Onko puistolan alueella jotain kuntosaleja

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

goreblood

Banned
Kysäisen nopsaa, jos nyt joku sattuu käymään tapanila/puistola/tikkurila alueella. Noista alueista tiedän 10 kuntosalia, joista testannut vaan 3 ja yhestä niistä käyn tällä hetkellä.

-Vaatimukset: Pitää päästä sinne pyörällä. Työ tosi lähellä, joten ei ole ollut autoon tarvetta vielä.

Käyn tällä hetkellä tapanilan urheilutalon kuntosalilla, mutta 6 kilsaa edestakas on aika bleh matka ja jotain laitteita ei ole mitä toivoisin, mutta noista 10 salista mitä tiedän saattaa olla ehkä paras tällä hetkellä.

Haluisin mennä eniten vantaa gym clubiin, mutta pitää mennä sinne junalla eli vuodessa maksaa extra 1100 egee

Tuntuu, että kaikki kuntosalit on ladypainotteisia. Osasta puuttuu kokonaan työkalut vapaa painoihin. Koneista taas tahtoo loppua välillä maximi painot kesken ja jos pelkkiä koneita on, niin pitää olla monipuolisesti jotta kaikkiin lihasryhmiin on jotain. Jos en löydä mieluista, niin kait sitä autoa pakko hankkii.

Ootko kokeillut puistorin salia sielä alakerrassa? Siis sama mesta missä paikalliset pubit, pitseria ja K-kauppa. Itse kävin sielä aikoinaan kolmisen vuotta ja sai lähes aina treenata rauhassa. Oisko 40-55e/kk ja avainkortilla 24/7 sisään. Itsekin tapanilassa jumppailen toistaiseksi. :D

Tsekkasin puistorin kesäl, en löytänyt yhtään konetta pohkeisiin. Muutamia muita koneita olisin kans kaivannut. Puistori oli suht edullinen mun muistaakseni.

Mutta tän voi droppaa, löysin oman mieluisen. Eli toi active kuntoklubi. Kaikista lähin ja 2x enemmän laitteita, kun edellisessä. Turhan kallis vaan, mutta ihan tyytyväinen oon. Mulla oli jostain syystä käsitys, että paikka tosi pieni ku sivussa katto ikkunast + viel se hinta halus loitontaa mua. Koeajaminen muutti käsitystä, laitteissa ei puutua painoa ja paljon valinnanvaraa. Kaikki perustouhutkin on. Ainaskin tuossa saa lisäravinteisiin vähän alennusta 30%, niin kyllä siinä vähän säästää.

Se tapanilan urheilutalon kuntosali ei ollut yhtään paha. Ja hintakin vaan 350e vuodessa eli 29e kk. Sieltä löytyy kaikki tarvittava. Ainoa miinus on populasta ruuhka-aikoina. hackia siellä ei ole ja salin prässistä en pidä, jalkakoneista taas loppuu painot ja pohkeille vain 1 laite. Salilla on todella hyvä smithi, mutta 1 ainoa kovassa käytössä. alataljassa loppuu mul kans painot. Kävisin siellä, jos se olisi lähempänä.

Kannattaa tsekata Tikkurilan EasyFit:
http://www.easyfit.fi/

Joo ei ole puistolassa, mutta siinä suht vieressä kuitenkin.
Asiallinen hinta ja aukioloajat.
Laitteet ja painot on uudet ja laadukkaat (TechnoGym).
Treeniä seurataan sähköisesti henk.koht. avaimen avulla.
Porukkaa on sopivasti, ryysiksiin en ole toistaseksi törmännyt.

Back
Ylös Bottom