Onko järkevää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ILppu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Moi

Tuumin vaan että onko tällänen hyvä rintapäivälle.

Penkki
Vinopenkki
Kapeapenkki
Peck deck
Ojentajat taljassa.

En oo kovin monen ohjelmassa nähny että ois tollein penkki ja ojentajat samana päivänä. Mitä ootte mieltä onko tossa järkee?

Mikäs tossa jos vaan jaksat putkeen tehdä noin monta punnerrusliikettä. Etuolkapäät ainakin ottaa aika kovaa rasitusta noin monen punnerruksen jälkeen. Itse treenaan kanssa ojentajat ja rintalihakset samana päivänä. Teen suurinpiirtein samat liikkeet kuin teikäläinen, mutta kapean penkin tilalla ranskalaista punnerrusta. Ei sitten joudu tukilihakset niin koville.

Aivan liikaa tavaraa kerralla, oli sitten mikä jako tahansa. 4-jakoisessakin korkeintaan kolme liikettä riittää, välttämättä ei tartte kun kaksi.

Ja millainen treeniohjelmasi noin muuten on?

Moi

Tuumin vaan että onko tällänen hyvä rintapäivälle.

Penkki
Vinopenkki
Kapeapenkki
Peck deck
Ojentajat taljassa.

En oo kovin monen ohjelmassa nähny että ois tollein penkki ja ojentajat samana päivänä. Mitä ootte mieltä onko tossa järkee?

peck deckin tilalle ristikkäistalja.

tuossa on 3 rintaliikettä ja kaksi ojentajille...

Katos perkele. En sitten jaksanu sentarkemmin lukee kun että rintapäivästä ois ollu puhe ja näin viisi liikettä. ;)

No mun moka siis, mutta pointti oli ettei viittä rintaliikettä tarvita. :D

Enpä oikein tiedä tuosta kolmesta penkkiliikkeestä yhdellä kertaa... Kahdessa olisi kylliksi tekemistä minusta.
Muuten vaikuttaa ihan hyvältä ja olen itsekin hyvin samanlaista tehnyt.

Tai noh. editedit.

Joo kyllä mie ehkä sittenkin suosittelisin kapean penkin vaihtamista vaikka dippiin. Onpahan vähän eri kulmasta rintaan vaikuttava punnerrusliike ja mainio ojentajaliike samassa paketissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom