Ongelmia ravinnonsaannissa :/

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruffee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli oon vaihto-oppilaana Sveitsissä, ja mun vierasperhe syö 3x vähemman kun normaalisti syön suomessa. Täällä vedetään aamupalaks kippo mysliä ja lasi vettä, lounaaks jotai pastaa mihi on ripoteltu pari kinkkuviipaletta ja jalkeenpäin salaattia. Sitten onki pitkä tauko ja illalla joskus 7-8 maissa kurpitsakeittoa tai vaaleeta leipää suklaan kanssa... Jääkaapista ei löydy oikein mitään. Pelkkää juustoo ja voita. Eli ei ihan sellasta mihi oon tottunu.

Normaalisti vedän suomessa aamupalaks puuroa ja ruisleipää, lounaaks normi skolesafkat, välipalaks kanaa ja riisii ja illalla jotain lihapitosta ja salaattia. Iltapalaks vielä rahkaa ja pilttiä sekasin ja pari voikkarii =) Treenien jälkeen aina g-mass protskut naamaan.

En oo käyny salilla 2 kuukauteen ja syöny todella huonosti. Laihtunu vajaat 5kg vierailun aikana. Ens viikon tiistaina saan vihdoinki salikortin koulun salille, jollon alan käymää säännöllisesti taas.

Onko kellään mitään vinkkeja miten saisin painon nousee ja lisää lihasmassaa tän vuoden aikana. Tarkotus olis että oon timmissä kunnossa ku tuun takas, ja misut dikkaa =) Millasta protskuu pitäs hankkia? Täältä ei varmaan löydy ihan samoja kun sieltä, eli laittakaa mitä sen pitäs sisältää ym.

Jos nyt jotain oleellista unohdin nii sanokaa =) Kiitoksia jo etukäteen! Laitan vaikka parhaiten auttaneelle sveitsiläistä suklaata tulemaan vuoden lopussa kun oon saanu kunnolla tuloksia! :P

Danke

No ostat tietenkin ite sitä ruokaa ittelles sieltä kaupasta ja sanot, että suomessa me syödään enemmän sapuskaa! sit voit kysellä löytyykö täältä kauppoja mistä saa lisäravinteita ja menet ostamaan! ravintoarvot voit kysellä tiskiltä mikä on suosituinta niillä päin siellä!

Tämä onnistuu tietenkin jos budjetti antaa myöten!

Joo, kyllä siltä vaikuttaa että itse pitää mennä ostoksille. Mutta HessuHopo, pliis! Vähennä tuota huutomerkkien käyttöä! Ei tarvitse laittaa joka viestiin joka lauseen perään!

Anteeks rouva. mä en ois saanu laittaa huutomerkkiä.

En enään ikinä laita. minä lyön itseäni päähän.

En tiedä hessuhopon muista posteista, mutta kyllähän tohon ihan hyvin sopii huutomerkit, ei välttämättä joka kohtaan, mutta kehoitetaan silti sanomaan tai totemaan.

Ei o vakavaa, eihän?

No ei toki ole niin vakavaa. Oli ehkä eilen vähän pinna kireällä, ja olin kiinnittänyt asiaan huomiota jo monesti aiemminkin, sori jos pahoitin mielen. Peace!:piis:

Et oo ainut, kuka sanoo tosta huutomerkin käytöstä. mulle on yks hailee onko siin perässä ! tai . en mä siihen noteraa, vaan siihen tekstiin.

Mut yritetää jatkos muistaa laittaa se piste sinne perään niinkun näin. :D

!?!?!??! (huutomerkkejä JA kysymysmerkkejä samassa W T F!!!!!!!!!!!)

joo, vaikka kuinka ikävältä se kuulostaakin niin nyt joudut pistämaan omaa massia ruokaan :( mutta pistämmä mammalle viestiä että lisää massia jotta poika saa ruokaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
" Täällä vedetään aamupalaks kippo mysliä ja lasi vettä.."

sanot että suomessa oot oppinu puurolle, ostat ryynejä pussillisen ja keität itelle vaikka mikrossa. Ite olin saksassa pari kesää sitten, eikä ne mittään puurooa syöneet, mutta mielenkiinnolla karsoivat ku mussutin. Ehkä sun isäntäperheki oppii tavoille:) Ja jos ei muuten niin osta ite maitoa, sitä löytyy kyllä tosi tuhtina sieltäkin. ja käytä sitä voita puurosilmänä;)

"lounaaks jotai pastaa mihi on ripoteltu pari kinkkuviipaletta ja jalkeenpäin salaattia. Sitten onki pitkä tauko ja illalla joskus 7-8 maissa kurpitsakeittoa tai vaaleeta leipää suklaan kanssa... Jääkaapista ei löydy oikein mitään. Pelkkää juustoo ja voita. Eli ei ihan sellasta mihi oon tottunu."

miksaat prodea ruoan sekaan, ite syön soijaversion kanssa. keität sitä puuroa kerralla niin ison satsin, että pitkin päivää sitä vetelet huoneenlämpöis-haalena tai uudelleen lämmität jääkaapita.. eikä siinä kauaa mee ku uuden satsin teet.

investoit leikkelepakettiin.jauhe- tms. hintoja en tiedä, mutta soijarouheesta ku opit tekeen juttuja tai lisäämään esim juguun niin protsjua tulloo lisää.

"Normaalisti vedän suomessa aamupalaks puuroa ja ruisleipää, lounaaks normi skolesafkat, välipalaks kanaa ja riisii ja illalla jotain lihapitosta ja salaattia. Iltapalaks vielä rahkaa ja pilttiä sekasin ja pari voikkarii =) Treenien jälkeen aina g-mass protskut naamaan."

rahkaa varmasti löydät kaupasta. leivo koko perheen iloksi sämpylöitä, tuhtejä ja kuituisia saat mm. puurohiutaleilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom