Onko kuvasi irc-galleriassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vegitax
  • Aloitettu Aloitettu
Öööh... valistakaa mua ja kertokaa että miksi pitää olla netissä tai jossakin Ircissa itsestään kuvia? Multa menee hieman ohitse tuo homma?

1) Suuri henkinen tyydytys kun joku kehuu kuviasi

2) Helppo tapa jutella frendien kanssa

3) Todella helppo tapa pokata tyttöjä

4) Tapa etsiä runkku matskua :D

5) Paikka bongata vanhoja frendejä

japa sanoi:
Öööh... valistakaa mua ja kertokaa että miksi pitää olla netissä tai jossakin Ircissa itsestään kuvia? Multa menee hieman ohitse tuo homma?
(On jonkun sigussa)
- Kuinka monta bodaria tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
- 10. 1 vaihtaa lampun ja muut 9 pitää peilejä

Kun ei oo peilejä, ne pistää kuvia nettiin ja kattoo niitä :)
Richardi tossa hyvänä esimerkkinä.

japa sanoi:

Ystäviä on ympäri Suomea, ja on tullut törmättyä lapsuudenajan ystäviinkin, jopa samasta hiekkalaatikosta 25v takaa :kippis1:

number_one sanoi:
1) Suuri henkinen tyydytys kun joku kehuu kuviasi
2) Helppo tapa jutella frendien kanssa
3) Todella helppo tapa pokata tyttöjä
4) Tapa etsiä runkku matskua :D
5) Paikka bongata vanhoja frendejä

1) jo peilistä näkyy niin rumaa katsottavaa että ei se netissä parane
2) puhelin, s.posti ja sitten harrastusten parissa niitä tapaa/saa kontaktin
3) emäntä estää tuon
4) sama kuin edellinen
5) olen sitten varmaan sellainen "yksinäinen susi" kun jos joku kaveri jää vuosien varrella niin sitten unohtuu, mutta hyvät kaverit pysyvät ikuisesti.

Richard75 sanoi:
Ystäviä on ympäri Suomea, ja on tullut törmättyä lapsuudenajan ystäviinkin, jopa samasta hiekkalaatikosta 25v takaa

Jep hyviä ystäviä on ympäri maailmaakin mutta niistä pidän kiinni pitämällä yhteyttä vakinaisesti ja ne jotka ovat jäännet jo unholaan niin niitä en haikaile.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Tsunam1
Siinähän minä. Ja tosta nickistä ei sitten vinetä, otin sen käyttöön joskus 2002 tai 2003 kesällä eräällä final fantasy -foorumilla ja olen käyttänyt sitä siitä asti myös ircissä ja galleriassa.

number_one sanoi:
Helposti :) Kauniiden naisten katseleminen ja tumputtaminen on helpompaa/mukavampaa kuin käyttää omaa mielikuvitusta

Mutta että irc-galleriassa? Onko niitä siellä? Pista linkkiä! :kuola:

Back
Ylös Bottom