Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ecdezi sanoi:tulipa mieleen että kun tuo kyykky on meikäläisellä vähän hakusessa enkä muutenkaan oikeen tykkää siitä liikkeestä, ni tätähän voi kaiketi soveltaa tuollaisenaan esim. jalkaprässiin?
ecdezi sanoi:Toisaalta mulla tuntuu epämiellyttävää kipua selässä aina kun kyykkään.
Doggoned sanoi:Älä päästä selkää kyttyrälle kyykätessä, vaan pidä mahdollisimman suorana. Tässä saattaisi olla yksi syy selkävaivoihin.
Toisaalta taas useilla ihmisillä ilmenee juuri selkävaivoja kyykyn kanssa...
NGV sanoi:Tämmöinen kysymys heräsi kun kaikki kyykkyä ylistävät ja niin minäkin, mutta kumpi on parempi etu- vaiko takakyykky? Itse olen tehnyt takakyykkyä, sillä se on tuhat kertaa helpompi, mutta etukyykky ottaa aikamukavasti reisiin..
Eli kumpi on teidän mielestänne parempi. IMO se kumpi on helpompi tehdä on parempi, mutta etukyykky ottaa paremmin etureisiin kuin takakyykky, tosin en mä tiedä hirveesti, kun ei oo kyykky historiaa kuin muutamakuukausi, tosin jalkaprässi on aika mukava laite..