Onglema

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sataa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
sataa sanoi:
Ajattelin tässä vielä kysyä mites niiden lisäravinteiden kera? Onko mitään pointtia vielä tässä vaiheessa? Pitäiskö pysyä puhtaasti katkaravuissa,kananmuissa,maitotuetteissa ja lihassa? Saan pidettyä proteiinin päivittäismäärän siinä 130g ja painoa on 87kg tällä hetkellä. Kattelin että sen pitäis olla 2xpaino, mutta enpä ole pahemmin kaappia muistuttava, joten kasvupinta-alaa on vähemmän..

Jos joku heittäisi kokemusta tihkuvan pointterin tässä vaiheessa niin tuntuis paljon paremmalta.

Kiitos

Sadetta ja veristä hikeä

Katkaravuissa ei taida olla oikein mitään hyvää, kun niissä on kohtuu paljon kolesterolia. Kanaa ja kalaa kehiin!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ny tuli taas pikku onkelma:
Loppu rauta salilta käsipaino kulmasoudun tekemiseen. suurin on 31kg ja sill tulee 2x8 täyteen. Taitaa olla kuitenki tekniikassa heittoa. Onko tarkotus pitää selkä staattisena ja kädellä nostaa se paino vatsalle vai saako sillä selällä tehä nostava liike (toihan on selkäliike). Pikkasen hukassa. Jos löytyy jostain kiva pätkä tai kuvasarja tekis terää. :kuola:

No selällähän se tottakai pitäisi tehdä kun kerta selkäliike on. Toki se käsikin siinä on mukana oleellisesti. Mutta SELÄSSÄ sen pitäisi tuntua.

Joo selässähän se tuntuuki. Mikä sitten neuvoks kun käsipainot ei riitä? Mikä liike korvaamaan kp kulmasoutua ja tavallisen kulmasoudun kaveriks?

Ok toi edellinen kuulosti sairaan tyhmältä, joten korjaus.. Tai oikeastaan korjatkaa jos menee väärin. Mun käsitys kulmasoutu käsipainoilla. Penkille polvi ja käsi. Toinen jalka maassa ja paino ylös vatsalle. Korjatkaa jos on ton liikkeen nimi väärin.

sataa sanoi:
Ny tuli taas pikku onkelma:
Loppu rauta salilta käsipaino kulmasoudun tekemiseen. suurin on 31kg ja sill tulee 2x8 täyteen.
Kai tuotakin nyt pidempää sarjaa voi tehdä, että ei sitä nyt heti tarvitse lopettaa. Voit koittaa tehdä vähän puhtaamminkin välillä, jos et ole millään 5 sekunnin pidolla tehnyt tähän mennessä.

Edit: Ja paljon onnea ZeiZeille! :kippis1:

ljm sanoi:
Katkaravuissa ei taida olla oikein mitään hyvää, kun niissä on kohtuu paljon kolesterolia. Kanaa ja kalaa kehiin!

Mun käsityksen mukaan katkaravuissahan on joku 20-26 g proteiinia/100 g. Ja 100 g niitä on kuitenkin aika vähän...

Kerran nuori tyttö joka oli karatessa suomen huipulla teki näytöstyyliin hikisellä Elimäen salilla 20 leukaa. 30 leukaa menisi, mutta isä keskeytti homman, ettei seuraavan päivä treeni kärsi. Siinä miehillekin vähän motivaatiota.

treenaisko sanoi:
...mutta isä keskeytti homman, ettei seuraavan päivä treeni kärsi...

:D

Nojoo pitäs kai sitten ruveta sitä kolmeakymppiä tavottelemaan :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistäs minä nyt luin, että leuanvedon SM-kisoissa naisten sarjassa kolmella leualla sai pronssia..? Mites sitten 30 leualla?

Zone-sarja -42%
fish sanoi:
Mistäs minä nyt luin, että leuanvedon SM-kisoissa naisten sarjassa kolmella leualla sai pronssia..?
Jos pitää paikkaansa niin onpa säälittävän huono taso vaikka naisia ovatkin :evil:

fish sanoi:
Mistäs minä nyt luin, että leuanvedon SM-kisoissa naisten sarjassa kolmella leualla sai pronssia..? Mites sitten 30 leualla?
Tossa oli varmaan lisäpainona omapaino esim. 50kg nainen +50kg lisäpaino, muuten ei mahdollista että noin vähän.

Miken penasysteemille
:worship: :worship: :worship:

sarjapainot noussu 2 viikossa 10kg ja ai ai ai tätä massakasvua :hyper:
Tais tulla saliaddiktio. Eikohän tää tästä hidastu ;)

Kiitos Mikelle ja muillekkin tattis.

Back
Ylös Bottom