Onko nämä latsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cockton
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
44
Siis noi noi vitulliset kainalomöykyt? Mun on vaan niin vaikea tajuta tilannetta ku ko. lihasten olemassaoloa en omasta ruumiistani hahmota.

Ronnie_Coleman.jpg

On. Et varmaan hahmota latsien olemassaoloa, varsinkaan jos vertaat niitä Ronnien latseihin.

Julman näköisesti erottuu tuo vako ylempien vatsapalojen välissä :)

Siis ei helvetti... Kyllä mä löydän itsestäni hauiksen, mutta... huh huh :wall:
Juu kiitos selvennyksestä.

Menee vähän hiton :offtopic: mut onko Ronniella emäntää? Ikään kuin jossain kirjoituksessa ois ollut maininta kumppanista mutten vaan muista. Aattelin vaan, että millainen kissa sillä mahtaa olla vai onko se sellainen taistelunorsu kans...

kyllä mulla ainakin näkyy vähän kun nostaa käsiä ilmaan mutta onhan noi ronnien latsit vähän eri luokkaa (todellakin vähän :rolleyes: )

oon kyllä kattonu muutoman ronnien videon mutta yksinään se ruokaa laittaa kotonaan et ei ainakaan video pätkissä ole emäntää näkyny ja poliisihan se on ammatiltaan :evil:

number_one sanoi:
Kummallista, kun kumminkin on kyseessä noin fiksu kaveri

Oliko tässä pientä ironiaa mukana:D
Joo, eipä kyllä Ronnien videoilla oo hirveesti naisia näkynyt. Luulis, että tytöt ois Mr. Olympian perässä ja onhan tuolla kivoja pirssejä tallissa, joilla voi naisia narrata.

Ronnie on tunnetusti törkykireä mutta yksi osa-alue, joka erityisesti pistää silmään on hanskojen ääretön kireys ja erottuvuus. Harvalla kisailijalla käsivarren lihakset erottuvat yhtö rajusti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
number_one sanoi:
Kuvaaja: lihasten koko - naisten halukkuus, ei aina ole tasaisesti kasvava :itku:
ensin se halukkuus nousee ja sitten ruvetaan sanomaan että hyi minkä näkönen kun on tollaset lihakset :jahas:

Aivan :D Kuten monessa muussakin asiassa, kultainen keskitie on ilmeisesti se paras ratkaisu... Ja VITUT, ne vitun skeittarikauniitpojat pärjää kumminkin parhaiten, SAATANA :jahas:

MD:ssa (2/2005) kerrottiin Ronnien seurustelevan Alti Bautistan kanssa. He eivät kai asu yhdessä, mutta tapaavat joka vuosi ainakin risteilyn merkeissä. Olympian jälkeen Ronniella on kuulemma ollut tapana lähteä risteilylle ja taannoin MD:ssa oli siitä juttua.

armand sanoi:
MD:ssa (2/2005) kerrottiin Ronnien seurustelevan Alti Bautistan kanssa. He eivät kai asu yhdessä, mutta tapaavat joka vuosi ainakin risteilyn merkeissä. Olympian jälkeen Ronniella on kuulemma ollut tapana lähteä risteilylle ja taannoin MD:ssa oli siitä juttua.

Joo, näin olen minäkin ymmärtänyt. Eikös Ronnie eronnut Vicky Gatesista tuossa muutama vuosi sitten? Tuo lapsi oli kyllä yllätys.

number_one sanoi:
Kuvaaja: lihasten koko - naisten halukkuus, ei aina ole tasaisesti kasvava :itku:

No nyt tää sit mulle kerrotaan! Uiddu, pitää kai vaihtaa laji sählyyn ja vetoremmit puuhelmiin... :hyper:

Harvinaisen OT:ksi meni tämäkin ketju :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom