One FC: Priden toinen tuleminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HAULERI
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Että oli hyvä matsi. Pari erää lisää olis ollu kiva nähdä.

Mut joo.. Olihan toi vähän "lapsen kengissä" viellä. Esim. Kameramiehien toiminta oli vähän amatöörimaista :D. Eka eventti tosin, niin eiköhän se siitä lähde, ainakin toivotaan niin.

Edit. Tai voisi kai sanoa että ohjaajan, kun ei siirtänyt toiseen kameraan ajoissa.

Piristävänä pidän ainakin itse tätä koko hanketta, lisää otteluita ja mahdollisuuksia sekä näkyvyyttä kamppailulajeille kokonaisuudessaan. Kunhan lähtee vain kunnolla rullaamaan ja saa sponssit kuntoon niin aukeaa taas monelle ottelijalle paikka täyspäiväiseen ottelemiseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kehätytöt on tarpeettomia. Jos haluaa katsoa vähäpukeisia tai alastomia naisia niin kyllä niitä löytyy roppakaupalla jostain muualta eikä tarvitse edes odottaa viittä minuuttia, jotta voisi uudestaan vähän vilkaista sitä persettä.

Saiko Mika" MMA:n Terminaattori" Bannit :D ? Voi vittu se tito avautuminen :D. En oo pitkään aikaa jaksanu ees kirjotella tänne tän keskustelun tason takia.

Pari viimeistä matsia ehdin itsekin mulkaisemaan, kun lahjakkaasti onnistuin unohtamaan tämän. Olis kiva jos jatkossa sais vaikka näille aasian pojille vastaan jotain vähän tunnetumpia vastustajia, niin sais vähän parempaa käsitystä miten hyviä ne oikeesti on. Mukavaa vaihteluahan tämä on, kun saa MMA:ta katsella keskellä päivää. Olis ollut kyllä positiivista, jos olisivat jo tässä vaiheessa kertoneet, milloin on seuraava.

Oikeesti nyt mennääk sen verran pitkälle että tehdään matsi? Jumalauta tajuan kyllä saatana kaiken ja Phill Bahrtjtoni on kova mies mutta sinä olet paska joska kärpäseksi sanon sinua saatana!!! nyt osotetta pelii tai seuran nimeä ja kohtaat luuvitosen saatana! Shoguni "meinasi kuolla" Jon Jonesia vastaan mutta SIÄNÄ KUOLET MINUA vastaan perkele!

HOMO SAATANA!

Ja tervetuloa perkele muutkin Titon haukkujat satana!

:jahas: Mikateekaksvee taas vauhdissa.

Tunnistatko itsesi tuosta?? http://www.youtube.com/watch?v=dLkEl576LOA

Ei hemmetti. Näin kirjoitukseni täällä joka oli perjantai yönä kirjoitettu jossa olin kirjoittanut erittäin lapsellisen viestin. En edes muistanut että olen netissä ollut yöllä kun vasta nyt kun näin "tykkää" toiminnon kautta viestin. Pyydän anteeksi kaikilta tuota viestiä täydestä sydämmestäni. Kännissä ei pitäisi todellaakaan käydä netissä. Hävettää ihan hemmetisti miten urpo voinkaan välillä olla :( Niin ja haluan tarkentaa etten todellakaan tarkoittanut mitään mitä olen känniääliöpäissäni sanonut.

Ei hemmetti. Näin kirjoitukseni täällä joka oli perjantai yönä kirjoitettu jossa olin kirjoittanut erittäin lapsellisen viestin. En edes muistanut että olen netissä ollut yöllä kun vasta nyt kun näin "tykkää" toiminnon kautta viestin. Pyydän anteeksi kaikilta tuota viestiä täydestä sydämmestäni. Kännissä ei pitäisi todellaakaan käydä netissä. Hävettää ihan hemmetisti miten urpo voinkaan välillä olla :( Niin ja haluan tarkentaa etten todellakaan tarkoittanut mitään mitä olen känniääliöpäissäni sanonut.
En tiedä kannattaisko sun käydä selvinpäinkään...

En tiedä kannattaisko sun käydä selvinpäinkään...
Voi olla niinkin. Poistan tunnukseni tai jos se ei onnistu niin lopetan täällä kirjoittelun kokonaan ja tämä on lupaus jonka pidän. Olen niin pahoillani tuosta känniääliömäisestä paskasta.

En osannut poistaa tunnustani mutta vaihdoin salasanan jota ei voi mitenkään edes muistaa ja tosiaan vielä kerran anteeksi. loggaan itseni nyt ulos joten en voi edes kirjautua tämän jälkeen uudestaan.

Pöh. Ei MikaT2 tarvitse lähteä pois. Yksinkö minä fanitan täällä nyt Titoa. Tuleehan sitä kännissä sanottua vaikka mitä, ei se niin vakavaa ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom