Onko hyvä treeniohjelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T_H
  • Aloitettu Aloitettu

T_H

Onko hyvä vai saisko nopeempia/parempia tuloksia erilailla eli mun treeniohjelma:
Pariton viikko
1 päivä
Maastanosto
Ylätalja
Olankohautukset
Hauispenkki
Vasarakäntö kp.
Kyykky
Pohkeet
2 päivä
Penkki
Vinop.
Ojent. z-tanko
Ojent. talja narulla
Vivut eteen,siv.,taa
Parillinen viikko
1 päivä
Selkäpenkki
leuanveto
Kulmasoutu
Hauis tanko
hauis kp.
Kyynärvarret
Etureidet
takareidet
2 päivä
Kapea penkki
ojent. kp.
Rintalaite
Niskantakaa tangolla
Pystysoutu
Toistot:
2vk.4x10-12,2vk.4x6-8,2vk.4x2-4
Treenin lopuksi vatsaliikkeet....

Helvetisti liikkeitä ja sarjoja jos kaikissa vedät nuo alhaalla mainitut toistot... Suosittelen tutustumaan vaikkapa FAQ:n esimerkkeihin.

Ihan hyvältä näyttää. Aika paljon liikeitä, mut ei haittaa jos reena järkevästi. Ja eihän tollaisella 4x10 toistoilla tuu kuin 1 kova sarja, kun tietenkin valitset painon millä jaksat tehdä kaikki 4 sarjaa.

Muista kuitenkin varoa failurea. Ja muutenkin pari toistoa varastoon mikäli aiot esim. reenata 4 kertaa viikossa.

kannattaa katsoa joku valmis treeni ohjelma esim.tuolta

Miks maastanostoo ja kyykkyy ei samana päivänä?
Liikkeet teen niin et eka lämmittely 1 sarja ja sit joku sarjapaino jolla teen sen 4x.
Kannattaisko sarjapainoo lisätä joka toistoon vai teenkö kaikki samalla ja onko 4x per liike liikaa?
Oon treenannu vuosien aikana eri tyyleillä (esim. pyramiditreeni tai 2vko.kevyt,1vko.raskas) mut nyt on aikataulun takia joutunu pakkaamaan liikkeet 2 päivään viikossa.

Vastaukset kysymyksiin:
Onko hyvä? -EI
Saisko parempia ja nopeempia tuloksia jollain muulla ohjelmalla? -KYLLÄ

Ota joku perus 2-jakoinen tuolta alottelijoiden osiolta.

Niin ja sit viä et oon todennu henk.koht. et jos en rasita lihaksia tarpeeks ei tu tuloksia eli sen takia paljon liikkeitä.

Niin ja sit viä et oon todennu henk.koht. et jos en rasita lihaksia tarpeeks ei tu tuloksia eli sen takia paljon liikkeitä.
Kokeileppa vaikka lisätä yks sarja aina joka liikkeeseen. Kyllä niitä tuloksia tulee vaikkei olisikaan sataa liikettä per lihasryhmä, jos ei niin sit on safkapuoli vituillaan. Tai sit et tee liikkeitä loppuun asti. Lihas saa kyllä riittävän rasituksen kasvua varten kolmestä sarjasta per lihasryhmä, jos sulla on ohjelma jolla treenataan kroppa useemmin kun kerran viikossa läpi.

Olen ny ilkeä sori vaan,mutta jos näin on ni se johtuu siitä ettet osaa tarpeeks hyvin treenata(saada liikkeitä perille).Se sarjojen lisääminen ei auta pidemmän päälle vaan se,että opettelet tekee liikkeet nii,että hyvin pienestäki sarjamäärästä saa hyödyn irti.
Sitten tulosta alkaa tulee todenteolla:thumbs:
Mutta mun mielestä tossa ohjelmassa ei varsinaisesti liikkeitä oo liikaa.Teetkö sitten liikaa sarjoja vai miks porukka vinee?

En saanu tekstistä irti kuinka kauan T_H on aktiivsesti treenannu, mut 2-jakoinen perusliikkeillä saattas tuoda tuloksia, mutta kehitys on tietenkin yksilöllistä. Ja jos tiedät, että
et saa tuntumaa ja tuloksia ku monella eri liikkeellä ni miun mielestä siun pitäs sitä sitten tehdä. Jos yllä oleva ohjelma toimii, ni turhakait sitä muuttamaan??? Ja muista kärsivällisyys näissä hommissa :)

Kuinka paljon on treenivuosia takana? Älä hämmästy jos et parin kuukauden treenillä kaksinkertaista lihasmassaa.

No joo myönnetään että oon vähä kärsimätön ja kyl niit tuloksii tulee pikkuhiljaa.
treenannu oon aika epäsäännöllisesti vuosien varrella eli ain sillo ku oon ehtiny et nyt oli aikas pitkä tauko työtapaturman takia (monta kuukautta) minkä takia jouduin alottaa aivan alusta et se syö miestä aika lailla.....

Riippuu mitä haet tuolla..tuloksia?ite en tuohon alkais.oma periaate on että jos on selkäpäivä niin se tehdään kunnolla eikä vähän kaikkea..

Back
Ylös Bottom