Onko hyötyä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Antti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by turre101
En ymmärrä mikä mulla myöskin mättää leuanvedossa, muuten tulokset nousee tasasesti ja kunto kohtalainen mutta leuanvedossa 15 toistoa on jo huippusuoritus kapealla vastaotteella, myötäotteella paljon vähemmän! Hauikset väsähtää jo parin toiston jälkeen ja alaselässä tuntuu mutta yläselässä ei mitään.

En tiedä vaikuttaako suoritukseen että mulla tanko on turhan matalalla ja jalat joutuu pitämään koukussa.

turre101,
jalkoja on mielestäni hyvä pitää koukussa, vaikka pystyy vetämään suorinjaloin hyvin.

Tekemällä maksimitoistomääriä leuanvedossa on hankala edistyä pidemmän päälle, joten tee mieluummin vähemmän. Mahd. hyviä sarjoja tekniikaltaan. Voit ottaa puolet tai kolmasosaa maksikitoistomäärästäsi eli noin 5-7. Lisäpainoja suosittelen. Jopa lyhyitä sarjoja...

Tekniikkana tärkeä IMHO on että aloittaa vartaloflexiolla ja pitäen rintaa ulospäin - silloin alku tuntuu hyvältä vedossa. Asento mallia rinta ulos ja vartalo jännittyneenä kannatta pitää koko liikeradan aikana. Helpottaa vetoa.

Onnea matkaan.

Originally posted by Lexington
Ykköset sopii HST-ohjelmiin parhaiten. Itse asiassa 100 %:lla tehdystä palautuu paljon paremmin kuin esim. 80%:n painoilla tehdystä 4:n sarjasta.
Tätä käytetään nimenomaan painonnostossa.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa....;) :blow:

Kun vaikutat niin kaikkitietävältä niin perustelehan vähän tota sun löylyhöyryäs? Lihaksen kasvatuksen kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä. Ainakin nämä miinukset tulevat mieleen:

-ykkösillä ei massaa kasvateta, yläkeholle parhaiten sopii 8-12 toistoalue, jaloille 10-20 toistoalue

-loppuun tekeminen alentaa turhaan (ei metabolinen vaan hermostollinen syy) lihaksen suorituskykyä seuraavissa sarjoissa

-suorituskyvyn palautuminen harjoituksista hidastuu. Loppuun tekeminen + lyhyet sarjat = erittäin kova hermostollinen rasitus, palautuminen voi viedä jopa viikon

-etenkään tiheän frekvenssin ohjelmissa ei pidä vetää loppuun asti, traumat eivät kerkeä parantua. Tavallisten rajujen ykkösten aiheuttamien traumojen parantuminen voi kestää yli 3 päivää, negatiivisen toiston aiheuttamien traumojen parantuminen yli viikon.

-trauman takia kortisolin eritys on kovaa ja testosteronin eritys laskee, lisäksi kun frekvenssi on tiheä testot laskee edelleen; tuplasti miinusta!!

Ykköset sopii HST-ohjelmiin parhaiten. Itse asiassa 100 %:lla tehdystä palautuu paljon paremmin kuin esim. 80%:n painoilla tehdystä 4:n sarjasta.

lexington... kukaan ei ota sun provopaskaasi enää vakavasti ainakaan näiden 4-6 kirjotuksen jälkeen:jahas: En tajuu miks modet ei oo viel' banninu sua kuten lupasivat/ajattelivat.

selvempää trolllia ei ole. Tai sitten olet kuin mä ennen, pidät tyhmästä mielipiteestä tiukasti kiinni, paitsi että sun mielipiteet on vielä tyhmempiä ja pidät niistä vielä kovemmin kiinni. ja myöskin tahallaan yrität ärsyttää muita.

kun vaan pääsisit tonne VIP-chattiin niin näkisit mitä mieltä susta ollaan:lol2: :urjo:

edit: ja anteeksi yritykseni ärsyttää, oli vaan pakko kirjottaa:david:

Originally posted by Antti
Taidan olla yksi harvoista, jotka uskovat, ettei Lexington ole trolli.

ok myönnän että en ite ajattele että se olis varmast trolli
mutta kyllä se silti on pari viimestä 1-2.5 päivät pelkkää shaittii kirjottanu

Painonnosto on painonosto, ja se on eri asia kuin voimanosto, puhumattakaan borauksesta.

- Painonnostossa ei ole eccentrisiä toistoja.

- Painonnostossa jopa 100% maximista nosto on semmoinen, että ei välttämättä joudu mielettömästi puristamaan.

Nämä ovat syitä siihen että ei ehkä pidä mitä tahansa painonnosto juttuja suoraan kopioida tai käyttää omassa treenissä..

Suositut

Back
Ylös Bottom