Itselle on nyt alkanut tulla parin kolmen päivän aikana solisluiden ja kaulan väliin molemmille puolille, sekä myös kainaloiden ja rinnan lähellä pienemmin jotain ihmeellistä punaista ihottumaa/läikkää. En oikein keksi mikä muu voisi aiheuttaa kuin ruoka, olen ollut 2vk ketoosidietillä että hiilareiden osuus todella pieni, mutta toki ei mitään "uutta" ruoka-ainetta ole kyllä kuvioissa mutta lisääntynyt huomattavasti seuraavien käyttö:
-Tomaatti
-Kananmuna
-Salaatti
-Kurkku
-Pekoni
Ainoana uutena mitä en ole käyttänyt koskaan ennen (2vk sitten ostin):
-seesamiöljy
onko kellään kokemuksia että jollakin noista olisi taipumus aiheuttaa tälläistä?
Olen koittanut sulkea muita syitä kuin ravinto pois nyt seuraavilla toimenpiteillä:
Kemikaalien käyttö 0 (dödö, hajuste)
Samat pesu/huuhtelu -aineet ja samanverran laitettu jo puoli vuotta, en usko että johtuu tästä.
Vaihdettu petivaatteet vaikkakaan eivät olleet kovinkaan vanhat alkujaankaan.
Mikä voisi mielestänne olla todennäköisin aiheuttaja? Ts. mikä jätetään ensimmäisenä pois?
-Tomaatti
-Kananmuna
-Salaatti
-Kurkku
-Pekoni
Ainoana uutena mitä en ole käyttänyt koskaan ennen (2vk sitten ostin):
-seesamiöljy
onko kellään kokemuksia että jollakin noista olisi taipumus aiheuttaa tälläistä?
Olen koittanut sulkea muita syitä kuin ravinto pois nyt seuraavilla toimenpiteillä:
Kemikaalien käyttö 0 (dödö, hajuste)
Samat pesu/huuhtelu -aineet ja samanverran laitettu jo puoli vuotta, en usko että johtuu tästä.
Vaihdettu petivaatteet vaikkakaan eivät olleet kovinkaan vanhat alkujaankaan.
Mikä voisi mielestänne olla todennäköisin aiheuttaja? Ts. mikä jätetään ensimmäisenä pois?
Viimeksi muokattu: