One FC: Priden toinen tuleminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HAULERI
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Katsotaan nyt mitä tästä kehkeytyy, mutta tässä vaiheessa mun silmissä melko puskaliiga meininkiä kun Baroni ja Wang suunnilleen kovimmat nimet kortilla. Saa nähdä millanen toteutus, ootellaan huikeaa sspektaakkelia ja järettömiä matseja!

Katsotaan nyt mitä tästä kehkeytyy, mutta tässä vaiheessa mun silmissä melko puskaliiga meininkiä kun Baroni ja Wang suunnilleen kovimmat nimet kortilla. Saa nähdä millanen toteutus, ootellaan huikeaa sspektaakkelia ja järettömiä matseja!

Nimenomaan juurikin tuota.

Oot vaan kateellinen ku Tito ei pääse ottelemaan Aasian suurimpaan ja mahtavimpaan vapaaottelutapahtumaan.

Haha!
Huntington Beach Badboy Tito Ortiz perseraiskaisi jokaisen tuolta. :rock: :puntti:

Pliis, Tito on kuin dieetti-limu ja Baroni taas tynnyrillinen parasta olutta mitä maa päällään kantaa.

Phil Baroni is arguably the greatest showman in the history of human fighting. He is the New York Bad Ass and he represents the coolest faction in the fight scene, Hammer House (never bet the house against the Hammer House!). He wears a beautiful robe and sunglasses worth more than the average man's life. He enjoys dancing to the ring and yelling at referees for touching his hair. He has big muscles and likes to show them off much to the asian/island women's delight while wearing nothing but daisy dukes. The Baroni style of fighting consists of jiving around for a few seconds then promptly storming in and punching the opponent as hard as possible in the head until they are rendered unconscious; it is time tested and proven highly effective. There is also video evidence of Baroni mocking his opponents screams of pain during post-match interviews. Phil Baroni has a great amateur wrestling background but he refuses to use it because he is a showman and knows what the people want to see. Punching. And lots of it. Phil Baroni has claimed on more than one occasion that he is the greatest fighter in his weight class, which is a no brainer, but Baroni is too humble to say what most everyone else believes, that he is the greatest fighter in any weight class...ever. He also was a male stripper at a go-go bar.

The Best Ever.

OneFCfighters.jpg

Kattokaa nyt tätäkin. Kuka selkeästi erottuu edukseen, kysynpähän vaan?

Pliis, Tito on kuin dieetti-limu ja Baroni taas tynnyrillinen parasta olutta mitä maa päällään kantaa.

Eri painoluokassa ottelee mutta turpasauna olisi Titolta vain kahta kauheampi. Phill Baroni oli tosi hyvä 2002 vuonna viimeksi.

Tito nyt vaan sattuu olemaan sellanen vellihousu, että ei uskalla kohdata Baronia. Deal with it.

Tito nyt vaan sattuu olemaan sellanen vellihousu, että ei uskalla kohdata Baronia. Deal with it.

Tito Ortiz on kyllä uskaltanut kohdata PALJON kovempiakin vastustajia kuten nyt viimeksi Rashad Evans:in ja ryan Bader:in.

:D Heh
No joo en sano mitään Titosta tai Chuckista ja ottelun väistelystä,mutta toivotaan One FC:n nousevan haastajaksi UFC:lle. Markinat ovat täysin auki tuolla ja kasvuvaraa on vaikka millä mitalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en nyt morkkais tota nimettömyyden takia..koska ei ne nimet tee hyviä matseja vaan ottelijat itse. Toivon että tää organisaatio saisi lennokkaan lähdön ja nousisi isoksi :)

Mä en nyt morkkais tota nimettömyyden takia..koska ei ne nimet tee hyviä matseja vaan ottelijat itse. Toivon että tää organisaatio saisi lennokkaan lähdön ja nousisi isoksi :)

Totta. Pitäisi ehkä itsekkin vähennllä nykyistä oluen ottoa ja tehdä com back kehiin One FC Priden Toisessa Tulemisessa ja näyttää mistä kana kusee.

Totta. Pitäisi ehkä itsekkin vähennllä nykyistä oluen ottoa ja tehdä com back kehiin One FC Priden Toisessa Tulemisessa ja näyttää mistä kana kusee.

Ei kyllä yhtään huomaa, että pullo olis auennu heti puolenpäivän aikaan.

Osaako joku nopeasti heittää monelta tulee Suomen aikaa? Ja Sherdogissa on ilmeisesti striimi?

Jos mä oikein noita aikavyöhykkeitä mylläsin, niin Singaporessa tapahtuma alkaa klo 19 eli se ois täällä meillä klo 14. Ja Sherdog ampuu striimiä.

Baroni on kyllä äijä, haha. Aina hyvä show pystyssä. Treenaillu pystyä taas Tiger gymillä joten toivottavasti pystyssä myllerretään taas ;)

http://www.youtube.com/watch?v=mZb-HMxccK4

Ja jos herralla on kilpailulupa (tarvitse kuin vakutuksen ja mielellään seuraan kulumisen) niin voin kyllä järkätä meille virallisen matsin. Kiinnostaako?

ÖÖÖ, siis Lewd vs Tito vai MikaT2 vs Lewd? Ja missä painoluokassa mennään?

Sori, ketju menee offtopikkii ja reippasti, mutta toivotaan oikeasti että tämä vapari iltojen järjestäjiä nousee pinnalle myös ufc:n lisäksi eiks je?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom