Onko kokemuksia leaderin test+ anabolic suplementista???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JTS
  • Aloitettu Aloitettu

JTS

Ikä
41
Niinku otsikkokin kertoo eli onko kokemuksia leaderin test+ anabolic suplementista???

Itse olen natuna ihan tilanteiden pakosta ja aattelin että kun ei ole muutakaan saatavilla niin tuo vois olla yksi tapa nostaa niitä testoja?

Mitä mieltä olette? Onko kellään kokemuksia yms???

Aattelin että jos ottais vaikka tuplana sen suositellun kuurin niin vois edes vähän potkia :lol2:

Jos tiedätte muun tuotteen jota vois lisäravinne kaupasta saada niin kertokaa ihmeessä :hyper: vaikka aika hyvin mä niihin oon kyllä tutustuna ja ainut mitä ton testin lisäks tiiän on se uus ams 3

Tiiä sitte mitä se on...

RUUSUT JA RISUT TERVETULLEITA :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Usko pois. Mikään tuote mitä saa maitokaupan hyllystä ei nosta sun testotasoja siinä määrin, että sillä olis mitään vaikutusta mihinkään. Eikä mitään muitakaan hormonitasoja, paitsi ehkä vitutushormonin.

Aivan, ei nosta ja tämä on fakta. Mutta mä sanon jo nyt sulle, että voit sitten miettiä myöhemmin "vittu olis pitänyt uskoa"

Sä tulet jokatapauksessa ostamaan tuon piittaamatta varoituksista, huomaat sitten rahasi laitettua siihen, että eihän se tee muutakuin marginaalisen placebovaikutuksen. Sitten tulet tänne sanomaan "olis pitänyt uskoa, ei toiminut". Olet vain yksi sadoista lampaista, jotka menevät samaan halpaan.

Juu ei nosta siinä määrin, että olisi mitään hyötyä. Libidon voimistumista saattaa olla havaittavissa etenkin sillon jos luontaiset testotasot ovat matalaa sorttia. Mutta siihen se hyöty sitten jääkin, kenenkään en ole kuullut niistä hyötyvän yhtään mitään siinä tarkoituksessa mihin ne muka on "suunniteltu"

toostep sanoi:
Usko pois. Mikään tuote mitä saa maitokaupan hyllystä ei nosta sun testotasoja siinä määrin, että sillä olis mitään vaikutusta mihinkään. Eikä mitään muitakaan hormonitasoja, paitsi ehkä vitutushormonin.

juuri näin, jos nostaisi, niin niitä ei saisi siellä myydä.

rahat menee yhtä hukkaan kuin antaisit ne suoraan mulle. noihi "testo-pillereitten" mainoksii ei sais kukaa takertuu sen tarkemmin :)

sd- sanoi:
noihi "testo-pillereitten" mainoksii ei sais kukaa takertuu sen tarkemmin :)
Paitsi joku taho joka kitkisi suoranaisen ja röyhkeän ihmisten kusettamisen pois!

Jep, no voi vittu. :curs:

Pakkohan se on uskoa kun sitä mieltä porukka tuntuu olevan. Ongelma varmasti onkin siinä että HALUAISIN USKOA että ne toimisivat mut jos ei niin ei. :itku:

Se vaan olisi ollut helpompi tapa kun lähteä thaimaan lomalle u know?
Tottakai mä ymmärrän että puhutaan eri aineista mutta silti :itku:

PERKELES!!!

Originally Posted by Leech
Paitsi joku taho joka kitkisi suoranaisen ja röyhkeän ihmisten kusettamisen pois!

Mitäs sanotte jos kootaan porukkaa yhteen ja tehdään asiasta dokumentti perkeles?? Käydään vähän haastattelemassa professoreita sun muita jotka ovat oikeasti näiden lisäravinteiden ainososia tutkineet puolueettomasti?

JTS sanoi:
Se vaan olisi ollut helpompi tapa kun lähteä thaimaan lomalle u know?
Tottakai mä ymmärrän että puhutaan eri aineista mutta silti :itku:

Jep, se olis ollut helpompi tapa heittää rahat kankkulankaivoo saamatta mitää tulosta, kuin toi thaikkureissu :rolleyes:

kokeilisit ennemmin sitä saman valmistajan super tripulus tuotetta..!

ostin varsin yhden purkin kyseistä ainetta ku ei ollut nii kauhean kallis.mulla se ainaki vaikutti,jaksaa tehä isommilla painoilla ja on paljon enerkisempi olo ei väsy läheskää niin helposti mitä ennen... oon melkee kuukauden jankannu samoissa painoisa ja nyt ku alotin käyttää tota ni jakso tehä esim.pystypunnerrusta käsip. 17.5kg ku ennen jakso tehä 15kg...

mutta kaikki on yksilöitä...:)

luonnonlapsi sanoi:
kokeilisit ennemmin sitä saman valmistajan super tripulus tuotetta..!

ostin varsin yhden purkin kyseistä ainetta ku ei ollut nii kauhean kallis.mulla se ainaki vaikutti,jaksaa tehä isommilla painoilla ja on paljon enerkisempi olo ei väsy läheskää niin helposti mitä ennen... oon melkee kuukauden jankannu samoissa painoisa ja nyt ku alotin käyttää tota ni jakso tehä esim.pystypunnerrusta käsip. 17.5kg ku ennen jakso tehä 15kg...

mutta kaikki on yksilöitä...:)

tais olla korvien välissä toi sarjapainojen nousu :david:

Kalliita vitamiineja ja mineraaleja tollaset ihme tuotteet. Ja varmasti nostaa testotasoja jos et aikaisemmin ole vitamiineja ruokavaliostasi ollenkaan saanut.
:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom