Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikeesti nyt mennääk sen verran pitkälle että tehdään matsi? Jumalauta tajuan kyllä saatana kaiken ja Phill Bahrtjtoni on kova mies mutta sinä olet paska joska kärpäseksi sanon sinua saatana!!! nyt osotetta pelii tai seuran nimeä ja kohtaat luuvitosen saatana! Shoguni "meinasi kuolla" Jon Jonesia vastaan mutta SIÄNÄ KUOLET MINUA vastaan perkele!
HOMO SAATANA!
Ja tervetuloa perkele muutkin Titon haukkujat satana!
En tiedä kannattaisko sun käydä selvinpäinkään...Ei hemmetti. Näin kirjoitukseni täällä joka oli perjantai yönä kirjoitettu jossa olin kirjoittanut erittäin lapsellisen viestin. En edes muistanut että olen netissä ollut yöllä kun vasta nyt kun näin "tykkää" toiminnon kautta viestin. Pyydän anteeksi kaikilta tuota viestiä täydestä sydämmestäni. Kännissä ei pitäisi todellaakaan käydä netissä. Hävettää ihan hemmetisti miten urpo voinkaan välillä olla :( Niin ja haluan tarkentaa etten todellakaan tarkoittanut mitään mitä olen känniääliöpäissäni sanonut.
Voi olla niinkin. Poistan tunnukseni tai jos se ei onnistu niin lopetan täällä kirjoittelun kokonaan ja tämä on lupaus jonka pidän. Olen niin pahoillani tuosta känniääliömäisestä paskasta.En tiedä kannattaisko sun käydä selvinpäinkään...