Onko Bulking maximi rasvaprossa 21%miehillä? Mistä ihmeellinen painon nousu/heittely johtuu? (Maitobulk, onnistunut?)

Olen 178cm pitkä, painoa 96kg rasvaprossa oli 17%> lihaspaino 78kg, 1kk, nyt pompahti rasva 21%> lihaspaino nousi 83kg. Paino nousi 4päivässä 5kg.(2500kcal/PV) 102kg. Ihmettelen suuresti mistä painon 4-6kg heittely johtuu? Uskoisin jos alottaisin ketodieetin paino tippuisi 5-6kg 1-2viikossa. Huomasin veden nousseen 5kg myös. Imeekö onnistuneessa bulkissa, lihakset vettä/maitoa niin paljon vai johtuuko loppukuukauden hormooni buustista. Aina on näkynyt vatsalihakset vaikka painoa 104kg. Ymmärtääkseni niin kauvan kun vatsalihakset näkyvät bulkki on ok. Olen huomannut valtavaa kehitystä painoissa, juon maitoa 2-3purkkia sali päivinä, onko maito aiheuttanut 4-6kg lisän 4päivässä? (Uskon että Maidon suola, imeytyy vissiin lihakseen aiheuttaen turvotusta lihaksiin) ( Painoa on😅 liikaa, 88kg olisin 10%rasva tikissä (entykkää) tähtään 91kg, jolloin rasva% 14. Hyvässä bulkissa keho paremman näköinen ja lihakset pysyvät ravinteikkaana, ja pitkä kestoisempina. Ja kuten sanoin vatsalihakset täytyy näkyä bulkkissa, edes ylimmät 3-4palaa. Isoimmat mysteeriset kysymykset ; 4-6kg painon heittely?, 21% on maximi bulkissa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mittaatko miten usein rasva % ja muita kehon arvoja ? Ei niitä varmaan ole tarve noin tarkkaan seurata. Peili kertoo missä mennään. Nestetasapaino ja rasva % on älyttömästi päivästä ja syömisistä kiinni. Vähän nestehukkaa niin tulee ihan eri arvot. Itse mittautin peräkkäisinä päivinä rasva %. Eka päivänä 18 ja toisena 12. Eka päivänä olin juonut tosi vähän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom