Ongelmana jalat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Måpå
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
tulipa mieleen että kun tuo kyykky on meikäläisellä vähän hakusessa enkä muutenkaan oikeen tykkää siitä liikkeestä, ni tätähän voi kaiketi soveltaa tuollaisenaan esim. jalkaprässiin? :david:

ecdezi sanoi:
tulipa mieleen että kun tuo kyykky on meikäläisellä vähän hakusessa enkä muutenkaan oikeen tykkää siitä liikkeestä, ni tätähän voi kaiketi soveltaa tuollaisenaan esim. jalkaprässiin? :david:

Kyllä kyykky on se paras liike jaloille, joten jos se on hakusessa niin kannattaa vain yrittää panostaa siihen lisää ja kyllä siitä sitten oppii pitämään. Itsekin vihasin sitä aluksi, kun tekniikka oli päin helvettiä, mutta nykyään ei jalkatreeni ole jalkatreeni ilman sitä.

Hehe, tällaiset ketjut saa aina hyvälle mielelle kun katsoo omia jalkoja ja niiden kehitystä. Selvästi vahvin lihasryhmä niin kooltaan kuin voimaltaankin. Kannattaa kyykätä kolmesti viikossa.

Ei muuta, jatkakaa. ;)

Itellä on kyykky tosi huono,painot on nii naurettavat enkä oo saanu mitään mitään kehitystä niiden osalta melkeen vuoteen. Mä tein viime keväänä ton jto:n kyykkyohjelman peruskauden ja 6 viikossa vitos maksimi nous reilu 10kg. Lopetin tosin ohjelman siihen 6 viikkoon ku polvissa alko kuluu riksrakspoks ääniä. Sitte päätin kuitenki alottaa siinä kesän alussa HIIT treenin ja ehin 2 kertaa sitä tehä ni eiköhän ylikunto isken, olin 2 viikkoo kipee ja kaikki tulokset tippu melkosesti, mut kyykky tippu kaikkein eniten joku 15kg:wall: . Nyt puolessa vuodessa sain tulokset takas niihin mitä ne oli sillon kesän alussa (muissa liikkeissä ku kyykyssä tosin ollaan jo menty niiden ohi).

Sitte taas tossa joulun jälkee oli 4 viikon breikki salista ku olin kipee ja muutaki säheltämistä,kyykyn tulokset taas tippunu aika pohjalukemiin mut muissa liikkeis ei oo tippunu paljoo yhtää,eli mikä tää juttu oikee on??Millasta painojen kehitystä kyykyssä muut on saanu vuodessa?

Oon tehny kyykkyä joskus aikaisemmin, ja se oli kyllä hyvä, mutta mullakin oli taukoa salista, koko viime kesä, ja kun sen syksyllä taasen aloitin, keskityinkin sen jälkeen aika pitkälti yläkroppaan, ja nyt kun olen ottanu jalat taas mukaan, pitäisi se kyykkytekniikka taasen hioa kuntoon... Toisaalta mulla tuntuu epämiellyttävää kipua selässä aina kun kyykkään. Pitänee ottaa hiukan pienemmillä painoilla, tai sitten tosiaan tehdä tuota jalkaprässiä nyt kun tuntuu paremmalta. Mutta oon samaa mieltä että kyykky kylläkin on paras liike jaloille. Kyllä mulla tais nousta kahden kuukauden treenillä tulokset n. 12.5 kiloa :)

ecdezi sanoi:
Toisaalta mulla tuntuu epämiellyttävää kipua selässä aina kun kyykkään.

Älä päästä selkää kyttyrälle kyykätessä, vaan pidä mahdollisimman suorana. Tässä saattaisi olla yksi syy selkävaivoihin.
Toisaalta taas useilla ihmisillä ilmenee juuri selkävaivoja kyykyn kanssa...

Doggoned sanoi:
Älä päästä selkää kyttyrälle kyykätessä, vaan pidä mahdollisimman suorana. Tässä saattaisi olla yksi syy selkävaivoihin.
Toisaalta taas useilla ihmisillä ilmenee juuri selkävaivoja kyykyn kanssa...

Tää saattaa olla yks syy miks siihe koskee.. pitää joku kerta ottaa projektiksi toi kyykkytekniikan hiominen, käyttäen pieniä painoja. ei toi oikee oo kohillaa toi tekniikka vaikka sitä kuinka luulis että osaa..:P

Oma tekniikkakaan ei oo mistään parhaasta päästä, mutta tykkään kyykkäillä ja pidän sitä parhaimpana liikkeenä jaloille ja kyllä kai se ottaa selkään ja vatsaanki jonku verran ku on vähän isommat painot. Luudan varsi selkään ja opetteleen. kattoo mallia joltain, jolla se käy laatuun ja apinoi.

Tämmöinen kysymys heräsi kun kaikki kyykkyä ylistävät ja niin minäkin, mutta kumpi on parempi etu- vaiko takakyykky? Itse olen tehnyt takakyykkyä, sillä se on tuhat kertaa helpompi, mutta etukyykky ottaa aikamukavasti reisiin..
Eli kumpi on teidän mielestänne parempi. IMO se kumpi on helpompi tehdä on parempi, mutta etukyykky ottaa paremmin etureisiin kuin takakyykky, tosin en mä tiedä hirveesti, kun ei oo kyykky historiaa kuin muutamakuukausi, tosin jalkaprässi on aika mukava laite..:kuola:

NGV sanoi:
Tämmöinen kysymys heräsi kun kaikki kyykkyä ylistävät ja niin minäkin, mutta kumpi on parempi etu- vaiko takakyykky? Itse olen tehnyt takakyykkyä, sillä se on tuhat kertaa helpompi, mutta etukyykky ottaa aikamukavasti reisiin..
Eli kumpi on teidän mielestänne parempi. IMO se kumpi on helpompi tehdä on parempi, mutta etukyykky ottaa paremmin etureisiin kuin takakyykky, tosin en mä tiedä hirveesti, kun ei oo kyykky historiaa kuin muutamakuukausi, tosin jalkaprässi on aika mukava laite..:kuola:

Molempi parempi! Eli itelläkin kauheeta valittamista, kun etukyykky on niin hankalaa! Molemmat on hyviä liikkeitä. Kyllä painonnostajilla yleensä ne jalat on isoimmat lihakset, ja ne tekee sentään monta kertaa viikossa etukyykkyä.. ja takakyykkyhän on yksi salien "kuningasliikeistä".

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllä takakyykky vissiin rokkaa etukyykyn näin puhtaasti massaa ajatellen mutta on etukyykylläkin paikkansa. Joku 2 kunnon kyykkysessioo viikossa + välissä yks etukyykky pitäs olla aika loistava keino massan hankintaan.

Tässä tänään repesin ihan täysiä kun pukkarissa ihailtiin jalkojamme kaverin kanssa. ;) Kaverin jalat räjähtäny neljässä viikossa ihan tajuttomasti, kiitos 3xviikossa kyykkäyksen. Järjetöntä.

Tämmönen pisti silmään, en tiiä onko mistään kotoisin, mutta postaan nyt kuitenkin...

Pillars of Strength

Jotain tämänkaltaista pitää sisällään:

Week 1

Monday: Legs, Program A
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday: Legs, Program B
Saturday
Sunday

Week 2

Monday
Tuesday: Legs, Program C
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday: Legs, Program A
Sunday

Week 3

Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday: Legs, Program B
Friday
Saturday
Sunday

After this, you start over again with week one. Each workout will use a different approach to stimulate maximum muscle mass gains. The three approaches we'll use are:

Workout A: Heavy compound lifting

Workout B: Rest-pause isolation

Workout C: High volume, post-fatigue

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom