Onko normaalia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xene
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eiköhän tossa ole vaan kyseessä se, että aloittelijana kasvaa helposti huonommallakin treenillä.

En jaksa uskoa, että treeni (ammattilaisen sparratessa joka ikinen kerta vieressä) olisi huono. Esimerkkinä, leuanvedoissa olen kehittynyt puolessa vuodessa nollasta viiteentoista. Paino on tippunut samaan aikaan 15 kiloa ja rasvaprosentti vielä paljon enemmän. Kehonrakennus ei ole tavoitteena vaan ulkomuodon kohennus ja näkyvät lihaskaaret. Sen olen saavuttanut, ja tavoitteista johtuen painoilla ei ole henkilökohtaisesti varsinaista merkitystä. Ehkä en vaan ole sitten huomannut painojen kehitystä ylöspäin (muista enää mistä aloitin), kun en niitä koskaan itse lataa tankoihin. Alle 50-kiloisena 80 kilon penkkimaksimi kuulostaa silti aika kaukaahaetulta:)

Mietin itsekin, että tuo sanavalinta oli vähän huono. Pointtina oli se, että aloittelijana fysiikka voi parantua aika monenlaisilla keinoilla, mitään sinun treeneistäsi tietämättä :D

Pysyn kuitenkin kannassani, että sinäkin tulet olemaan huomattavasti vahvempi, jos kasvat vielä joskus massiiviseksi. (Mistään ei muuten käynyt ilmi, oletko mahdollisesti nainen).

Pysyn kuitenkin kannassani, että sinäkin tulet olemaan huomattavasti vahvempi, jos kasvat vielä joskus massiiviseksi. (Mistään ei muuten käynyt ilmi, oletko mahdollisesti nainen).

Joo, tämän uskon! Tosin massiiviseksi kasvua tuskin koskaan tapahtuu, kun en tahdo vaatekoon kasvavan 34 suuremmaksi. Eli kai tuo painojen hidas kasvu (esim. aloittajaan verrattuna) johtuu myös alkuvaiheen miinuskaloreista ja nykyisistä +/- 0 -kaloreista, vaikka kestävyys onkin huimasti parempi. Ja olen siis nainen.

2x6x89kg mennään nyt.. ei voi olla normaalia :o
mitä sää nyt niinkun haluaisit vastaukseks tähän? mitä sää pelkäät kun luulet että toi ei ole normaalia? että sulla on joku mutaatio joka antaa sulle supervoimia ja muutut pian hulkiksi?

Mitä oon täältä lukenut ni jengillä mennyt kuukausia, ellei jopa vuosia siihen mihin mulla meni 3kk. Rupeaa sitä nyt väkisinkin ihmettelemään että mikäs tässä nyt on. Anabolisiakaan en vedä, vaikka kaveri niin luuleekin.
En tosiaankaan yritä brassailla/leveillä, olen vain yksinkertaisesti hämilläni.

No vittu jos tuollaista kehitystä tulee niin ole iloinen, treenaa, ota hyöty irti kehityksestä äläkä pilaa sitä stressaamalla täysin turhista asioista, period.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä oon täältä lukenut ni jengillä mennyt kuukausia, ellei jopa vuosia siihen mihin mulla meni 3kk. Rupeaa sitä nyt väkisinkin ihmettelemään että mikäs tässä nyt on. Anabolisiakaan en vedä, vaikka kaveri niin luuleekin.
En tosiaankaan yritä brassailla/leveillä, olen vain yksinkertaisesti hämilläni.
mää taas väittäisin että ainakin 50% pakkislaisista on päässy samaan tossa ajassa. Se toinen 50% on ehkä niitä jotka on ekat 2 vuotta pyöriny epäsäännöllisesti salilla laitteesta toiseen ja syöny mitä sattuu, ja vasta sitten löytäneet pakkiksen ;)
Mulla oli treenipäiväkirjan mukaan 3kk:ssa penkki 3x5x87,5 starting strenghtillä enkä varmasti ole sieltä nopeimmasta päästä, joten ei toi sun tulos nyt mikään mullistava ole. On se hyvä, mutta ei siinä mitään epänormaalia ole. Mutta ota vaan ilo irti alottelijavaiheesta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom