Onko normaalia?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen treenannut salilla nyt 3 viikkoa. 6 kertaa viikossa, vuorotellen ylä-ja alakroppaa ja aerobista väliin. Olen jättänyt roskaruoan pois ja syön n.6 kertaa päivässä pieniä ruoka-annoksia/ateriankorviketta, jos tarvitsee. Oletin, että laihtuisin jonkin verran liikunnan lisäämisen myötä, MUTTA olen lihonut 3 viikon aikana 2kg! Onko tämä normaalia? Olen kiinteytynyt ja saanut ryhtiä kroppaan ja tuntumaa lihaksiin. Ohjeet treeniin ja syömiseen Body for Life kirjasta.
Kiitos asiallisista vastauksista.

jackiebrown sanoi:
Olen treenannut salilla nyt 3 viikkoa. 6 kertaa viikossa, vuorotellen ylä-ja alakroppaa ja aerobista väliin. Olen jättänyt roskaruoan pois ja syön n.6 kertaa päivässä pieniä ruoka-annoksia/ateriankorviketta, jos tarvitsee. Oletin, että laihtuisin jonkin verran liikunnan lisäämisen myötä, MUTTA olen lihonut 3 viikon aikana 2kg! Onko tämä normaalia? Olen kiinteytynyt ja saanut ryhtiä kroppaan ja tuntumaa lihaksiin. Ohjeet treeniin ja syömiseen Body for Life kirjasta.
Kiitos asiallisista vastauksista.

No siis perusperiaatehan on että jos kuluttaa enemmän kuin syö niin laihtuu.
Mutta sinun pitäisi laittaa ruokailusi tarkemmin näkyviin, jotta gurut voivat tarttua niihin. Myöskin lihaksien kasvun takia olet saattanut saada tuon kaksi kiloa lisää tai sitten se on nestepöhöä, treenaathan aika lailla.
Ja sitten vielä, että millaista aerobista vedät, mikä on kulutus?

Mullekin tuli 2 kiloo ja rapiat päälle kolmessa viikossa, kun aloitin äskettäin treenaamisen. Se on kuule lihas mikä sitä painoa nostaa! (Unohtamatta tietenkään nesteitä).

Itse käyn salilla n. kolme kertaa viikossa.

EDIT: Niin ja vielä semmoinen homma, että omasta mielestäni olen ollut kyllä suurinpiirtein miinus-kaloreilla koko ajan.

Tuo on aika normaalia. Itselläni paino vaihtelee jatkuvasti kilolla tai kahdella kumpaankin suuntaan joten eiköhän tuo ole ihan normaalia. Tuskin sitä läskiä ainakaan lisää on tullut jos tunnut kiinteytyneeltä.

Lihaksiin kertyy nestettä kun aloittaa treenaamisen, eli en minä tuosta vielä huolsestuisi mihinkään suuntaan. Kattele vielä muutamaviikko, sitten näet alkaako paino menemään oikeaan suuntaan.

Ja tietty voisit en syömiset näytille laittaa, se auttaisi vähän asian hahmottamisessa.

Ja joky kysyi noista aerobisista, niin tuon Body For Life kirjan mukaan ne tehdään intervallityyppisesti, 20 minuuttia kerrallaan kolmesti viikossa. Tosi tehokas tuo aerobinen on jos sen kunnolla vetää.

Tuo on aika normaalia. Itselläni paino vaihtelee jatkuvasti kilolla tai kahdella kumpaankin suuntaan joten eiköhän tuo ole ihan normaalia. Tuskin sitä läskiä ainakaan lisää on tullut jos tunnut kiinteytyneeltä.
Joo,ja punnitukset kannattaa tehdä aikalailla samoihin aikoihin,esim aamulla ennen syömistä.

Syömisestäni...

-Kiitos asiallisista vastauksista!
Syön suurinpiirtein näin: aamulla tunti treenin jälkeen ateriankorvike, välipalaksi banaania, mansikkarahkaa tai omena, lounaaksi kalaa tai kanaa kasviksilla tai perunoilla, välipalaksi leipää ja jogurttia kohtuudella, ja illalla ateriankorvike. Joskus otan myös palautumispirtelön aamutreenin jälkeen, jos olen treenannut isosti esim. jalkoja. Miltä vaikuttaa teidän gurujen mielestä?
BTW, se aerobinen treeni (mä teen kuntopyörällä) Body for Life menetelmän (eli intervallina) on TODELLA rankkaa ja hurjaa puuhaa...mut palkitsevaa!

Timba79 sanoi:
Lihaksiin kertyy nestettä kun aloittaa treenaamisen, eli en minä tuosta vielä huolsestuisi mihinkään suuntaan. Kattele vielä muutamaviikko, sitten näet alkaako paino menemään oikeaan suuntaan.

Ja tietty voisit en syömiset näytille laittaa, se auttaisi vähän asian hahmottamisessa.

Ja joky kysyi noista aerobisista, niin tuon Body For Life kirjan mukaan ne tehdään intervallityyppisesti, 20 minuuttia kerrallaan kolmesti viikossa. Tosi tehokas tuo aerobinen on jos sen kunnolla vetää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom