Tämä nyt ei ole varsinaisesti sellainen että kimppuuni olisi käyty, mutta kuitenkin:
Oltiin keväällä lomalla Turkin Izmirissä minä (15v), isoveli (18v) ja äitini. Sillä sitten käveltiin jotain ostoskatua ja mutsi sano että hän menee käymään tuolla jossai ruukkukaupassa, joka oli jonkun rakennuksen toisessa kerroksessa. Isoveljen kanssa jäätiin venaileen siihen ja kattelemaan maailman menoo, me sinne jaksettu mennä kun ei oikee ruukut kiinnosta. Siel oli aika kova sellanen hälinä kaikkialla mutta pian kuulin ihankun äiti huutais jotain oikeen kovaan ääneen siellä. Huikkasin ite vaan veljelle että meen käymään siellä, ja hän jäi vielä alas. Noh, siellähän sitten oli se kaupanpitäjä karvakäsi kiiinni mutsissa kai jossain hyväksikäyttömielessä. Väitän että olisin pärjännyt sille kai itsekkin (vaikka itse sanonkin niin olen raamikas ikäisekseni), mutta hyppäsin kuitenkin vielä pari askelta alaspäin ja huusin ja viitoin veljen sinne nopeasti. Se kyllä päästi irti jo sillon kun näki mut, mutta veljen kanssa vielä sitten otettiin se kiinni ja veli painoi maahan ja mä pian lähdin ettimään kadulta poliiseja, kun ajateltii että jossei mitään ilmoiteta niin se on täysin sama homma kun seuraava yksinäinen nainen tulee kauppaan. Ne sitten siihen tuli ja jotain kyseli meiltä ja päästiin lähtemään. Tiedä sitten että tuliko miehelle oikeasti mitään seurauksia mutta ainakin parhaamme tehtiin.
Huhhuh tulipa kirjotettuu