Onko suuri halu päästä kameran eteen potkimaan? (TAMPERE)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samuell
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei Pakkotoiston väki!

Olen 23-vuotias entinen elokuva-alan opiskelija Ylöjärveltä ja suurena Hong Kong-fanina olen aina halunnut lähteä kokeilemaan toiminnan ohjausta ja kuvaamista. Valitettavasti kaveripiirissäni ei ole ketään kamppailulajien osaajaa joten pienen googlailun jälkeen päädyin tänne, kysyn siis teiltä:

löytyisikö täältä mahdollisesti ketään kamppailulajitaitoista jolla on suuri halu päästä kameran eteen? akselilla Ylöjärvi - Tampere sillä siinä alueella itse pyörin, iällä ei ole mitään väliä mutta heitetään vaikka 18 - 30. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta näyttelemisestä, riittää vaan että osaat mätkiä näyttävästi. Jos sinulla on joku luotettava sparrauskaveri jonka tiedät lähtevän mukaan niin aivan helvetin hyvä sillä tähän tarvitsisi sen kaksi henkilöä tappelemaan.

kyseesä olisi ainakin nyt alkuun ihan vain muutaman minuutin pieni pätkä kokeilumielessä, täysin nollabudjetilla, mietitään yhdessä koreografiat yms,

jos tulee mieleen jotain kysyttävää niin laittakaa ihmeessä. jos haluat saada minuun nopeammin yhteyttä niin laita sähköpostia:

samuellaukkanen93@gmail.com

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom