Ongelmana herkkuperse!!

Status
Viestiketju on suljettu.
Lopetat sen karkin syömisen. Ihan helppoa. Sama juttu laihduttamisessa. Ei vaan syö liikaa. " Se joka haluaa keksii keinot, se joka ei halua keksii selitykset." Joe "the brown bomber" Louis

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on aika raaka meiniki noiden karkkejen suhteen. Kauppanko menen, niin kävelen suoraan ruokapuolelle ja siitä kassalle. Kulkematta "lähtöruudun" kautta. Eli ei vaan tuu ostettua. En edes muista milloin viimeksi ostin karkkia. Mutta mitä bisseen tulee, niin se on toinen asia :D Tulee vähän rikottua noita sääntöjä viikonloppusin... Mitä kovemmat treenit, niin sitä kovemmat huvit. Sinkun elämää...

Mix naiset aina sanoo syövänsä kuin hevoset?
Jotkut sanoo jo melkein syövänsä kuin hevonen, kun syö päivässä 2 porkkanaa ja yhden omenan...

Originally posted by Sakkeus
Yhteenveto:ellei tee rankkaa ruumiillista päivätyötä on täysin tarpeetonta ja haitallista syödä isoja määriä hiilareita tasaisesti ympäri päivän.

Hetkinen.. :confused:
Ensin sanot, että valipalat pois ja ennemmin aterioita tilalle.. Ja nyt se onkin haitallista syödä tasaisesti niitä hiilareita.
Itse noudatan 3 ateriaa ja 3 välipalaa. Aterioilla enemmän hiilareita ja välipaloilla enemmän proteiinipainoitteinen.
Jos vedät koko ajan raskaita ateroita 5-6kpl päivässä, niin ehtivätkö kunnolla edes imeytymään?

Ravenille...

No voisin sanoo syöneeni kun hevonen, kun silloin vanhoina huonoina aikoina vertas omaa(ja kaverin) ruokatarjotinta äijien ruokatarjottimiin. Ja mä vannon ja lupaan, että monikaan kundeista ei ois pystyny siihe, ku lautanen pursuaa riisiä, perunaa ja lihakastiketta plus siihen päälle muutama sämpylä ja jälkkärit. Sitte vielä kun kierroksia tehtiin 2-3 kolme, ni kyllä siinä useemman kun yhen mahalaukku ei ois enää anelemassa armoa!!
P.S. Tiedän kyllä noi kahdella porkkanalla ähkyyn, ruikuttajat!
Mutta onneksi ollaan päästy kaidalle polulle ruokailun ihmemaassa takaisin:p

Re: Ravenille...

Originally posted by Matrixfemale*
No voisin sanoo syöneeni kun hevonen, kun silloin vanhoina huonoina aikoina vertas omaa(ja kaverin) ruokatarjotinta äijien ruokatarjottimiin. Ja mä vannon ja lupaan, että monikaan kundeista ei ois pystyny siihe, ku lautanen pursuaa riisiä, perunaa ja lihakastiketta plus siihen päälle muutama sämpylä ja jälkkärit. Sitte vielä kun kierroksia tehtiin 2-3 kolme, ni kyllä siinä useemman kun yhen mahalaukku ei ois enää anelemassa armoa!!
Mutta onneksi ollaan päästy kaidalle polulle ruokailun ihmemaassa takaisin:p

Juu, en sitä mitenkään henk.kohtasesti sulle sanonut. Sitä on vaan niin monta kertaa kuullu ja lähes jokaiselta naiselta. Yksi kaverini (nainen) sanoi muutama päivä sitten syövänsä kuin hevonen.. En voinut muuta kuin "nauraa".
Ja voin varmuudella sanoa, että tuskin tulee 1000 kaloria täyteen päivässä..

Re: Ravenille...

Originally posted by Matrixfemale*
"jo 2 päivää ilman karkkia, ni neiti hyppii seinille ja ryöstää vaikka pankin saadakseen karkkia"

"Eli silloin tällöin esim. juhlissa, en ota paineita yhdestä kakkupalasta, tiedän että se ei ehdi varastoitua, kun se jo vauu hikenä otsalla. p.s. Candyland rules"

"dudelle joka valitteli ettei pyllyjen kuvia löytynyt täältäkään, niin voin lohdutukseksi sanoa, että olen kyllä ihan mukavasti muodostuneitten pakaralihaksien onnellinen omistaja joten rauha sinulle ja let the imagination guide you !!"

"vaan meikäpoika pölläs isiltä massia, että sai nallekarkkeja"

"Nythän se elämänlaatu lähtee nousuun ku mä saan puljaa 24 namujen parissa *en tiiä mitään parempaa*!!! Mä ostan niin monta laatikkoo, et mä voin kylpee niissä hemuissa=)!!!!
Saat tulla testaa mun sokerikylvyn(tietenkin, kun oot idean kehittäjä ) Mut sillä ehdolla ettet pilaa niitä päästämällä ... tai musta tulee taas murheellinen!"

"No voisin sanoo syöneeni kun hevonen, kun silloin vanhoina huonoina aikoina vertas omaa(ja kaverin) ruokatarjotinta äijien ruokatarjottimiin. Ja mä vannon ja lupaan, että monikaan kundeista ei ois pystyny siihe, ku lautanen pursuaa riisiä, perunaa ja lihakastiketta plus siihen päälle muutama sämpylä ja jälkkärit. Sitte vielä kun kierroksia tehtiin 2-3 kolme, ni kyllä siinä useemman kun yhen mahalaukku ei ois enää anelemassa armoa!!
Mutta onneksi ollaan päästy kaidalle polulle ruokailun ihmemaassa takaisin:p"

Näillä perusteilla laitan nyt tämän threadin lukkoon. Ei tässä ole mitään järkeä, eikä Matrixgirlin jutuissa ole mitään järkeä ja jos olisi totta, niin et sinä matrixgirl ainakaan mitään järkipuhetta näytä vastaanottavan

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom