Onko 5 kertaa viikossa salilla liikaa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei! Elikkä oon nyt 5kk käyny salilla ja tuloksia tullut jonkun verran, Aloitus paino 66kg[Aamupaino] nyt 73[aamupaino]. Pituus on 170cm. Penkki oli 70kg kyykky jotain 80kg ja mave varmaa 120kg en kokeillu silloin aluksi kun penkin maksimia. Nyt penkki 110kg Kyykky 120kg ja mave 180kg.

Mutta sitten asiaan eli kävin esimmäiset 2kk 4kertaa viikossa salilla ohjelma oli silloin Ma Rinta/Ojentaja Ti Jalat Ke Lepo To Selkä Pe Olkapäät/kädet. La Lepo Su Lepo

Nyt tämän 3kk olen käynyt 5 kertaa Viikossa mutta onko tämä liikaa?? Ei ole ainaskaan palautumisessa minulla mitään ongelmia mutta voiko paikat hajota jos liikaa käy? Ainakin omasta mielestä tämä 5krtaa viikossa on ollut parempi, siis voimaa tullut paljon enemmän kun 4krt viikossa.

Teen siis nyt tälläisellä ohjelmalla koska keskityn penkkiin ja turha sanoa että miksi penkkiin, juuri siksi koska tahdon vain penkin isoksi omaksi iloksi. Eli Ma Rinta/Hauis Ti Selkä Ke Olkapäät/Ojentajat To Jalat Pe Teen vinopenkin ja lattiapenkin ja dippejä sitten haukka vähän jos jaksaa. La lepo Su Lepo. Painotan viellä minulla ei ainaskaan ole palautumisessa ollut ongelmia.

Penkki noussut tuolla että otin noi penkin apuliikkeet perjantaiksi paljon nopeammin mutta onko tämä liikaa?? Voiko tulla pidemmän päälle yli kuntoa tai voiko etuolkapäät hajota kun hakkaan ne kummiskin aika loppuun 3 kertaa viikossa? En kyllä millään haluaisi siirtyä tuoho 4 jakoiseen takaisin???

Mitään Kevyitä viikkoja en ole pitänyt, Pitäiskö niitä pitää välillä? Olen täältä lukenu niin joku toinen väittää ettää kannattaa joku toinen taas ei, samaa ulisevat salille hormooni hirviöt! Kiitos jo etukäteen vastauksista

No siis jos tuloksia tulee ja palautumisen kanssa ei ongelmia niin miksi turhaan vaihtaa...? Toki noinkin aloittelijalle voisi toimia hieman pienempi jakoinen ohjelma, mutta jos tuo toimiin niin jatka vaan. Kevyitä viikkoja ei välttämättä noin alussa heti tarvitse pitää.. Sitten kun alkaa palautumisen kanssa olla onkelmia niin sitten voit kevyttä viikkoa harkita.

Asiaan liittyen, mä käyn myös salilla viisi kertaa viikossa (ma-pe) ja teen yleensä leuat, penkit, tasapenkillä flyessit ja vinopenkillä ylärinnat, kyykyt, mavet, vatsalihakset, hauiskäännöt ja pystynostot kaikki joka päivä. Lisäksi melkein joka päivä lenkkiä siihen päälle. Tietysti aika kertoo parhaiten, toimiiko tuo mutta tuumin sitä, kun jengi tekee aika usein sitä, että he tekevät salilla vain tietyn lihasryhmän kerrallaan, eivät kaikkia liikkeitä niin kuin minä. Onko tuolla tiettyyn ryhmään keskittymisellä eri päivinä jotakin hyötyjä kaiken tekemiseen verrattuna?

Asiaan liittyen, mä käyn myös salilla viisi kertaa viikossa (ma-pe) ja teen yleensä leuat, penkit, tasapenkillä flyessit ja vinopenkillä ylärinnat, kyykyt, mavet, vatsalihakset, hauiskäännöt ja pystynostot kaikki joka päivä. Lisäksi melkein joka päivä lenkkiä siihen päälle. Tietysti aika kertoo parhaiten, toimiiko tuo mutta tuumin sitä, kun jengi tekee aika usein sitä, että he tekevät salilla vain tietyn lihasryhmän kerrallaan, eivät kaikkia liikkeitä niin kuin minä. Onko tuolla tiettyyn ryhmään keskittymisellä eri päivinä jotakin hyötyjä kaiken tekemiseen verrattuna?
Jos sä teet samat lihasryhmät 5 kertaa viikossa peräkkäin, ei hyvä...lihas ei saa lepoa ja ei pysty kasvaa.. muutenkin tuo kuormittaa kovasti kehoa.

Täysin idioottimaista treenata noin, ellei nyt oo hifistelty joidenkin painoprosenttien kanssa, mut siltikin imo aivan liikaa..

Mun mielestä ennätykset pitäis tulla joka viikko tai viimeistään kolmannella treeniviikolla.

Jos näin käy tolla ohjelmalla, niin jatka vaan. Epäilen vaan kuitenki.

Ei varmasti mikään optimitapa treenata, mutta kamoon, 140kg lisää malmia yhteistulokseen 5kk:ssa!! Anna mennä vaan kunnes alkaa kroppa muistuttamaan levosta

No just siihen tässä oon vastannutkin. Threadin aloittaja tehny hyvää tulosta ja toivottavasti jatkanut samaa linjaa.

Näköjään kaiken voi ymmärtää päin vittua

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom