Onko järkeä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt kun oon käyny salilla niin oon vetäny 1-jakosella ohjelmalla 3 kertaa viikossa, mutta tuntuu etten saa täysillä treenattua koko kroppaa kerrallaan niin onko järkeä tehä sillein että jokatoinen salikerta olis jalkapäivä eli treenaisin pohkeet,etu-ja takareidet ja pakarat ja sitte jokatoinen salipäivä taas ylävartalo eli selkä, vatsat,rinta, hauikset ym. vai miten kannattais jakaa noi?

on järkeä. Kaksijakoisista löytyy foorumilta tonneittain lisää. Tämän tasoinen kysymys kuuluu Aloittelijan peruskysymykset threadiin.

Nyt kun oon käyny salilla niin oon vetäny 1-jakosella ohjelmalla 3 kertaa viikossa, mutta tuntuu etten saa täysillä treenattua koko kroppaa kerrallaan niin onko järkeä tehä sillein että jokatoinen salikerta olis jalkapäivä eli treenaisin pohkeet,etu-ja takareidet ja pakarat ja sitte jokatoinen salipäivä taas ylävartalo eli selkä, vatsat,rinta, hauikset ym. vai miten kannattais jakaa noi?

Jos kaksjakoista haluat, niin tee joka toisel työntävät liikkeet ja joka toisel vetävät liikkeet, itsellä toimi erittäin hyvin, silloin joskus :rock:

ja vähän hakua kehiin...

mut esim jalkatreenissä melkeen kaikki liikkeet on työntäviä:D:D vai?
No eipä oikeastaan, esim kyykyn ja reiden ojennukset voi laskea työntäviksi, mutta sitten taas suorinjaloin veto ja ja reiden koukistukset ovat vetäviä liikkeitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom