Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siksi, koska HC-fani katsoo vapaaottelua eikä fanita sokeasti vain yhtä organisaatiota :haart:
Aasialaiset osaa keittää riisinkin huonosti (vaikka ovat sitä harjoitelleet niin kauan että jokainen tietää miten silmillekkin käynyt) saati sitten että vapaaottelua osaisivat järjestää se on jo nähty. Katson ensimmäisen eventin ihan periaatteesta mutta olen 99% varma etten viitsi toista eventtiä katsoa (ala tuhlaamaan elämääni) ja hirveä tuo ottelija lista kaikenmaailman thaiboxin championia.
Niin tekee ja teenkin mutta en katso kuitenkaan paskaa jolta tuo vaikuttaa jo ennen kuin yhtäkään eventtiä on edes nähnyt.
Tähän vielä piti vastata.
Mikäs sua thaikuissa vituttaa?? Kyllä sieltä vaan tulee koviakin ottelijoita. Varsinkin ihan mielenkiintoista, kun säännöissä on kyynärpäät mukana. Jos et tiennyt niin muay thai on Thaimaan kansallislaji jossa harrastajia ja ottelijoita on todella paljon. Siellä kamppailu-urheilijoita myös kunnioitetaan ja itse otteleminenkin on suuri kunnia. Toisin kuin Suomessa. Täällä kommentoidaan yleensä vain "täyden kontaktin lajeja" että ihan hullua / sairasta touhua. Mietippä sitä.
Itseäni ei haittaa yhtään vaikka organisaatiolla on "luonnollinen" kehityskaari kuten UFC:lla että otetaan joka lajista ottelijoita ja katotaan mikä on paras. Ero UFC:in on se, että One FC:ssa on monen lajin parhaimmisto edustettuna eikä pelkän BJJ:n kuten ekoissa UFC:ssa.
Mikasta tulee mieleen lapsi, joka ei uskalla maistaa kalaa koska naapurin Ville sanoo, että se on pahaa :D
Ootko varma ettei kovalla pystyottelijalla ole mitään mahdollisuuksia pärjätä MMA-organisaatiossa?? Varsinkin kun kyynärpäät sallittuja, niin thaipohja on pystyottelun kannalta erittäin kova juttu.
Meinaatko MikaT2 ihan tosissaan ettei sulle kelpaa sellanen matsi jossa thaiottelija potkii jonkun keskeytyskuntoon, vaan haluat nähdä joka matsissa välttämättä jonkun bjj pohjautuvan lukon tai kuristuksen?
Noh, eri mielipiteitä saa olla, mutta itse näen taitavan pystyottelun paljon mielenkiintoisempana seurata myös MMA-kuvioissa, kuin koko erän jossain guardissa vääntämisen.
Pointtina oli kuitenkin että tuo mitä todennäköisemmi nei ole pitkään aikaan hyvää MMA:ta jos koskaan.
Miten niin ei ole? Määrittele hyvä mma.