One FC: Priden toinen tuleminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HAULERI
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi olla niinkin. Poistan tunnukseni tai jos se ei onnistu niin lopetan täällä kirjoittelun kokonaan ja tämä on lupaus jonka pidän. Olen niin pahoillani tuosta känniääliömäisestä paskasta.

En osannut poistaa tunnustani mutta vaihdoin salasanan jota ei voi mitenkään edes muistaa ja tosiaan vielä kerran anteeksi. loggaan itseni nyt ulos joten en voi edes kirjautua tämän jälkeen uudestaan.
Aaa, mulle tuli vähän huono omatunto nyt :(

MikaT2 lähtö kyllä laskee aamukahvi pyrskähdyksien määrää, Japin poissa olo taas on tehnyt ketjuista huomattavasti aikuismaisempia ja ylipuolet samoista vänkääminen on loppu.

Ja sitten takaisin aiheeseen, oli ihan hyvät matsit vaikka muutama matsi taidoiltaan nyt ei kovin hyvää ollut mutta hyvää viihdettä hyvällä streamilla ja vielä hyvään aikaan.

MikaT2 lähtö kyllä laskee aamukahvi pyrskähdyksien määrää, Japin poissa olo taas on tehnyt ketjuista huomattavasti aikuismaisempia ja ylipuolet samoista vänkääminen on loppu.
Näin on, mutta ei tässä haikailemaan ryhdytä. Trolleja tulee, trolleja menee, se osa keskustelupalstojen elämää. =)

Ei hemmetti. Näin kirjoitukseni täällä joka oli perjantai yönä kirjoitettu jossa olin kirjoittanut erittäin lapsellisen viestin. En edes muistanut että olen netissä ollut yöllä kun vasta nyt kun näin "tykkää" toiminnon kautta viestin. Pyydän anteeksi kaikilta tuota viestiä täydestä sydämmestäni. Kännissä ei pitäisi todellaakaan käydä netissä. Hävettää ihan hemmetisti miten urpo voinkaan välillä olla :( Niin ja haluan tarkentaa etten todellakaan tarkoittanut mitään mitä olen känniääliöpäissäni sanonut.

Toivottavasti et nyt kuitenkaan lopeta kirjoittamista tänne.

Olisko jotain linkkiä/torrentia mistä tän eventin näkis jälkeenpäin?
Samaa miettii tuttavallisesti hän. Isohuntti ei oikein tarjoa mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On kyllä omakin verenpaine pysynyt mukavan tasaisena ku nuo P4P ja Goat keskustelut on siirretty tuonne yhteen ketjuun. Nyt jos kattois tuon One FC:n ekan eventin.

On kyllä omakin verenpaine pysynyt mukavan tasaisena ku nuo P4P ja Goat keskustelut on siirretty tuonne yhteen ketjuun. Nyt jos kattois tuon One FC:n ekan eventin.

Tämä on harvinaisen totta. Pystyy avaamaan kamppailulajit-osion ilman välitöntä vitutusta.

Minusta se muistutti kyl kehää. Vai mitähän mie oon sit katellu.
Häkkihän tuo oli. Kehällä taidetaan yleensä tarkoittaa perinteisempää nyrkkely yms. -kehää.

Hyvä, että One FC lisää näkyvyyttä vapaaottelulle tuolla suunnalla maailmaa missä on todella paljon hyödyntämätöntä potentiaalia lahjakkaiden ottelijoiden ja taloudellisen voiton osalta.

Toivottavasti one fc ois toiminnassa vielä 2013. Olis aika mahtavaa sisällyttää parit eventit aasian reissuun :D

Bring back Baroni!

phil_baroni_ring_girls.jpg

yeeaaaah

Suositut

Back
Ylös Bottom