Onko Portsari kohdellut sinua kaltoin?

Kokoan materiaalia tulevaa projektiani varten. Kirjoitan tulevaisuudessa kirjan, joka sijoittuu portsareiden elämään. Itse työskentelen "portsarina" ja minuakin on nuorena viety ulos ravintolasta. Hei vitun hormooniheikki... En mä ole tehnyt mitään. Sitä ennen, olin kuitenkin kourinut blokkaria perseestä. Kaikkea sitä tapahtuu...

Kirjoita minulle osoitteeseen: savonsonni@hotmail.com

Kirjoita tuntemuksistasi tilanteesta, ajatuksistasi heti tilanteen jälkeen ja mietteistäsi kun pääsi oli selvinnyt. Voit myös miettiä, kuinka olisit itse toiminut tilanteessa, kun "poke" puuttui oikeuksiisi.

Ps. Älä kirjoita tähän Thread:iin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kannattaa selailla palstaa läpi. Tällaisia threadeja on jo olemassa. Sieltä vaan lueskelemaan ja tekemään muistiinpanoja.

Mä en halua mitään tekstejä selailla. Ei kaikkea voi kirjoittaa näkyviin. Tapahtumille on yleensä, mitä monimutkaisimpia selityksiä. Siksi haluan, ihmisten kirjoittavan minulle henkilökohtaisesti. On olemassa paljon turhempiakin ketjuja.
Tulen vastaamaamaan ihmisille, joille minulla on kysymyksiä tai tarkennuksia esim. Johtiko tilanne virkavallan kutsumiseen, tapahtuiko ylilyöntejä jne.

jos meikäläiseen viittaat tuolla niin missä kohtaa olen sanonut threadia turhaksi?? Kumpa vaan sanoin, että aihetta on käsitelty reippaasti palstalla ja sieltä voi löytyä mielenkiintoisia tekstejä. Mä veikkaan, että montaa postia et saa. :david:

Toi daavitti on siiten komea uros! Sä vissiin viittaat mua tolla... Mä olen varmaan syönyt sun eväät... Sulta varmaan saisin paljonkin hyviä viestejä, kun olet noin sanavalmis kaveri. Pidä lippu korkealla jaakoppi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom