Onko pikkuvarvas turha?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja soulsick
  • Aloitettu Aloitettu
Hihhei, kerrankin kohtalotoveri, olen pikkuvarpaan vihaaja, tuo AINA kolahtaa johonkin ja murtuu tai muuta vastaavaa, viimeeksi tänään satutin sen aika pahasti.

Perkeleen pikkuvarvas, tapan sen vielä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen miettinyt monesti, että olisi paras jos ei olisi varpaita vaan sellainen levy mikä kestäisi enemmän ja pitäisi tasapainoa yllä.

Philly sanoi:
Olen miettinyt monesti, että olisi paras jos ei olisi varpaita vaan sellainen levy mikä kestäisi enemmän ja pitäisi tasapainoa yllä.
Höh, mitenkäs vammaset sitten piirtäis joulukortteja, kun sivellintä ei sais varpaiden väliin?

Jossain lehdessä kerrottiin äijästä, jolla oli alkuun oikein tasapainovaikeuksia kävellessä, kun lähti pikkuvarvas onnettomuudessa. Saattoi kolauttaa kyllä päänsäkin samassa rytäkässä, tiedä häntä.

kengät jalkaan vaan.. vois olla rouvalla kattomista kun tennarit näkyy peiton alta =D

jos isovarpaat puuttuu niin tasapaino erittäin heikko..

arni sanoi:
mulla on idea miten et sekoa ja aloita tyhmiä thredeja: älä ole poissa salilta!!

mielestäni harvinaisen tyhmä threadi...

kiitos vinkistä, mutta olen sairas enkä saa mennä salille. doktor´s order.
sain nauraa taas repeämiseen asti lukiessani tätä trediä, niin ei tämä ollutkaan niin typerä..

Sormista puhuttaessa nimettömällä ei kai ole muuta tarkoitusta kuin tukea pikkusormea. Peukalo, etu- ja keskisormi mahdollistavat tarttumisen ja tuovat otteeseen voiman, pikkusormi taas tuo tarkkuutta työkalujen käyttöön. Nimettömän merkitys on käytännössä mitätön.
Varpaista kai isovarvas on tärkein, se vastaa pitkälti tasapainon hienosäädöstä. Mikä tahansa muu yksittäinen varvas voidaan poistaa ja ihminen pystyy edelleen kävelemään kuten ennenkin mutta isovarpaan poistamisen jälkeen käveleminen ei tahdo oikein luonnistua.

Mää en oikein hyväksy tota isovarvas->tasapainojutskaa, kävelin just kokeeksi isovarpaat ylösjännitettynä jotteivat koskisi lattiaa, enkä huomannut juuri mitään eroaa normaaliin(1).

Kävelkääpäs nyt siellä koneen ääressä hetki isovarpaat ylöspäin niin huomaatte.

Minä väitän, että ne joilla varpaat vaikuttavat kävelyyn ovat ihmisapinoita, ja joilla ei, ovat lähempänä ihmistä.

(1)Parin bissen jälkeen.

Tosi ärsyttävää kynsien lohkeileminen pikkuvarpaista mutta autaahan ne tasapainon pitämisessä jonkin verran...

Kaipa nuo karvat sitten lämmittävät
:offtopic: Mutta mitä hyötyä on kainalokarvoista? Kainalothan ovat melkein aina kiinni.

kekexx sanoi:
Mää en oikein hyväksy tota isovarvas->tasapainojutskaa, kävelin just kokeeksi isovarpaat ylösjännitettynä jotteivat koskisi lattiaa, enkä huomannut juuri mitään eroaa normaaliin(1).

Kävelkääpäs nyt siellä koneen ääressä hetki isovarpaat ylöspäin niin huomaatte.

Minä väitän, että ne joilla varpaat vaikuttavat kävelyyn ovat ihmisapinoita, ja joilla ei, ovat lähempänä ihmistä.

(1)Parin bissen jälkeen.

Mä oon huomannu että isovarpaalla voi mukavasti hienosäätää kaasupoljinta :D

Sukulaku sanoi:
:offtopic: Mutta mitä hyötyä on kainalokarvoista? Kainalothan ovat melkein aina kiinni.

Jos tulee odottamatonta kaljuuntumista, sieltä saa hienot kiharat hiukset. Tai vastaavasti niillä voi korostaa kulmakarvojaan, jos on tarvetta.

...tai jos nekin lämmittäisi? Tai jotain jäänteitä esihistorialliselta ajalta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom