Onko kuvasi irc-galleriassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vegitax
  • Aloitettu Aloitettu
Juu, ei ole... eikä kyllä tulekkaan, ainakaan omasta vapaasta tahdostani. Maailma on uljaampia uroita täynnä, joten hoitakoot ne poseeraukset mun puolesta.

Pinnallisten, itserakkaiden itsensäesittely paikka. Kattokaa ny itteenne. Näyttää tosi keiltä noi puolialastomat spanielikatseiset posekuvat :D IMO. No hard feelings :piis: :haart:

nigster sanoi:
Juuri näin, myös nämä "teinipeelot" yms. luulevat "irkkaavansa" kun heillä on kuvat galleriassa ja kommentoivat siellä toistensa kuvia. Eli vielä kerran, IRC-Galleria ei ole IRC.

Niimpä. Siinä sitä vasta oli irkkaamisen mallia joskus aikoinaan, kun jollain telnet-yhteyksillä nakutettiin freenetin kautta. Nostalgiaa...

Tosin mitäs nämä nykypissikset siitä tietäisivät? ;)

En ole, enkä kyllä pistäkkään.

Jotenkin pistää vähän aina ihmetyttämään, kun lihaskimput on vierekkäin ja kumpikin käsi ojossa jännittää hauista.. Ja seuraava kuva on ilman paitaa ja kaveri vieressä kattoo lihaksia etc.

Huomasin just, että kyllähän se oma kuva sieltä löytyy. Kaveri on nimimerkillä kundi20, ja hän on pistänyt mun kuvan sinne omien kuvien sekaan.

Ei ole kuvvoo. Sitä paitti näytän aina fotoissa (myös luonnossa) niin retardilta, että on parempi kun pitää ne omat kuvat ihan ittellään. Kotisivut voisi tosin joskus julkaista, kunhan jaksais vähän koodata. Mulla on niin paljon sanottavaa maailmalle; mm. että olen 23 vuotias miehen alku ja harrastan nukkumista.

Viittiskö muuten joku kertoa että miten tuon #pakkotoisto.com kannun saa tonne näkyviin? Oon vielä niin n00b tuon mIRCin kanssa. :D

Jahas, hirveen salapoliisityön tuloksena meikäläinen löytyykin sitten näköjään valmentamani joukkueen kuvista. Prkl, tulee kyllä sanomista tytöille. Mä en halua kuvaani mihinkään galleriaan ilman lupaa!

:curs:

:hyper:

Back
Ylös Bottom