Ongelma kreatiinin suhteen...

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
38
Elikäs ongelmani on hieman ainutlaatuinen, koska ei sattunut pikaisella search toiminnollakaan löytymään kaltaista threadia, mutta asiaan.
Tässä suunnilleen pari viikkoa sitten aloitin krean tankkauksen jonka oli määrä kestää 7päivää. Ehdein nauttimaan tankkausta 5 päivää kunnes tulin kuumeeseen ja krean nappaamiset loppuivat viikoksi kovan kuumeen takia. Elikä kysymykseni kuuluukin että tarvitseekos minun nyt aloittaa uusi tankkaus jakso vaikkapa viiden päivän ajalle kun tuon kipeänä olon (1 viikko) aikana en ottanut kertaakaan kreatiinia ja jäi pari päivää vajaaksi entisestäkin tankkauksesta?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Periaatteessa ihan sama. Tankkaa ihan rauhassa vaikka se 5 päivää uudestaan ja sitte ylläpitoo. Näissä jutuissa on aina miljoona eri mielipidettä eikä absoluuttista totuutta... ai niin piti kysyy et mitkä on gramma määrät?

Joo pitikin pistää tuossa grammamäärät elikäs tankkausviikkona se on joku 20-25grammaa päivässä yhteensä.

Zone-sarja -42%
Ei tarvi tankata uudelleen, koska kreatiinifosfaattivarastot ovat täynnä vielä edellisen tankkauksen jäljiltä.

Kuinkas kauan, noin suurinpiirtein tuo elimistö pitää nuo kreatiinit sisällään tankkauksen jälkeen? Viikkoja? Kuukausia? Meinaan juuri että kuinkas kauan nuo kreatiinivarastot pysyvät täysinäisinä?

Ei tarvitse tankata. Tankkaaminen on muutenkin turhaa, koska varastot saa täyteen normaalillakin annoksella. Kuitenkin ilman tankkausta kestää hiukan kauemmin ennen kuin varastot on täynnä. Lopputulos on sama 25-30 pv. kohdalla.
Annostus 5-10g/kerran päivässä

tää on ehkä vähä off topic mut liittyykö kreatiini jotenkii lihoamisee tai aiheuttaako se sitä?? luin tuolt muista aiemmista keskusteluista ja sain sellasen käsityksen..voi olla et oon pahasti meätssä ??

Originally posted by raggi
tää on ehkä vähä off topic mut liittyykö kreatiini jotenkii lihoamisee tai aiheuttaako se sitä?? luin tuolt muista aiemmista keskusteluista ja sain sellasen käsityksen..voi olla et oon pahasti meätssä ??

Ei se lihota, paino tosin saattaa nousta muutaman kilon kun se kerää nestettä lihaksiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom