Onko huono muuttaa tämän esimerkin liikkeitä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli tämän ohjleman bongasin jota te suosittelette:

Kyykky / Prässi 2 x
Jalkojen koukistus / SJMV 2 x
Pohkeet istuen / Pohkeet seisten 2 x
Kulmasoutu tangolla / Kulmasoutu käsipainolla / Alatalja 2 x
Leuanveto / Ylätalja 2 x
Vinopenkki / Penkki 2 x
Viparit sivuille / Pystysoutu 2 x
Ranskalainen punnerrus tangolla / Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 1 x
Scott hauiskääntö / Hauiskääntö käsipainoilla 1 x
Jalkojen nosto / Vatsarutistus 1 x
Ohjelman voi tehdä vaikka ma-ke-pe.

Joten onko väärin jos teen ojentajat sillä levypainokoneella, haiukset samalla "koneella", ja vatsa, voinko tehdä sen sillä vatsakoneella jossa istutaan? Vai onko pakko tehdä nämä lihakset juuri noilla mitä tuossa suositellussa ohjelmassa on? ??:rolleyes:
Kun olen aloittelija niin pystynkö vetämään tätä 1 jakoista ma-ke-pe ilman että rasitun liikaa vai pitäiskö vetää ma-pe?

Anna mennä vaan :)

Tokihan yleensä kannattaa suosia vapaita painoja ennen koneita, mutta eipä tuo nyt mitään haittaa jos hauikset ja ojentajat jollain koneella ottaakin. Ja vaihtelu virkistää. Mutta vatsoille kannattaisi kyllä ottaa hieman monipuolisempi treeni kuin vain kone, siinä jää syvät vatsat treenaamatta samoin kuin vinot. Muuten tuo ohjelma näyttää minun silmään ihan fiksulta, ja eipä tuolla ylikunnon puolelle pitäisi mennä vaikka kolmesti viikossa vedätkin, kuhan pidät järjen mukana ja muistat pitää niitä keveitäkin viikkoja välillä. Ei muuta kuin treeni-intoa!

Voit vetää ihan hyvin ma-ke-pe...
Ja voi tehä liikkeitä muillakin tavoilla, mutta tuossakin nuo vaihtoehdot on sen takia jotta reeniin saisi vaihtelua ettei lihas totu samaan ärsytykseen...eli vaikka vaihdat nuo liikkeet niin vaihtele tietyin väliajoin niitäkin sitten.
Hyvät junpat!

edit. Hidas :D