Onko hyvä kierto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Untamo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika tollanen perussetti :)
Ite teen melkein samalla:
Ma rinta-hauis
Ti jalat
Ke lepo
To olkapää-ojentaja
pe selkä
la-su lepo
Mulla on toiminu hyvin, kaikki ryhmät kerkee tosi hyvin palautua.

Joo laskeskelin kans et joka paikka saa tällä systeemillä tosi hyvin lepoo. Mulla melkein kyllä kaipaa ton penkin tilalle maanantaina jalat kun ei tahdo oikein ojentaja palautua perjantaista. Alotin ihan just tällä tyylillä vasta saa nähdä nyt sitte kuinka käy!

Tuo kierto on ihan hyvä. Juuri tuossa muodossa, kannattaa pitää jalka- ja selkäpäivän välissä vapaa joku muu treenattava(t) lihasryhmä(t)..(sulla siis rinta/hauis). Ja jos alkaa tuntumaan, ettei palautumisaika riitä, laitat yhden tahi useammankin päivän lisää kiertoon.

Originally posted by Untamo
Ma Jalat
Ti rinta/hauis

Ke lepo

To selkä
Pe olkapäät/ojentaja

La/Su lepoo

Kierto on hyvä jos tuntuu hyvältä ja jaksaa treenata. Tää on niin yksilöllistä...:cool:

Jalat, olka/ojentajat, välipäivä, selkä/takareidet, rinta/hauis, välipäivä.
Miltä näyttää? Mulla ei mene jako viikonpäivien mukaan, koska saattaa joskus tulle duunissa päälle 12 tuntisia päiviä jolloin treeni siirtyy seuraavalle päivälle kun ei viitti kyseistä päivää väliinkään jättää. Jaloissa painotan etureisiä koska teen selkäpäivän päätteeksi maastavedon(yleensä suorinjaloin) ja siihen päälle reisikoukistuksen. Tota reisikoukistusta on kuullut haukuttavan kannattasko korvata jollain? Pohkeet teen jalkapäivän perään, epäkkäät selkäpäivänä ja vatsat sillon kun tuntuu siltä(1krt. kierron aikana). Usein kuulee pohkeet ja vatsat tehtävän 2krt kierrossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom