One FC: Priden toinen tuleminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HAULERI
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja jos herralla on kilpailulupa (tarvitse kuin vakutuksen ja mielellään seuraan kulumisen) niin voin kyllä järkätä meille virallisen matsin. Kiinnostaako?

Ei. Mulla ei oo kilpailulupaa. Mulla on ainoastaan lupa tappaa! Sun selvästi pitää saada reilu määrä alkoholia vereen, koska sen jälkeen sä kirjoitat lähes täydellistä kirjakieltä. Hmm. Kumma juttu? Kai sä nyt voit jo myöntää, että tota tekstiä tuottaa pari muutakin ihmistä ja mitään reissua Jenkkeihin ei ollut?

Oikeesti nyt mennääk sen verran pitkälle että tehdään matsi? Jumalauta tajuan kyllä saatana kaiken ja Phill Bahrtjtoni on kova mies mutta sinä olet paska joska kärpäseksi sanon sinua saatana!!! nyt osotetta pelii tai seuran nimeä ja kohtaat luuvitosen saatana! Shoguni "meinasi kuolla" Jon Jonesia vastaan mutta SIÄNÄ KUOLET MINUA vastaan perkele!

HOMO SAATANA!

Ja tervetuloa perkele muutkin Titon haukkujat satana!

oikeesti nyt mennääk sen verran pitkälle että tehdään matsi? Jumalauta tajuan kyllä saatana kaiken ja phill bahrtjtoni on kova mies mutta sinä olet paska joska kärpäseksi sanon sinua saatana!!! Nyt osotetta pelii tai seuran nimeä ja kohtaat luuvitosen saatana! Shoguni "meinasi kuolla" jon jonesia vastaan mutta siänä kuolet minua vastaan perkele!

Homo saatana!

Ja tervetuloa perkele muutkin titon haukkujat satana!

HAHAHAHA!!!!!!!111111

:hyper: X 100

Oikeesti nyt mennääk sen verran pitkälle että tehdään matsi? Jumalauta tajuan kyllä saatana kaiken ja Phill Bahrtjtoni on kova mies mutta sinä olet paska joska kärpäseksi sanon sinua saatana!!! nyt osotetta pelii tai seuran nimeä ja kohtaat luuvitosen saatana! Shoguni "meinasi kuolla" Jon Jonesia vastaan mutta SIÄNÄ KUOLET MINUA vastaan perkele!

HOMO SAATANA!

Anna palaa veli! Määki muistan sen hetken, kun New York Bad Ass kosketti mun sielua ekan kerran. Syleile sitä hetkeä! Sä oot voittamaton!

^ Parasta tuossa on, kun aamulla herää ja muistaa yht äkkiä, että mitä yöllä tuli tehtyä. Se häpeän tunne ja nöyryys, mikä valtaa, kun on koko yö tuli urpoiltua :D

Ei stna aamukaffet lens pitkin keittiötä! :D Kamppailuosiolla plussaa on tietty se, että ketjusta kuin ketjusta lukee ekat 4 sivua niin kaikki oleellinen on siinä. Onko täällä vielä fedorista tai sillvasta? Vai pitäskö puhua poikkeuksellisesti One FC:stä? :)

Ihan mielenkiintoisia sivujuonteita tämä Aasian MMA-scene aiheuttaa, mutta ei uppouduta nyt niihin.

Parin tunnin päästä tämä show (OneFC) pamahtaa käyntiin ja odotukset ladattu potenssiin N. Odotan henkeä salpaavia avajaisia ja jumalattoman nopeita matseja. Suora osoite streamiin löytyy tästä. Starttaa siis arvioni mukaan klo 14.

Ihan mielenkiintoisia sivujuonteita tämä Aasian MMA-scene aiheuttaa, mutta ei uppouduta nyt niihin.

Parin tunnin päästä tämä show (OneFC) pamahtaa käyntiin ja odotukset ladattu potenssiin N. Odotan henkeä salpaavia avajaisia ja jumalattoman nopeita matseja. Suora osoite streamiin löytyy tästä. Starttaa siis arvioni mukaan klo 14.
Jestas sentään. Tuohan pitää melkein töllää, kun tuohon aikan pyörähtää käyntiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Shoguni "meinasi kuolla" Jon Jonesia vastaan mutta SIÄNÄ KUOLET MINUA vastaan perkele!

HOMO SAATANA!

Tito on rehellisesti sanottuna LHW ladderissa aika kakkaa, dude.
Ei nyt mennä henkilökohtaisuuksiin, mutta jos Shogunin haukkuminen ei lopu, niin saat litsarin.

Ilmoittaudun vapaaehtoisena lewdin kulmaan :)
Anytime bro.

Hyvään aikaan nää tulee kyllä. Asiallista.

Ps. MikaT2 heilutellu taas kättä iha perkeleen lujaa naaman edessä että menny patti jumiin? Ei se Tito siitä parane vaikka kuinka uhoo, meet nyt kisoihin edes kerrankin ja sit videoo tänne niin saadaan tolle turpaan vedolle jotain pohjaa :)

Itse en epäile hetkeäkään etteikö tuo Mika ois kovaki tappelija, valitettavasti vaikuttaa olevan niin pöljä, että toteuttaisi pikku sooseissa nuo uhkauksensa. Vois olla ihan paikallaan fudut omasta seurasta, ainaki tämän nettikirjoittelun perusteella ei ole ihan parasta treeniseuraa.

No niin. Ja asiaan. Kuva-arvoitus! Ketä ovat nämä OneFC:n punnituksien jälkeen yhdessä hengailevat herrasmiehet?

388335260.webp

Vastaus:
Yuji Shimada, Matt Hume ja Bas Rutten. Tietty!

Onko täällä vielä fedorista tai sillvasta?
Hyst, vaiti, aivan hiljaa. Älä pidä noin kamalaa mölyä, ehkä ne ei huomaa että puolihuolimattomasti lipsautit aiheen esille.

HOMO SAATANA!

Uhkailijoille ja homoksi haukkuville vähintään 1kk jäähy! Voihan tuosta kunnianloukkauksesta toki viranomaisillekkin ilmottaa, jos ei anteeksipyyntöä tule.

Onko muuten Bas selostamassa? Kusen hunajaa, jos näin on! Mulla on ufc:n suhteen ollu pitkään märkä päiväuni jossa Rogan ja Rutten selostaa, Goldberg istuu lähikapakassa ja avautuu pokelle: it's all over!! :'(

Uhkailijoille ja homoksi haukkuville vähintään 1kk jäähy! Voihan tuosta kunnianloukkauksesta toki viranomaisillekkin ilmottaa, jos ei anteeksipyyntöä tule.

Noin perinteisestihän tuollainen tappouhkauksien huutelu on vakavaa, mutta tässä tapauksessa asian voi ohittaa olankohautuksella ja naurulla päälle, koska tuo hyökkäys tapahtui nimimerkkiä vastaan eikä suoraa henkilökohtaisesti minua kohtaan. Meinaan, jos tässä nyt olis lyöty mun ihan oikeaa nimeä ja osoitetta pöytään ja perään sanottu, että tuun tappamaan sut, niin saattaisin jopa asiaa miettiä ihan tosissaan. Toki varmuudeksi poistin kuvani tuolta profiilista, että jos tässä nyt sittenkin on kyseessä ihan oikea psykopaatti eikä vain juoppohulluuskohtauksen saanut alkoholisti.

Jotenkin sellanen fiilis, että porukka on vaan katellut ja ihmetellyt voiko tuo tyyppi olla tosissaan. Niinku vähä silleen, että yhtäkkiä ilmestyy joku vammanen peura susilauman keskelle uhittelemaan, niin ne sudet kattelee toisiaan, että pitääkö sen kanssa vähä leikkiä ja pistää fileiksi vai onks se niin sairas, että se ei kelpaa edes ruuaksi.

Keskitytään mielummin keskustelemaan näistä ihan oikeista kamppailijoista ja tapahtumista. Foorumin tasoa ei hirveästi nosta, jos kaiken aikaa poiketaan topicista kommentoimalla jonkun tietyn nimimerkin perseilyä. Minä ainakin jätän tuon olennon rauhaan enkä kommentoi hänen suorituksiaan tästä lähin koskaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom