Onko järkeä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ju551
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Eli olen nyt 17v tyyppi jota kiinnostaisi aloittaa jokintyyppinen vapaaottelulaji.Onko se järkevää?Minulla on keltainen vyö karatessa.Lopetin sen koska minä kyllästyis siihen kun siellä ei vielä silloin saanut "vääntää" :david: eli kysymys kuulu onko järkevää että aloitan jonkun vapaaottelulajin?

Onneksi vasta keltainen vyö!! Liian kauan karatea pilaa miehen kun miehen!
Kyllä 17v on oikein oiva ikä aloittaa vapaaottelun harrastaminen ,ja siinä iässä voi ottaa jo liiton uusilla amatöörisäännöillä vapaaotteluita (ei lyöntejä matossa).

Eli heivaa kake, ja aloita tosi-miesten laji. Jos asustat pääkaupunki seudulla niin (muistaakseni) 15.8. on GB Gym Hki:n lajinäytökset ja ilmoittautumiset uusille alkeiskursseille. Muut salit joita voin suositella on GB Gym Turku ja kaikke Shootters MMAn salit ympäri maata.

Terveisin: Jasse junkkari GB gym Hki

PS: Ei kake oikeesti niin huono laji oo...

Jasse Junkkari sanoi:
Onneksi vasta keltainen vyö!! Liian kauan karatea pilaa miehen kun miehen!
Kyllä 17v on oikein oiva ikä aloittaa vapaaottelun harrastaminen ,ja siinä iässä voi ottaa jo liiton uusilla amatöörisäännöillä vapaaotteluita (ei lyöntejä matossa).

Eli heivaa kake, ja aloita tosi-miesten laji. Jos asustat pääkaupunki seudulla niin (muistaakseni) 15.8. on GB Gym Hki:n lajinäytökset ja ilmoittautumiset uusille alkeiskursseille. Muut salit joita voin suositella on GB Gym Turku ja kaikke Shootters MMAn salit ympäri maata.

Terveisin: Jasse junkkari GB gym Hki

PS: Ei kake oikeesti niin huono laji oo...
osaatko yhtään sanoa minkä ikäsiä tyyppejä treeneissä käy?ja alkaako tuo homma alkeiskurssista?ja oletko kokenutki harrasta/expertti?

Peruskursseilla perinteisesti on porukkaa laidasta laitaan, kun sillä kokeillaan usein sopiiko laji omaan makuun vai ei. Sekä ikähaarukka että taitotaso on varsin kirjava. Aina uusien lajien harjottelu kannattaa alottaa peruskurssista vaikka olisikin taustaa muista kamppailulajeista, kumminkin kyseessä on aina eri laji.

Eli peruskurssille vain rohkeasti kokeilemaan onko kyseesä se laji joka sinulle kolahtaa kun 10kg leka.

olen nyt 17v
Sulla näky olevan tuolla profilessa syntymävuotena 1985..taitaa olla painovirhepaholainen liikkeellä..? :evil:

Eli olen nyt 17v tyyppi jota kiinnostaisi aloittaa jokintyyppinen vapaaottelulaji.Onko se järkevää?
Elämän ei sovi tulla heitetyksi hukkaan, joten kokeilemaan vaan.. :D
Ja aina on olemassa muitakin lajeja..mikäli mieli muuttuu..

Expertti on vähän turhan Amerikkalainen sana....
Aloitin vapaaottelun harrastamisen 18 vuotiaana ShootFighting Hkissa. Tätä edelsi paini ja bjj harjoittelu vaihto-oppilasvuotena USAssa. Toki olen kokeillut kaikenlaista budo-hässäkkää seisemän vuotiaasta lähtien.
Nykyisin vedän GB Gym Hkissa MMA (vapaaottelu) alkeiskurssit, sekä treenaan ja kisaan aktiivisesti. Ottelu saldo: paini n. 50, sw/bjj n. 20, MMA 7, KB 1

Akeiskurssista kaikki alkaa. Siellä opetellaan perusasiat kaikista osa-alueista, pystyiskeminen, pystypaini, alasviennit, matto-ottelu,jne.
GB-gym Hkissa alkeskurssin aloittaa noin 30 henkilöä. Joukossa on aina muutama alle kaksikymppinen ja muutama kolmikymppinen. Kisaryhmän keski-ikä on varmaan 22-23.

Mutta kahdenviikon päästa on näytökset ja info-tilaisuus joten sinne vaan kaikki kiinnostuneet!

Jasse "the expert".....

Jasse Junkkari sanoi:
Akeiskurssista kaikki alkaa. Siellä opetellaan perusasiat kaikista osa-alueista, pystyiskeminen, pystypaini, alasviennit, matto-ottelu,jne.
GB-gym Hkissa alkeskurssin aloittaa noin 30 henkilöä. Joukossa on aina muutama alle kaksikymppinen ja muutama kolmikymppinen. Kisaryhmän keski-ikä on varmaan 22-23.

Mutta kahdenviikon päästa on näytökset ja info-tilaisuus joten sinne vaan kaikki kiinnostuneet!

Mä oon tulossa treenaan mma:ta sinne ja saan ehkä houkuteltua yhden "pakastimen" kokoisen kaverinkin sinne. :D Alkeiskurssilta varmaan karsiutuu aika rankalla kädellä pois porukkaa, jotta pääryhmä pysyy järkevän kokoisena? Kuin pitkään se alkeiskurssi kestää?

Hynkkä sanoi:
Mä oon tulossa treenaan mma:ta sinne ja saan ehkä houkuteltua yhden "pakastimen" kokoisen kaverinkin sinne. :D Alkeiskurssilta varmaan karsiutuu aika rankalla kädellä pois porukkaa, jotta pääryhmä pysyy järkevän kokoisena? Kuin pitkään se alkeiskurssi kestää?

Heh, pakastimen kokoisilta ukoilta tuppaa happi loppumaan aika nopsasti ;-)

Mäkin kattelen GB:n tarjontaa toiveikkaana juuri......

Wintikka sanoi:
Heh, pakastimen kokoisilta ukoilta tuppaa happi loppumaan aika nopsasti ;-)

Onko tässä nyt se riski, että koko GB Gym menee konkurssiin, jos sinne samalle kurssille tunkee Hynkkä, Pakastin, Jääkaappipakastin, Arkkupakastin ja Wintikka.

Meinaan nyt tuli just voimaan toi käytettyjen kodinkoneiden kierrätysmaksu. Jos koko yllälueteltu kööri tukahtuu sinne alkujumppaan, niin kustannuserä on melkoinen. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:lol2: :lol2:
En tiiä, mutta toivottavasti mahdutaan yhtäaikaa kaikki suihkuun.. :D

Oon kuullut paljon positiivista kommenttia gb-gymistä ja mielenkiinnolla ootan treenejä. Jos paikat vaan kestää, niin sitten kisaamaankin joskus.

Ärsyttää kun lukee näitä juttuja ja itse asuu jossain korvessa... Tekisi mieli lähteä itsekkin heilumaan :wall:

SIC- sanoi:
Ärsyttää kun lukee näitä juttuja ja itse asuu jossain korvessa... Tekisi mieli lähteä itsekkin heilumaan :wall:

Älä o tommonen!!!

Jos sulla on tarpeeksi kova tahtotila, niin tienaat paik. valtatiellä autoja pesemällä menolipun Rio de Janeiroon.

Ja sieltä et palaa, ennen ku oot voittamaton bjjlutalivremestari!!1!

Vähemmästäkin on alotettu.

Tai sitten vaan otat yhteyttä samanhenkisiiin, seuroissa tai ilman. Samoilla eväillä on Iisalmen pojjjaat kautta aikojen päässy arvoon arvaamattomaan.

reino sanoi:
.. Hynkkä, Pakastin, Jääkaappipakastin, Arkkupakastin ja Wintikka. ..

Kettutytöt rupes sen verran tunkeen silmille, ja osittain ihan aiheesta, että tarvii vielä täsmentää, että noista ylläolevistahan muut voi palauttaa kierrätyspisteeseen, mutta Wintikka pitää viedä suoraan Ekokemille.

www.ekokem.fi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom