Ongelmana jalat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BigBoss
  • Aloitettu Aloitettu

BigBoss

Terske

Eli homman nimi on, olen treenaillut nyt viimeiset 6kk sellaisessa pienessä varastossa. Mulla on siellä penkki, kyykkyteline, käsipainoja, normaali painon-nostotanko ja siihen painot.

Ongelmana on jalat ne ei vaan kehity. Olen ottanut kyykkyä tai etu-kyykkyä ja maastavetoa suorinjaloin jalkatreeniksi kerran viikossa, mutta ne ei tunnut riittävän. Eli löytyiskö joltakulta hyvää jalkaliike ehdotusta mitä meikäläisen kannattaisi tehdä.

Muut lihakset on kyllä kehittyneet samaan tahtiin kuin "oikealla" salilla treenatessa.

Kiitoksia etukäteen.

No, itsellä huomasin eron ainakin kun aloin tehdä pidempiä sarjoja ja katkeraan loppuun asti. Enemmän toistoja ja muutama sarja lisää voisi olla kokeilemisen arvoista?

Mitäs jos treenaisit niitä kinttuja useammin? Itse kyykkään ja teen normaalivetoa 3x viikossa.

Voisit tietenkin laittaa vähän tietoa millaisia sarja ja toisto määriä teet? Ja millaisilla painoilla, siis monta % 1RM?

Liikkeitä mitä tangon kanssa voi tehdä jaloille on muutama. Etu- ja takakyykky, askelkyykky ja hack-kyykky, eli roikotetaan tankoa selän takana. Maastavetoa ja suorin jaloin maastavetoa tietenkin myös.

Kiitoksia kaikille.

Ehkä toisiaan rupean ottamaan askel-kyykkyä ja muutaman sarjan enemmän per treeni. Eipä siinä sitten muuta.

Back
Ylös Bottom