Niin meillä kaikilla on varmasti edes joku läheinen/julkisuuden henkilö/oman pään kuva siitä minkälaisen kehon haluaisimme saada painonnostolla ja urheilulla. Monilla bodareilla se on varmasti ollut iso arska mutta minulla se on ollut aika kauan wwe:n painija batista. Kyseessähän on showpaini joten nuo lihakset onkin hankittu siinä tarkoituksessa. Minulle tuo fysiikka on vielä siinä ja siinä normaalin ja friikin rajoilla kun puhutaan näyttävyydestä. Iso arskankin kuvia parhaimmista päivistä oon kattonu mutta tuollaista kroppaa en haluaisi. Näyttää jo liikaakin lihapallolta ellei nyt joku pahastu...
Batista takes aim at WWE World Heavyweight Champion Randy Orton - YouTube Tuossahan vähän tuoreempaa kuvaa siitä fysiikasta mistä puhun
No tein tämän ketjun kysyäkseni että olisiko ilman steroideja ikinä mahdollista saada tuollaista batistan mukaista kroppaa vuosien treenillä? Onko tuollainen missään suhteessa mahdollista ilman kiellettyjä piikkejä ja tabuja :D En siis suunnittele tuollaisten käyttöä. Kyselen koska kiinnostaa että minkälainen kropan tavoittelu on teidän mielestä saavutettavissa ilman aineita?
Batista takes aim at WWE World Heavyweight Champion Randy Orton - YouTube Tuossahan vähän tuoreempaa kuvaa siitä fysiikasta mistä puhun
No tein tämän ketjun kysyäkseni että olisiko ilman steroideja ikinä mahdollista saada tuollaista batistan mukaista kroppaa vuosien treenillä? Onko tuollainen missään suhteessa mahdollista ilman kiellettyjä piikkejä ja tabuja :D En siis suunnittele tuollaisten käyttöä. Kyselen koska kiinnostaa että minkälainen kropan tavoittelu on teidän mielestä saavutettavissa ilman aineita?