Onko kenekään kimppuun käyty? Jos niin missä?

Pekingissä perinteinen rosvous paikallisessa "karaokebaarissa". Ja koska käteisvarannot ei riittäneet niin vielä tyhjensivät hotellihuoneen kassakaapinkin. Olisi pitänyt varmaan painia mutta kun sokkeloisen baarin uloskäynti oli konjakkien ansiosta unohtunut ja looshin ovea vartioi pahansuopainen mama-san kätyreineen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä nyt ei ole varsinaisesti sellainen että kimppuuni olisi käyty, mutta kuitenkin:
Oltiin keväällä lomalla Turkin Izmirissä minä (15v), isoveli (18v) ja äitini. Sillä sitten käveltiin jotain ostoskatua ja mutsi sano että hän menee käymään tuolla jossai ruukkukaupassa, joka oli jonkun rakennuksen toisessa kerroksessa. Isoveljen kanssa jäätiin venaileen siihen ja kattelemaan maailman menoo, me sinne jaksettu mennä kun ei oikee ruukut kiinnosta. Siel oli aika kova sellanen hälinä kaikkialla mutta pian kuulin ihankun äiti huutais jotain oikeen kovaan ääneen siellä. Huikkasin ite vaan veljelle että meen käymään siellä, ja hän jäi vielä alas. Noh, siellähän sitten oli se kaupanpitäjä karvakäsi kiiinni mutsissa kai jossain hyväksikäyttömielessä. Väitän että olisin pärjännyt sille kai itsekkin (vaikka itse sanonkin niin olen raamikas ikäisekseni), mutta hyppäsin kuitenkin vielä pari askelta alaspäin ja huusin ja viitoin veljen sinne nopeasti. Se kyllä päästi irti jo sillon kun näki mut, mutta veljen kanssa vielä sitten otettiin se kiinni ja veli painoi maahan ja mä pian lähdin ettimään kadulta poliiseja, kun ajateltii että jossei mitään ilmoiteta niin se on täysin sama homma kun seuraava yksinäinen nainen tulee kauppaan. Ne sitten siihen tuli ja jotain kyseli meiltä ja päästiin lähtemään. Tiedä sitten että tuliko miehelle oikeasti mitään seurauksia mutta ainakin parhaamme tehtiin.
Huhhuh tulipa kirjotettuu

Helsingin Koskelassa. Beware.

:(

Ulkomailla ei koskaan ole ollut MITÄÄN ongelmia. Hirveitä juttuja teille kyllä osunu kohdalle..

Virossa Pärnussa yökerhosta iskeytyi kolme venäläistä matkaan jotka kävivät kimppuun yökerhon ulkopuolella. Oltiin kahdestaan kaverin kanssa ja meinasi jo tulla nokkapokkaa mutta loppujenlopuksi parisataa kroonia (alle 20 euroa) rauhoitti kaverit ja häipyivät uhitellen. Meillä ei ollut oikein haluja kokeilla matsia kun poijaat uhkailivat puukolla ja kaverini emäntä oli viimeisillään paksuna (seliseli) :D

Viron laivalla, Ilta oli juhlava kunnes tuli nokkapokkaa 30v äijän kaa ja nenäänhän sitä tuli otettua:hyper:

Ei varsinaisesti kimppuun käyty, mutta Ranskassa Strasbourgissa luokkaretkellä ollessa vietiin pikku tönimisen jälkeen sikari (suusta! :lol2:) ja sitten sytkäri. Kavereilta tais mennä tupakkaa kans. Sinänsä tuuria että mitään sen kummempia tapahtunu, kuitenkin ikää oli silloin vain 15v, suunnilleen kaikki kyniksiä ja haahuiltiin yöllä baareissa kävellen liikkuen.

Ulkomailla ei varsinaisesti ole ikinä käyty kimppuun, mut laivalla on noin sata triljoonaa kertaa (ilmeisesti joidenkin ihmisten nyrkki haluaa muokata mun rumaa naamaa vielä rumemmaksi). Suomessa tulee myös tasaiseen tahtiin, mutta ulkomailla saa olla ihan rauhassa..Paitsi Thaimaassa juuri kk sitten meinasi kulkukoiralauma käydä kimppuun kunnes mut pelasti paikallinen hopeanuoli ja alkoi rähisemään niiden koirien kanssa..älkää menkö pikkukujille Bangkokissa jos siellä murisee.

En tiedä vastaako kirjaimellisesti otsikossa kysyttyä asiaa mutta muutama vuosi sitten Moskovassa pari miliisiä yritti putsata rahoista keskellä kirkasta päivää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom