Ja siis en tarkottanu sillä mässypäivällä ihan sellasta siis todellakaan.. Teillä on ihan eri käsitys mässypäivästä kun mulla on.. :/ Tarkotan sitä sellasena päivänä, ettei tartte nyt ihan niin tarkkaan kattoo jotain kaloreita kun normaalina päivänä.. Jos esim. töissä sattuu just perjantaina olemaan kahvin kanssa (meitä on 3 hlöä..) kolme korvapuustia tai voipullaa, niin voi siitä ehkä puolikkaan ottaa kahvin kanssa.. Ja illalla jos johonkin viihteelle lähtee, niin siinä illan päätteeks voi ottaa jonkun hampurilaisen kotiin viemiseksi.. En siis tarkota mitään päivää jolloin syö aamusta iltaan rasvasempaa ja rasvasempaa ja lihottavampaa ja kalorisempaa ruokaa.. Ei ei ei.. Silti oon laskenu etten oo saanu pahimpanakaan "mässypäivänä" kaloreita yli 3700kcal/pvä.. Entäs nyt..?!? Mulle ainakin on sanottu ettei nyt ihan totaalikieltäytymistä kaikesta hyvästä ikuisiks ajoiks saa ottaa.. Esim. jos kavereiden kanssa pitää jonkun saunaillan, niin voi siinä grillata makkaraa ja ottaa vähän kuppia.. Ja on siis ollut ihan ammattilaisia.. Kehonrakentajia.. Aika kehoja tyyppejä, joista monet on ollu samanlaisessa tilanteessa muutama vuosi sitten ku minä nyt..
Nii ja sipsejä siis en syö ollenkaan, enkä karkkia.. En suklaata, en sokerista limua en mitään sellaista.. Enkä oo muuten pitsaankaan koskenut kahteen kuukauteen.. Pienet ranskalaiset perunat ja pienen lihapiirakan otin lauantaina kotiin viemiseksi iltapalaksi.. Ja 0.5l viinapullollisen 1.5 litraan lightfantaa meni illan mittaan.. Päivän aikana yht. 6 leipää (vähäkalorista ruisleipää..) (päälle 5% juustoa, 2.2% kinkkua ja kurkkusiivuja), aamusti kaurapuuroa (ilman sokeria) ja pari kuppia kahvia (Hermesetaksen kera tietenkin..) Onko liikaa..?!? Mässypäiväksi siis..?? Siinä mun käsitys mässypäivästä..