Onko ees mahollista..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JuHiZz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juustosta ei kyllä kannata ottaa tietoisesti lisää rasvaa. Siinä kun ne rasvat ovat suurimmaksi osaksi tyydyttyneitä. Ota vaikka rypsiöljystä tai pähkinöistä.
No joo se on totta.
Mutta jos leivän väliinkin tekisi mieli jotain hyvää, niin eihän siihen tuo laihdutus tyssää ja onhan siinä roteiinia.
Mutta toki esim. pähkinät on paljon parempi vaihtoehto.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Omskakas sanoi:
Jeps! Tuota ajoin takaa. Eli threadin aloittajan "Mässypäivät alkoholin vaikutuksen alaisena" kuulostaa juuri siltä, että vedetään perhepitsaa ja sipsejä "mäyräkoira" kyytipoikana koko päivä. Kyllä sellaisella "mässyllä" saa useamman diettipäivän tuloksen nollattua. Nimimerkillä "kokemusta on"
:nolo:

Ei kyllä oo aivan niin.. Oluen oon jättäny vallan pois.. Ottanu kirkasta viinaa blissattuna light fantaan esim.. Eikä ne mässypäivät oo ollu mitn perhepitsaa ja sipsejä prkl.. Korkeintaa joku nopee pikku grillisafka tai esim. kaverin pihajuhlissa tai no.. grillijuhlissa pari-kolme makkaraa.. Jos se kuulosti siltä, et perhepitsaa ja sipsejä mäykyn kera, niin ei.. Siinä tapauksessa sanoin väärin.. Mutta paino ei vaan putoo..?!? Ja tosiaan kolme kertaa viikossa tollanen salitreeni ja kolmen viikon aikana oon käyny 4 kertaa lenkillä.. Reipasta kävelyy puol tuntii ja 15 min hölkkää.. (vaik ei nivelet tykkää hölkästä tämänpainosena..)

Ja siis en tarkottanu sillä mässypäivällä ihan sellasta siis todellakaan.. Teillä on ihan eri käsitys mässypäivästä kun mulla on.. :/ Tarkotan sitä sellasena päivänä, ettei tartte nyt ihan niin tarkkaan kattoo jotain kaloreita kun normaalina päivänä.. Jos esim. töissä sattuu just perjantaina olemaan kahvin kanssa (meitä on 3 hlöä..) kolme korvapuustia tai voipullaa, niin voi siitä ehkä puolikkaan ottaa kahvin kanssa.. Ja illalla jos johonkin viihteelle lähtee, niin siinä illan päätteeks voi ottaa jonkun hampurilaisen kotiin viemiseksi.. En siis tarkota mitään päivää jolloin syö aamusta iltaan rasvasempaa ja rasvasempaa ja lihottavampaa ja kalorisempaa ruokaa.. Ei ei ei.. Silti oon laskenu etten oo saanu pahimpanakaan "mässypäivänä" kaloreita yli 3700kcal/pvä.. Entäs nyt..?!? Mulle ainakin on sanottu ettei nyt ihan totaalikieltäytymistä kaikesta hyvästä ikuisiks ajoiks saa ottaa.. Esim. jos kavereiden kanssa pitää jonkun saunaillan, niin voi siinä grillata makkaraa ja ottaa vähän kuppia.. Ja on siis ollut ihan ammattilaisia.. Kehonrakentajia.. Aika kehoja tyyppejä, joista monet on ollu samanlaisessa tilanteessa muutama vuosi sitten ku minä nyt..

Nii ja sipsejä siis en syö ollenkaan, enkä karkkia.. En suklaata, en sokerista limua en mitään sellaista.. Enkä oo muuten pitsaankaan koskenut kahteen kuukauteen.. Pienet ranskalaiset perunat ja pienen lihapiirakan otin lauantaina kotiin viemiseksi iltapalaksi.. Ja 0.5l viinapullollisen 1.5 litraan lightfantaa meni illan mittaan.. Päivän aikana yht. 6 leipää (vähäkalorista ruisleipää..) (päälle 5% juustoa, 2.2% kinkkua ja kurkkusiivuja), aamusti kaurapuuroa (ilman sokeria) ja pari kuppia kahvia (Hermesetaksen kera tietenkin..) Onko liikaa..?!? Mässypäiväksi siis..?? Siinä mun käsitys mässypäivästä..

Palstahan on pullollaan laihduttajia jotka ovat pudottaneet suuren maaran laskia ja kuitenkin puntanneet samalla. Osa jopa on saanut lisaa voimia dietin aikana.
Jos joku heista kertoilisi oman metodinsa?

JuHiZz sanoi:
Ei kyllä oo aivan niin.. Oluen oon jättäny vallan pois.. Ottanu kirkasta viinaa blissattuna light fantaan esim.. Eikä ne mässypäivät oo ollu mitn perhepitsaa ja sipsejä prkl.. Korkeintaa joku nopee pikku grillisafka tai esim. kaverin pihajuhlissa tai no.. grillijuhlissa pari-kolme makkaraa.. Jos se kuulosti siltä, et perhepitsaa ja sipsejä mäykyn kera, niin ei.. Siinä tapauksessa sanoin väärin.. Mutta paino ei vaan putoo..?!? Ja tosiaan kolme kertaa viikossa tollanen salitreeni ja kolmen viikon aikana oon käyny 4 kertaa lenkillä.. Reipasta kävelyy puol tuntii ja 15 min hölkkää.. (vaik ei nivelet tykkää hölkästä tämänpainosena..)

Oolrait. Sitten mässypäivä ei ole osa ongelmaa. Mutta ruokavaliosi on. Vilkaise ensimmäistä postiani tässä ketjussa, mitä mieltä siitä olen. :)

JuHiZz sanoi:
Ollut kolme mässypäivää.. Perjantai, perjantai ja lauantai.. Mässypäivät alkoholin vaikutuksen alaisena..

Voi viddu.. Lueskelin tota lausetta itsekin ja rupesin miettimään että sehän kuulostaa(näyttää) siltä, että aamusta asti olutta, pizzaa, sipsejä, karkkia, SOKERIlimua, ranskalaisia, lihapiirakoita, HK:n sinistä makkaraa ja kaikkea muuta nannaa iltaan asti.. :D

Todellisuus on tosiaan jotain aivan muuta.. xD Eli olis pitäny pistää kolme "mässypäivää" (sisältäen jonkin grilliruoan tms. illan päätteeksi [iltapalaksi] n. 0.5 litran kirkkaan wiunapotun ja light fantan/jaffan sekoituksen jälkeen..) =) Okei.. Näin..

Jeez JuHiZz et oo päzzi..?!?

Vedät liian vähän kaloreita ja rasvaa (älä välttele tyydyttyneitäkään hautaan asti. Niitäkin kannattaa saada jonkun verran). Nämä kaksi asiaa korjattuasi lähtee paino varmasti taas laskemaan, vaikkei ehkä ihan heti.

Zone-sarja -42%
Voima sanoi:
Palstahan on pullollaan laihduttajia jotka ovat pudottaneet suuren maaran laskia ja kuitenkin puntanneet samalla. Osa jopa on saanut lisaa voimia dietin aikana.
Jos joku heista kertoilisi oman metodinsa?

Alkuvuodesta tuli vedettyä elämäni ensimmäinen kunnollinen dietti. Ja neljän kuukauden aikana paino putosi n. 8-9 kg. Rasvat putosi 21 % johonkin 13 % pintaan. Mulla ei mitään ihmeempiä metodeja ollut. Jätin kaiken sokeripaskan pois ruokavaliosta, vähensin yleisesti ateriakokoja. Mitään sen tarkempaa en laskenut, kunhan suurinpiirtein niin, että mennään n. 2500 kcal vauhtia päivässä. Sitten vaan aerobista pikkuhiljaa lisää ja tasasesti se paino putosi. Mitään mässypäiviä en pitänyt ennenkuin vasta parin kuukauden jälkeen. No joskushan nyt lipsahti hieman, mutta ei mitenkään isosti. Alkoholin käyttö aika minimissä, ei siis mitään viikonloppukännejä. Taisin dietin aikana olla humalassa ehkä 2-3 kertaa, saunaoluet tuli otettua silloin tällöin.

Mutta mulla nyt palaa toi rasva ihan mukavasti pois ja tuleekin ihan riittävän helposti. Että ehkä sentakia en mitään kummempia kikkailuja tossa dietillä tarvinnut. Seuraava dietti kyllä vedetään vähän pienemmällä aerobisen määrällä ja karsitaan tarvittaessa kaloreita enemmän.

Edit: proteiinia pyrin syömään sen 200 grammaa päivässä, hyvää rasvaa rypsäristä aamuin ja illoin. Pääosin kaloreita karsittiin siis hiilareista.

Back
Ylös Bottom