Onko kaseiini sama kuin maitoproteiini?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
vilho_kanuuna sanoi:
Toivottavasti tuo kaseiini on paremmin sekoittuvaa.
Ei ole. Ite kikkailen nykyään näin:

1) sheikkerin pohjalle vähän vettä
2) protujauhot päälle (yleensä n.0,5dl halpisheraa, ny Ultra Wheytä, sekä kaseiinia saman verran)
3) ritilä paikalleen
4) lasken loput vedet, kansi päälle ja sekoittelen.

Noin se sekoittuu kohtalaisesti. Pelkällä kaseiinilla tulee niin hemmetin paksua mössöä, vaikka kuinka koettaisi lisätä vettä.

Huoh, Pure Wheytä kun sotkin sekaan, niin sekoittui tuosta vaan parilla heilautuksella, ilman verkkoakin, ei vaahtoa eikä mitään muitakaan ongelmia. Edelleen mun makuun paras lisä/perusprotu, mitä oon ikinä syöny on Pure Whey ja kaseiini sekoitus. Maku herkullinen, sekoittuvuus täydellisen vaivaton ja ravintoarvotkin suht hyvin kohdillaan. Saa nyt nähdä, kunhan kerkeen XL-proteinia maistaa, että olisiko vastaavanlaista. :kermaperseiivili:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kiitti valistuksesta maidon suhteen. Ite elättelen vielä tarvetta syödä mahdollisimman (teollisesti) jalostamatonta ruokaa, ja nuo lisäravinteet ovat heraa lukuun ottamatta vieläkin kartettavien listalla.

Vielä kysymys - iltajuomana maito on kai silti parempi kuin vaikka greippimehu? Omat juomat kun ovat 1) greippimehu, 2) maito ja 3) laittilimppari. Eli jos noista on valittava, kai toi maito voittaa illalla, ja sitten mehua aamulla?

Se maidon hiilari on kanssa mulle ok, ja palautusjuomassa oikeastaan sen kaseiinin lisäks sitä hiilaria haen just maidosta. Kun ei rasvaprosentti oo kovin alhainen niin en sokeria (tai muita nopeita hiilareita) vaan oo viittinyt syödä erikseen, varsinkaan jalostetussa muodossa, en edes palautusjuomassa.

Zone-sarja -42%
Atkins sanoi:
Kiitti valistuksesta maidon suhteen. Ite elättelen vielä tarvetta syödä mahdollisimman (teollisesti) jalostamatonta ruokaa, ja nuo lisäravinteet ovat heraa lukuun ottamatta vieläkin kartettavien listalla.

Vielä kysymys - iltajuomana maito on kai silti parempi kuin vaikka greippimehu? Omat juomat kun ovat 1) greippimehu, 2) maito ja 3) laittilimppari. Eli jos noista on valittava, kai toi maito voittaa illalla, ja sitten mehua aamulla?

Se maidon hiilari on kanssa mulle ok, ja palautusjuomassa oikeastaan sen kaseiinin lisäks sitä hiilaria haen just maidosta. Kun ei rasvaprosentti oo kovin alhainen niin en sokeria (tai muita nopeita hiilareita) vaan oo viittinyt syödä erikseen, varsinkaan jalostetussa muodossa, en edes palautusjuomassa.

Iltaisin ei hiilareita, greippimehut aamulla, tämä ehdoton.

Palkkarissa kaseiini on erittäin huono valinta, siihen on otettava heraproteiinia, kaseiini velloo mahassa useita tunteja, joten on melki sama kiskaiseeko kananrinnan salin jälkeen vai kaseiinia.

Ota palkkarissa 50g heraa, joko edullista tai sitten rasvattomampaa ja laktoositonta kalliimpaa ja tämän lisäksi maltoa tai dextroosia 20-40g tarpeen mukaan, jalkatreenien jälkeen 40g.

Mike sanoi:
Iltaisin ei hiilareita, greippimehut aamulla, tämä ehdoton.

Palkkarissa kaseiini on erittäin huono valinta, siihen on otettava heraproteiinia, kaseiini velloo mahassa useita tunteja, joten on melki sama kiskaiseeko kananrinnan salin jälkeen vai kaseiinia.

Ota palkkarissa 50g heraa, joko edullista tai sitten rasvattomampaa ja laktoositonta kalliimpaa ja tämän lisäksi maltoa tai dextroosia 20-40g tarpeen mukaan, jalkatreenien jälkeen 40g.

Eli tarkennuksena otankin just heraa sekaisin maidon kanssa palkkariin. Ja oon sen juonut ennen treeniä just saadakseni sen hitaamman vaikutuksen toimiin. Ite kun tykkään jäädä saunaan treenien jälkeen lojumaan ja kotimatkaankin humahtaa aikaa. En oo oikein oppinut niitä palkkareita vetämään pukuhuoneessa vaan vain kotona...

Back
Ylös Bottom