Onko kaikkien mahdollista saada alle 60cm vyötärö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vs1996
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei, olen siis nainen, 166cm ja 50kiloa. Vyötäröni on 65cm ja lantio 88cm. En ole vielä aloittanut urheilua, mutta ostin juuri 20x kortin pilatekseen. Uskon että motivaationi riittää, mutta onko siis edes mahdollista saada alle sen 60sentin, ilman että näyttäisin luurangolta? Tällä hetkellä siis minulla ei kai ole yhtään ihasta eikä vatsakaan mikään maailman timmein ole, mutta olen kuitenkin nuori niin paikat ei kuitenkaan roiku eikä mitään :D
Pitäisikö ostaa kuntosalijäsenyys? Pidän kuitenkin enemmän sirosta mallin vartalosta, kuin punttimimmin vartalosta.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Suurin naispuolisten aloittelijoiden virhekäsitys on se, että lihakset kasvaisi kuntosaliharrastuksen myötä liian suuriksi. Jos kiinnostusta riittää, niin ilman muuta jumppien ohelle kuntosalitreeniä. Myös sirolla naisella voi olla kauniin muotoinen treenattu kroppa.

Osa naisista kuvittelee , että salilla käydessä lihakset kasvaisivat liian suuriksi. Pelko on yhtä asiallinen kuin se, että pelkäisi tulevansa autoa ajamalla formula-kuskiksi.

Tuo vyötärön ympärys liittynee lähinnä rasvaan ja sen määrään, kannattaa kuitenkin muistaa, että mikäli olkapäihin ja selkään saa muotoa sekä ryhtiä vyötärön sen kummemmin leviämättä näyttää vyötärö suhteessa pienemmältä vaikkei senttejä olisi lähtenytkään. Niin sanottu x-vartalomalli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom