Onko Minkälainen Ohjelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AASI
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Olen yrittänyt laittaa noita ammattilaisten reenejä tonne väliin ja tältä se nyt näyttää
Maanantai:Rinta,Ojentajat
Penkki2x6 Miken Systeemi
Vinopenkki Käsipainoilla3x6-12
Vipunostot maaten 2x6-10
Ristikkäistalja/PeckDeck3x6-12
Ranskalainenpunnerrus3x6-12
Ojentajapunnerrus ylätaljassa3x6-12
Dippejä Loppuun... Pumppia!!!

Tiistai:Reidet,Pohkeet,Vatsat
Kyykky/Prässi10,8,6,4,20 Hulkin Systeemi
Reidenojennus4x8-15
SuorinJalkoinMaastaveto5x5
Pohjekoneessa3-4x8-15
Pohjeseisten3-4x8-15
VatsaRutistusta/Normivatsoja3xTunteen Mukaan

Keskiviikko:Lepo

Torstai:Olkapäät,Epäkkäät,Hauis,Forkut
PystypunnerrusKäsipainoilla3x6-12
VipunostotSivulle2x8-12
VipunostotEteen2x8-12
Pystysoutu2x8-12
OlankoHautukset3x20
HauisKääntöSeisten Levy/Kierolla Tangolla3x6-12
"HauisKierto" Penkillä1x16,12,ja 8
HauisKääntöVastaOtteella2x12
RanneRullauksia2x20

Perjantai:Selkä,TakaOlkapäät
Kulmasoutu3x6-8
LeukojaVastaotteella2xNiin Montako Menee.../Ylätalja3x6-12
Alatalja3x6-12
VipunostotKulmassa3x6-12
Mave1x5,4,3,2,1

Lauantai ja Sunnuntai Lepoa!
joka toinen viikko pitempää sarjaa ja joka toinen lyhyempää paitsi voimannosto liikkeissä!! Onko maanantaina liikaa rintaa? Pitäskö joku asia olla toisin?? Neuvoja kiitos :worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
- Rinnalta voisit ottaa vipunostot tai pec deck/ristikkäistaljan pois. Tee vaikka viparit/pec deck/ristikkäistalja 2-3x6-12
- Jos aloittelija olet niin tuskin kannattaisi tehdä mitään ykkösiä mavessa. Maven voisit ottaa heti kulmasoudun jälkeen.
- Olkapäiltä voisit ottaa vipunostot eteen pois.
- Hauikselta voisit ottaa pari sarjaa pois. Kyllä ne kehittyvät 4-6 sarjalla. Ainakin suurimmalla osalla.
- Rannerulauksissa ja olankohautuksissa voit tehdä lyhyempääkin sarjaa.

Muuten näyttää ihan hyvältä:thumbs:

ps. En tiennytkään, että Hulkillakin olisi oma systeemi:D

:offtopic: Öh... en tiennyt että hulkilla on oma systeemi jalkaprässissä/kyykyssä :nolo: joo oon vähän :david: mutta voisko joku (vaikka itse hulkki) selittää tän systeemin? Onko noi kaikki sarjat tiukkoja? Painoa siis aina lisätään ja vika pitkä sarja on pumppaussarja? Vai miten?

Joo no emmä tiedä onko tää hulkin oma systeemi mut tämmöstä se on ainakin joskus tehny tai tekee luin sen täältä jostain! Niin ja sori jos oon sekottanu :worship:

Angel of Death sanoi:
voisko joku (vaikka itse hulkki) selittää tän systeemin? Onko noi kaikki sarjat tiukkoja? Painoa siis aina lisätään ja vika pitkä sarja on pumppaussarja? Vai miten?
Tuo on ikivanha systeemi, jolla etureidet saadaan IMO täysin paskaksi tekemällä pelkästään yhtä liikettä (esim. kyykky, smith-kyykky, prässi, hack...).

Kaikki sarjat ovat kovia; omin avuin loppuun saakka (ei kuitenkaan pakkotoistoja tms). Jos liikkeenä on esimerkiksi kyykky, voi sarjojen välillä joutua puuskuttamaan useammankin minuutin.

Viimeinen 20 toiston sarja on se kaikkein kovin sarja, legendaarista hengityskyykkyä nimittäin. Ensimmäiset 10-12 toistoa otetaan kutakuinkin putkeen ilman taukoja, ja sitten ruvetaan paussailemaan toistojen välissä kunnes jalat pettävät alta.

Tuo 5 sarjan härdelli on siis kaikki mitä tehdään etureisille, ei siinä mitään muuta edes pitäisi tarvita (mikäli sarjat on tehty oikein).

Zone-sarja -42%
Kiitti munki puolesta kuulostaa Tosi hyvältä :rock: Pitää Ens viikolla kokeilla ja jos pystyy niin vääntää vielä ne ojennukset vaikka pienillä jos ei muuten pysty :hyper:

Back
Ylös Bottom