Ensimmäistä kertaa Daemon vittuilee päin naamaa, eikä suostu toimimaan kuten pitäisi. Joko ohjelma halveksuu alhaisia atk-taitojani, tai sitten vika on jossain muualla kuin minussa. Kaikki aikaisemmat pelit ja härvelit on iloisesti asentunut loppuun asti, eikä käytössä ole muutenkaan ilmennyt mitään ongelmia, nyt kuitenkin on. Ongelma on Rome Total War, jonka kaikista käsiini saamista meksikon versioista yksikään ei ole asentunut loppuun asti. Kyllä, kaikki tarpeellinen on tullut imutuksen yhteydessä, eikä bin. tai cue. -tiedostoja puutu paketista. Kaikki toimii kuten pitääkin ja asennus lähtee kivuttomasti käyntiin. Ensimmäisen cd:n asennus etenee puoleenväliin saakka, jolloin asennusohjelma ilmoittaa: "Error 1309.Error reading file: F:\setup\data\data\editor\brush_01.tga",
eli asennus ei löydä tuota tiedostoa cd1:sta. Oon miettiny asiaa ja tullu siihen johtopäätökseen, että tuo kyseinen tiedosto sijaitsee cd2:ssa. Siis mitä vittua? Oon tätä ongelmaa eri hubeilta kysellyt ja kaikki sanovat, ettei heillä ole kyseistä ongelmaa ollut pelin asennuksessa. Oon kyllä aika rankasti ulapalla tän ongelman kanssa. En pääse pelaamaan Rome Total Waria ja olen koukussa Medieval Total Wariin :itku:
Konetehoista homma ei ole missään nimessä kiinni, enkä usko, että oma kokoonpano olisi joku uskomattoman yhteensopimaton kaiken kanssa. Osaiskohan joku auttaa tähän ongelmaan
EDIT: eikä kyse ole myöskään Daemonin versiosta, oon asentanut uusimman verison ja kokeillut myös vanhemmilla versioilla.
eli asennus ei löydä tuota tiedostoa cd1:sta. Oon miettiny asiaa ja tullu siihen johtopäätökseen, että tuo kyseinen tiedosto sijaitsee cd2:ssa. Siis mitä vittua? Oon tätä ongelmaa eri hubeilta kysellyt ja kaikki sanovat, ettei heillä ole kyseistä ongelmaa ollut pelin asennuksessa. Oon kyllä aika rankasti ulapalla tän ongelman kanssa. En pääse pelaamaan Rome Total Waria ja olen koukussa Medieval Total Wariin :itku:
Konetehoista homma ei ole missään nimessä kiinni, enkä usko, että oma kokoonpano olisi joku uskomattoman yhteensopimaton kaiken kanssa. Osaiskohan joku auttaa tähän ongelmaan
EDIT: eikä kyse ole myöskään Daemonin versiosta, oon asentanut uusimman verison ja kokeillut myös vanhemmilla versioilla.