Onko sinulla koskaan jano?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kRY-0
  • Aloitettu Aloitettu
Kun aloitin treenauksen ja pistettiin ruokavalio remonttiin, niin siinä samallahan tuli se tapa että vettä juodaan joka aterialla n.puoli litraa. Ja tietty tulee vedettyy cola lightii ja semmosta jos vaikka TV:tä kattoo tai koneella on.

Eikä mulla ole kahteen vuoteen ollut kertaakaan jano, en ainakaan muista.. itseasiassa ei ihan heti tule mieleen miltä se jano tuntuiskaan.

Onko täällä muita janottomia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
WhiteExorcist sanoi:
mitäs vittua!..siis ei koskaan jano?!..Siis vaikka treenaat kovaa jne ei tuu jano..hetkinen.. :jahas:

Eipä tuu treeneissäkään jano missään vaiheessa. kestoltaan yleensä n.1h ja heti perään tietenkin palutusjuoma(~0.5l nestettä). En tosin kyllä hikoilekkaan kovin helposti. Nälkä kyllä tulee :D

kRY-0 sanoi:
Eipä tuu treeneissäkään jano missään vaiheessa. kestoltaan yleensä n.1h ja heti perään tietenkin palutusjuoma(~0.5l nestettä). En tosin kyllä hikoilekkaan kovin helposti. Nälkä kyllä tulee :D

Vedät sä nukkuessasikin vettä?...Aattelin vaan ku mulla ja kuulema muillakin on jano monasti herättyään..

eipä mullakaan varsinainen jano juuri koskaan ole. reeneissä tulee vettä juotua 1,5-2litraa vaikkei jano olekaan(tapa), muuten aika vähäistä on veden juonti meikäläisellä. maitoa tulee juotua kyllä aika paljon ruoan kanssa.

Mulla on aina jano vaikka maitoa menee 3 litraa ja sit joku limsapullo 1.5 litraa ja vettä aina silloin tällöin lasillinen... :(

kRY-0 sanoi:
Kun aloitin treenauksen ja pistettiin ruokavalio remonttiin, niin siinä samallahan tuli se tapa että vettä juodaan joka aterialla n.puoli litraa. Ja tietty tulee vedettyy cola lightii ja semmosta jos vaikka TV:tä kattoo tai koneella on.

Eikä mulla ole kahteen vuoteen ollut kertaakaan jano, en ainakaan muista.. itseasiassa ei ihan heti tule mieleen miltä se jano tuntuiskaan.

pyyhkäseppä 10km lenkki hellesäällä ni voi tulla vettä ikävä :)

kRY-0 sanoi:
Hahaa... löysin sun kuvasi!

TRaider.jpg

WhiteExorcist sanoi:
Vedät sä nukkuessasikin vettä?...Aattelin vaan ku mulla ja kuulema muillakin on jano monasti herättyään..

Mulla on kanssa aamuisin aivan törkee jano. Ja sama jatkuu koko päivän ajan, töissä on pakko olla koko ajan vesipullo vieressä. Tuntuu et kuuppa hajoo, ellei juo 4litraa päivässä.

Aika outoo et ei oo janoa, mut kai se on yksilöllistä... Hyvin erikoista.

Mulla on ainaki jostaki kumman syystä aina kapakassa vietetyn aamun jälkeen jano.. :D

Geratherm sanoi:
Mulla on ainaki jostaki kumman syystä aina <b>kapakassa vietetyn aamun</b> jälkeen jano.. :D
:offtopic: Voi, voi. Ei mene kovin hyvin jos jo noin nuorena tulee vietettyä aamut kapakassa.

Jano on koko ajan!!! Vai oisko se nälkä? Joskus nälkä tuntuu janolta ja janontunne tekee nälän.. No. mut aamuaerobosen jälkeen jano on niin kova että voisin hyökätä veden kimppuun!! :D

Kyllä mulla jano on. Useinkin. Vaikka mä kyllä juon päivän aikana paljon vettä, vichyä ja mehua (ja sit pissittääkin tietysti koko ajan :rolleyes: ), niin silti mulla tuppaa olemaan välillä jano. Ja kai mä sen janon takia paljon sit juonkin.. Mut ärsyttävää, kun välillä pitää öisinkin nousta juomaan.

kRY-0 sanoi:

Mulla on jano sillön tällön.

No ehkä sä oot....

...

.....

.......

.........

Kameli? :evil:

Kameli

Kamelin kehityshistoriaa on ollut vaikea selvittää, sillä kamelia tavataan lähinnä kotieläimenä.

Kaksikyttyräisen kamelin karvapeite on pitkä etenkin päässä, kaulassa, kyttyröissä sekä kyljissä.

Mulla on kyllä jano sillon jos olen hikoillut kunnolla, mut muuten en kyllä meinaa muistaa juoda tarpeeksi. Jos en ole päivällä hikoilut ollenkaan, voi olla että juon ekan kerran illalla..Sit jos mä joskus yritän juoda vähintään sen kaksi litraa vettä päivässä ni sit kyllä saa juosta kusella koko ajan, ärsyttävää!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom