Onko hyvä ohjelma?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Treeni A:

- Jalkaprässi 3x10
- Pohkeet 3x10
- Penkki 3x6-10
- Hauis 3x10
- Ranskalainen punnerrus 3x10

Treeni B:

- Vinopenkki 3x6-10
- Kulmasoutu 3x10
- Mave 3x6
- Istumaannousu 3x10
- Vatsarutistus "koneessa" 3x10

Mitä mieltä tästä ohjelmasta? Treenit A ja B menisivät vuorotellen, joten toinen tulee aina kahdesti ja toinen kerran viikossa.

parempi ois jos keskittäisit eri lihasryhmät eri päiville, jotta palautuminen ois mahdollisimman tehokasta. Eli A päivänä rinta, olkapäät, ojentajat B jalat, selkä, hauis. Vatsat sit jommalle kummalle päivälle A päivälle voisit lisätä aluksi esim. pystypunnerruksen.

parempi ois jos keskittäisit eri lihasryhmät eri päiville, jotta palautuminen ois mahdollisimman tehokasta. Eli A päivänä rinta, olkapäät, ojentajat B jalat, selkä, hauis. Vatsat sit jommalle kummalle päivälle A päivälle voisit lisätä aluksi esim. pystypunnerruksen.

Parempi ja parempi. Monille se yksi- tai kaksijakoinen on kultaa, monille viisijakoinen. Ei ole yhtä ja parasta jakoa jne, jokaisella oma.

Mikset muuten kyykkään prässin tilalla? Tuleepi paljon enemmän voimaa kyykystä kuin prässistä.

Mitä tuo obn ihan ok perys yksjakonen jolla tulosta tulee! Prässi vaihtoo ja kyykky tilal nii hyvä nippu siin. Miksi kaks jakoinen olisi parempi kuin yksi? Itse olen kehittynyt hyvin yks jakosella ;)

Parempi ja parempi. Monille se yksi- tai kaksijakoinen on kultaa, monille viisijakoinen. Ei ole yhtä ja parasta jakoa jne, jokaisella oma.

Mikset muuten kyykkään prässin tilalla? Tuleepi paljon enemmän voimaa kyykystä kuin prässistä.

Viimeset 4kk oon tehny kyykkyä, niin vaihtelun vuoks teen nyt prässissä.

Jos hän on aloittelija, niin kuin oletan, koska tänne aloittelijoiden osioon ohjelmansa laittoi, nii mielestäni alussa kaikkein tärkeintä oli se, että sai lihakset palautua. Itellä oli ainaki paikat aivan jumissa, että ei kyllä seuraavalla kerralla samaa lihasryhmää vittiinyt millää tehä, ku teki kipeää väärällä tavalla. Mutta totta puhut, että tuo "parempi" sanamuoto antoi vähän väärää osviittaa, toki kaikilla oma tyylinsä, joka sopii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom