Ongelmana alavatsa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hmmm... Uskaltaisin kyllä väittää, että paras/ainoa keino pitää pömpöttävä alavatsa kuosissa on rakentaa voimakas lihaspanssari keski- ja alavartaloon. En ainakaan itse tunne ketään, jonka vatsa näyttäisi suurelta tai pömpöttävältä voimakkaiden vatsalihasten takia.Noihin vyötärönsulatteluteorioihin suurilla toistomäärillä en ole koskaan uskonut kovinkaan paljoa.

littledragon67 sanoi:
Hmmm... Uskaltaisin kyllä väittää, että paras/ainoa keino pitää pömpöttävä alavatsa kuosissa on rakentaa voimakas lihaspanssari keski- ja alavartaloon. En ainakaan itse tunne ketään, jonka vatsa näyttäisi suurelta tai pömpöttävältä voimakkaiden vatsalihasten takia.Noihin vyötärönsulatteluteorioihin suurilla toistomäärillä en ole koskaan uskonut kovinkaan paljoa.

Meinasin taivastella kanssasi isomminkin mutta empäs jaksakkaan laiskuuttani. Totean vain että olen kanssasi samaa mieltä vaikkakin toi läskinsulatteluteoriahässäkkä ei niin yksinkertainen olekaan :)

Gdane sanoi:
Niin kun katsot tarkemmin sitä kirjaa niin huomaat, että sura vatsalihas on jakautunut keskeltä kahtia ja vaakatasossa neljään osaan. siis 8-pack. Ja ihan kuten esimerkiksi hartialihaksen eri osia voidaan reenata erikseen (kohdistaa harjoitus eri osaan lihasta) niin sama pätee tässäkin.
Joo, siinä kirjassa mainittiin, että tuo vatsalihaksen jakautuminen poimuihin olisi perua ajalta, jolloin olimme vielä kaloja :eek: .

Tuo olkapäävertaus olikin hyvä. Olen aina ajatellut, että olkalihas muodostuisi kolmesta erillisestä lihaksesta. Voi tosiaan olla mahdollista, että vatsalihaksen eri osia on mahdollista treenata erikseen.

Back
Ylös Bottom