Onko rasvanpolttajista apua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sinini
  • Aloitettu Aloitettu
onko näistä rasvanpolttajista mitään apua,esim lean stack,gh stack forcelta tai muista merkeistä .lähinnä naisille jotka eivät käytä hormooneja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitavat auttaa lähinnä silloin kun ruokavalio ja treeni on hifistelty viimeisen päälle ja halutaan vielä viimeisetkin rasvat tiristää pois.

on hyötyä, mutta ÄLÄ YRITÄ KORJATA RUOKAVALION JA LIIKUNNAN PUUTTEITA/VIRHEITÄ RASVANPOLTTAJILLA. tällöin ei tapahdu mitään muuta kuin että menetät rahasi.

eli mitä todennäköisimmin pärjäät vielä hyvin pitkään ilman mitään rasvanpolttajia.

Laillisista rasvanpolttajista on enintään marginaalista apua eli niiden varaan ei voi laskea mitään.....

Laillisista, ehkä paras ja halvin on kofeiini-tabletit apteekista. Ei tosin ole mitään suurta hyötyä, mutta ainakin voi kokeilla (Huom. aerobisen, puntin ja ruokavalio lisäksi). Minun mielestä noihin muihin ei kannata rahoja tuhlata.

Rasvanpolttajat on ehkä hyviä treenitehon lisäämisen kannalta mutta ei tosiaan muuten kannata niihin rahojaan hassata jos ei oo tarpeeks sitä liikuntaa... Itse oon käyttäny CLA:ta ja tietysti paljon treeniä sen lisäksi ja näyttäis toimivan kun ottaa sen 3 g/ pvä. Kreatiinipyruvaattia ( esim. CRP) aion jossain vaiheessa kokeilla...

taitaa kaikki tehokkaat rasvanpolttajat olla laittomia...

tekis mieli kirjottaa sama litania mitä muutkin tuosta ruokavaliosta.. en viitti mutta sitä suosittelen ihan ekaks.

Mulla on sellaisesta burner-tyyppisestä tuotteesta ollut hyötyä siihen, kun joskus dietillä palelen tosi paljon. Ne vaikuttaisi oikeasti kiihdyttävän elimistöä toimimaan vähän "nopeammin"... (Sellaisessa käytössä olen ottanut niitä muutamana päivänä viikossa 1-2 kpl kerrallaan.)

En tiedä, miten hyvin valmisteet toimisivat ohjeen mukaan käytettynä. (Ohje on niissä muistaakseni noin 4-6 kpl päivässä) Luulisin, että elimistö tottuu aika nopeasti siihen, että se saa jatkuvasti paljon ns piristeitä.

paleluun suosittelen esimerkiks tsilipippuripohjaista linimenttiä. sen kanssa saa tosin olla varuillaan ettei hommaa ittelleen palovammoja. tuubi maksaa yleensä alle 15e ja se kestää aika paljon pitempään kuin purkki rasvanpolttajia...

Ite käytin CLA+:aa tossa viime vuoden syksyllä ja kyllä paino tippui, MUTTA olisi tippunut myös ilmankin CLA+:aa... Kokeilumielessä ostin tota purkin ku makso vaan 20€

Hei Ossipena, mistä tuollaista chilipippurilinimenttiä saa? Se varmaan voisi olla ihan loistojuttu siihen palelemiseen :)
Tämä seuraava kuulostaa nyt tosi idiootille, mutta käytetäänkö linimenttiä niin kuin vartalorasvaa?

EN kyllä lähtis koko vartaloa millään pippurilinimentillä laittamaan. Ja jos noita lämpölinimenntejä lähtee laittamaan järjestykseen ni kyllä venäläinen/virolainen Capsicam pieksee noi Redhotit aika pystyyn.

Mitä luin Liikuntaravitsemus -kirjasta, niin kofeiini on ainoa, jolla tarpeeksi vankka tutkimuspohja sen teholle, joku 5-10% luokkaa lisää tulosta painonpudotuksessa. Eli jos olet tiputtanut 5kg ja syönyt joka päivä kofeiinia, niin kenties ilman kofeiinia olisit pudottanut 250-500g vähemmän. Sitten nää stackit taitaa tuoda niillä monilla eri aineilla vielä pienen lisän tohon tehoon. Kyllä ainakin itse kokeilisin kofeiinipohjaista stackia, jos nyt jotain erityistä rasvanpolttajaa haluisin. Sitten on tietenkin näitä laittomia, jotka oikeasti tehoavat, mutta niissä enemmän riskejä...

Hei Ossipena, mistä tuollaista chilipippurilinimenttiä saa? Se varmaan voisi olla ihan loistojuttu siihen palelemiseen :)
Tämä seuraava kuulostaa nyt tosi idiootille, mutta käytetäänkö linimenttiä niin kuin vartalorasvaa?

voimaharjottelu.net :istä tilailin. eka kerta kun moista testailen, aikaisemmin tiikeribalsamin kanssa lätränny. se tökötti on vähän niinku rakeista hammastahnaa, käsittääkseni siinä on 99% selluloosaa. jotain turkkilaista mömmöä nimestä päätellen. ja tosi pieniä annostuksia pitää pistää, muuten palaa nahka karrelle.

en laittais mihinkään herkemmille iho-alueille ollenkaan. saati sit silmiin suuhun yms.

e: http://www.voimaharjoittelu.net/nicoflex-linimentti-p-1959.html

Viimeksi muokattu:
on hyötyä, mutta ÄLÄ YRITÄ KORJATA RUOKAVALION JA LIIKUNNAN PUUTTEITA/VIRHEITÄ RASVANPOLTTAJILLA. tällöin ei tapahdu mitään muuta kuin että menetät rahasi.

Amen.

Omasta kokemuksesta sanoisin, että noiden rasvanpolttajien suurin hyöty on niiden ruokahalua vähentävä ja piristävä vaikutus.

Jos viittaat DNP:hen niin sen käyttö ei mun tietääkseni ole laitonta.

En tarkottanut taikista, eikä sitä nyt tässä yhteydessä kannata käsitellä oli laitonta tai ei ;-)

Tarkotin laittomilla lähinnä roinaos. pyöriviä "apuaineita".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom