Onko proteiinissa sivuvaikutuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BigPete
  • Aloitettu Aloitettu
oon huomannu et jos syö vähän normaalia enemmän niinkuin puntin nostelun takia on tapana,niin hikoiluttaa paljon helpommin.etenkin yöllä saattaa hikee puskee niin perkeleesti.sit jos on vähemmällä proteiinilla niin ei hikoile lähellekään yhtä paljon.oon kuullu että valkuainen nostaa kehon lämpötilaa ja itelläni se on kyl selvästi havaittavissa.

Sama vika Rahikaisella.

Ja sitten oli jo se mainittu jano (varmaan just siksi, kun hikoilee kui pieni sika urheillessa), etenkin iltaa kohti. Prodea menee parhaimpina päivinä melkein 3g painokiloa kohti (rakastan juustoa),
finnejä 0 kpl (paitsi kerran kuukaudessa -naiset-tietävät-kyllä-miksi),
pää on paikoillaan -ei ole siis räjähtänyt-,
en haise ammoniakille enkä kuselle (paitsi, jos urheilen 2h putkeen, niin jumppatoppi kieltämättä kastuu, ja siten alkaa haista...),
vatsa toimii paremmin,
eikä ole tukkoinen tai turvonnut olo vaan vahva ja energinen. :piis:

Mmmm, proteiinia...:kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vaatteista hien haju lähtee kun pesee 60 =P
jos pesee 40, ei riitä, jotenkin se ei lähde pois ja vaatteet haisee kauhealle heti kun vähän hikeentyy.

Rofl

Kananmunien syönnistä mulla ainakinmenee iho ihan rikki kaksi päivää syönnin jälkeen. Aina.

En ihan varma ole mistä johtuu, mutta aina samat kohdat ihosta tulehtuu uudelleen, ei niissä normaaliaikoina näy mitään, eikä ne kohdat erotu, sormelle tuntuu sellaset kovat patit. Kananmunan valkuaista epäilen aiheuttajaksi, olen kokeillut paistaa pelkkiä valkuaisia, ja siitäkin meni iho ihan paskaks.. Parasta tässä on se että esim viime keskiviikkona vedin neljä kananmunaa, no perjantaina ja lauantaina oli aika kipeä ja ruma näppy ihon sisässä, sellainen kova muulloin näkymätön patti tulehtui, ja maanantaina se oli jo taas täysin kivuton ja nyt taas aivan normaali eikä iholla näy mitään, ainoastaan tuntuu ihon alla ne muutamat kovat kyhmyt, jotka on jääneet teinivuosilta.. Parasta on se ettei ne näy yhtään.. Voiskohan niille tehdä jotain?

mikä on paljon protskua ja MITÄ proteiinia? Ei liha EIKÄ muna ainakaan pieretä!!! Voi olla että maito tuotteet sekä jauheet. Mä en enää nykyään pieri oikeastaan lainkaan, vaikka syön 2-3 munaa päivässä ja ruuasta saan sen 100-130g prodea. Ennen pierin kuin pikku-karju! eikä se ollut kyllä ihmisten haisteltavaa! Nyt siis olen jättänyt leivän, puurot ja sokerin pois eikä pieretä yhtään. Voi olla että voisin jotain noista syödä, mutta en halua edes koittaa sitä että pierettääkö. Yx mikä pierettää on PURKKA; ehkä ei TÄYS-KSYLITOLLI niin paljoa mutta ne muut makeutusaineet kyllä tai sit se on se nielty ilma... tiedä sitten...
Ennen siis luulin että _proteiini_ ja varsinkin munat pierettää, ku haisin ihan mädäntyneelle munalle!!! että tosi naisellista! :)

jos vedät liikaa niin munuaiset on kovilla. HUOM! se on aivan helevetin vaarallista!!

Aah, vähän rankempaakin tietoa kuin ainaiset tupsauttelut, joilla saastutamme ilmakehän.
Huomaattehan, miten paljon Kiinan suurkaupungissa on bodareita, eihän siellä nää kulkee eteensäkään. Täkäläiset varmaan tottuneet hajuun..

Asiaan. http://fi.wikipedia.org/wiki/Proteiini

Liiallinen proteiinien syönti voi rasittaa munuaisia ja aiheuttaa kehon kuivumista.

Normaali protskun vetäminen ei ainakaan itellä oo ollu ongelma, yhteen aikaan vedin n.2,5-3,5g kiloa kohden päivään, nykyään menee 1,5-2,5 eikä mitään eroa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom