Onko pikkuvarvas turha?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja soulsick
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Niin semmonen asia minua ihmetyttää että mitä virkaa on pikkuvarpailla, ne kun ovat ainoat ruumiinosat minulla, jotka kolahtavat jonnekin. kun ne kolahtavat esim. sängyn kulmaan, niin meinaa :itku: päästä.

Tiedetään, tämä on harvinaisen typerä thread, mutta yli kolmen kk:n poissaolo salilta saa pääni sekoamaan. haluan tietää onko minulla pikkuvarpaita vihaavia kohtalontovereita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua vituttaa se kun pikkuvarpaan kynnen ulommasta osasta halkeaa kahtia pieni terävä osa. Se sitten jää sängyssä joka paikkaan kiinni ja tuntuu ikävältä.. :(

Hei.. aika juttua tulee. :lol2:

Mulla on käsittämättömän pienet pikkuvarpaan kynnet. Ne on niin surkastuneet, että ne lähtee irti pienellä heiluttelulla. Heh.

NP sanoi:
Mua vituttaa se kun pikkuvarpaan kynnen ulommasta osasta halkeaa kahtia pieni terävä osa. Se sitten jää sängyssä joka paikkaan kiinni ja tuntuu ikävältä.. :(

hei, mulla on aika usein samoja ongelmia. nykyään jää sormista haljenneet kynnet esim. takkeihin kiinni. :hyper:

niin ja kiitos vsq kun annoit elintärkeää infoa :arvi:

Muistaakseni joskus mun mantsan ja bilsan maikka sanoi, että luultavasti pikkuvarpaat surkastuvat pois tässä ajan kuluessa, kun niillä ei enää ole oikein käyttöä.

Varpaan kynnet on muutenki aivan turhia. Ihmettelen toisinaan miksi lakanat repeilee kunnes kerran katoin sängyssä telkkua ja vaihoin asentoa niin varpaankynsi "leikkas" lakanan. huhhuh

soulsick sanoi:
Tiedetään, tämä on harvinaisen typerä thread, mutta yli kolmen kk:n poissaolo salilta saa pääni sekoamaan

mulla on idea miten et sekoa ja aloita tyhmiä thredeja: älä ole poissa salilta!!

mielestäni harvinaisen tyhmä threadi...

NP sanoi:

Niin ja vituttaa sitten ylikaiken nousta sängystä leikkaamaan niitä pois... :hyper:

soulsick sanoi:
Niin semmonen asia minua ihmetyttää että mitä virkaa on pikkuvarpailla, ne kun ovat ainoat ruumiinosat minulla, jotka kolahtavat jonnekin.

Jos ei sulla olis pikkuvarpaita, sää kolauttaisit sen sitä seuraavan varpaan johonkin. Kaikki varpaat pois vaan kirveellä!

Nee sanoi:
Ilman pikkuvarpaita osaisit laskea ainoastaan yhdeksääntoista.

Nus nus, vai kahdeksaantoista? Tai mistä minä tiedän millaisia liikavarpaita soulsickillä on. :D

Ei kai pikkuvarpailla tee sen enempää kuin muillakaan varpailla... :rolleyes: :D

KäveleväRuumis sanoi:
Nus nus, vai kahdeksaantoista?

Threadin aloittaja on merkinnyt sukupuolekseen "P", jonka oletin tarkoittavan miehenpuolta. Myös pituus ja paino viittaavat siihen. ;)

Nee sanoi:
Ilman pikkuvarpaita osaisit laskea ainoastaan yhdeksääntoista.
Toivottavasti toi 19 oli joukki...

edit: ahaa vastaus tulikin jo. :piis:

Ite en luopuis pikkuvarpaista. Ennemmin jokin keskimmäisistä varpaista.

Nee sanoi:
Threadin aloittaja on merkinnyt sukupuolekseen "P", jonka oletin tarkoittavan miehenpuolta. Myös pituus ja paino viittaavat siihen. ;)

:lol2:

Päivän paras :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom