Onko muille käynyt näin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Herra 47
  • Aloitettu Aloitettu
Eli pohjustetaan ensin:
Olin eilen viihteellä ja tapasin pitkäaikaisen naispuoleisen ystäväni, jota en ollut nähnyt yli puoleen vuoteen. Loppuillasta emäntä rupes oleen aika tuubassa ja päätin saattaa hänet kotiin. Heille päästyään kannoin hänet sänkyyn nukkumaan ja samalla ovelta rupes kuuluun rapinaa. No sisään sitten pöllähti joku mieshenkilö. Rupea nyt siinä sitten makuuhuoneessa, silmät ristissä selittämään että ihan kavereita vaan ollaan ja muuten vain tulin kylään (klo 02.00). Ihan aavistuksen rupes jännittämään että tuleeko läskiin ja että mihin suuntaan täältä lähden. No pääsin sitten kämpästä ulos ehjin nahoin, eli ei mustia silmiä (ainakaan mulle). Siinä näki jo hetken maailman "vakioveikkaajan silmin", että mihin änkeen piiloon. :lol2:

Eli onko muille käynyt jotain tähän suuntaan ja millä olette selvinneet tilanteesta? Vai oletteko selvinneet?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
WTA sanoi:
Aika "hauska" tilanne. Mitä kaveri tuumas? Uskoko vai jäitkö edes selvittämään?

Kyllä se vierailu loppui siinä sitten aika nopeasti. Muistaakseni kaveri otti kyllä yllättävän rauhallisesti asian, mitä ihmettelen suuresti. (Itse en olisi pystynyt moiseen) Sitä en tiedä uskoiko mutta toivon ainakin niin koska en halua kyseiselle naiselle ongelmia ainakaan minun takiani.
Ja totuushan oli että mitään ei tapahtunut!!

Ja totuushan oli että mitään ei tapahtunut!!

Niinhän ne kaikki sanoo oikeesti sä olit munasillas ja se näki 'herra 47' ja meni ihan hiljaseksi.

Kun sä olit lähtenyt se hakkas sen mimmin ja se on SUN SYYTÄ!!!!!!!! (okei, okei, tää oli jo todella ala-arvonen tsoukki.)

ringside sanoi:
Kun sä olit lähtenyt se hakkas sen mimmin ja se on SUN SYYTÄ!!!!!!!! (okei, okei, tää oli jo todella ala-arvonen tsoukki.)

Itse oli joskus vuosia sitten se toinen osapuoli, eli olin muijjan himas
(tullut aijemmin kapakasta)nukkumas, kun muija tulee kämpille toisan hepun kans(luulivat et olin mennyt omaan himaan). Tottakai jätkä lähti litoon heti ku huomas et olenkin siellä.
Muijja oli niskat kyyrys sen näköisenä et kohta tulee turpaan...
meikä sängyltä muijalle: ai TE tulitte jo.
Jatkoin unia(teeskentelin) ja aamulla tilasin taksin ja jätin muijjan nukkumaan.
Se oli hyvä keino tuosta suhteesta lähteä( hyvä syy). Oikeistaan näin kapakas jo et näin tulee ilta päättymään. Olen oikeestaan tyytyväinen ja
en vihoissaan tälle "kaverille" ku aukas lopulliseti silmät.

Kaverille kävi vähän vastaavanlaisesti.
Kaverin isoveli oli iltaa viettämässä baarissa ja lähettiin sitä sitten yöllä hakemaan. Autolla mentäessä baarin eteen huomattiin, että jaahas tuolla se on nuolemassa yhden muijan kanssa.
Kaveri hetken päästä: Ei jumalauta, se on mun muija. :D

Onnistuipa sitten iskemään veljekset. No, kyllä kaikki siinä naureskeltiin jälkeenpäin ja eipä siitä muijasta enää mitään kuulunut sen jälkeen.

Raven sanoi:
Kaveri hetken päästä: Ei jumalauta, se on mun muija. :D

*reps* .. Toi oli hyvä..

En tiedä onks tää totta vai ei, Kaveri väittää olleensa Just pykälässä kun helvetin iso karju tulee kämppään sisälle, Kaveri tietysti nousee paniikissa ylös ja tää karju ottaa hirveen 10metrin spurtin sillein että väliovi hajoaa, kaveri säikähtää tilannetta niin paljon että vetää maihin silmät kiinni, ja odottaa että tulee turpaan,
Kaveri ihmettelee kun alkaa kauhea läiske kuulumaan mutta kun ei satu yhtään,

avaa silmät ja huomaa että tää karju hakkaa itseään avareilla naamalle muijansa edessä,Siinä vaiheessa kaveri oli saanut housunsa ja kengät mukaan ja ulos kovaa vauhtia.

Kerran kävi nuorempana suunnilleen samalla lailla... Oltiin muutaman kaverin kanssa viemässä nukkumaan liikaa juonutta (tyttö) kaveria. ja kun oltiin saatu kaveri sänkyyn niin tämän tytön äiti saapui kotiin ja lopputulos oli se, että juostiin äitiä, jolla oli leipäveitsi, karkuun.. siinä oli kusiset paikat.. Ei selittelyt auttanut! :evil:

Mitä tästä opimme? Jätetään ne juopuneet tytöt kadulle nukkumaan, tai sitten viedään ne omaan kotiin (siis ei sinne missä tyttö asuu).

sterpuska sanoi:
En tiedä onks tää totta vai ei, Kaveri väittää olleensa Just pykälässä kun helvetin iso karju tulee kämppään sisälle, Kaveri tietysti nousee paniikissa ylös ja tää karju ottaa hirveen 10metrin spurtin sillein että väliovi hajoaa, kaveri säikähtää tilannetta niin paljon että vetää maihin silmät kiinni, ja odottaa että tulee turpaan,
Kaveri ihmettelee kun alkaa kauhea läiske kuulumaan mutta kun ei satu yhtään,

avaa silmät ja huomaa että tää karju hakkaa itseään avareilla naamalle muijansa edessä,Siinä vaiheessa kaveri oli saanut housunsa ja kengät mukaan ja ulos kovaa vauhtia.

Vittu... mä en saa henkeä!!! Muahahhahaha :lol2: :lol2: :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom