SUPERCARB 1kg -40%

Omituisin yhteys missä Pakkotoisto ilmenee netissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mike sanoi:
Olen miettynyt muita vaihtoehtoja Pakkispaidoiksi. Laittais logon eteen ja taakse isolla joku slougani. Tai sitten eteen slougani ja taakse urli.

Mites jos se slogan laitettaisiin hihaan?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Alkuperäiseen aiheeseen: puhelimeeni soitti jokin aika sitten outo numero ja päätin googlettaa numeron, josko niin selväisi kuka soitteli. Vastauksia tuli vain muutama ja yksi niistä oli tietysti pakkikselle tuohon "puhelimeen soittavat oudot numerot" -keskusteluun. Selvisipä sitten sekin asia tämän palstan avulla. Eikä ollut muuten ensimmäinen kerta, kun haen vastausta johonkin asiaan, joka ei liity mitenkään voimailuun tms. ja hämmästyksekseni löydän kohta itseni lukemasta vastausta kysymykseeni Pakkotoistolta. Pitäisi kai jo oppia, että täältä löytyy vastaus kaikkeen :thumbs:

setae sanoi:
paskapuhetta vois olla kyl hyvä. Taakse sitten vaikka jotain "ota asioista selvää", ja pakkotoiston osoitteistoa
Tää ois siinä mielessä oikein hauska, jos edessä ois "paskapuhetta?" (Huomaa kysymysmerkki) Ja takana sitten tuollainen "Ota selvää... pakkotoisto.com"... tai jotain. Tottakai paidasta tehtäisiin vallan visuaalisesti viehättävä ja asiallinen ;)

Edit: Nöyrimmästi anteeksi offtopic

Hain googlesta hakusanalla "Dvd hylly"

4. sivulla oli tuli hakutuloksena mm. Pakkiksen osto- ja myynti-osiolta eräs myynti-ilmoitys.

Googlen kuvahakuun "pakkotoisto"

muutama eka kuva kertoo kyllä kaiken tästä sivustosta :D

Nyt löyty jotain todella sairasta :urjo:
(mozilla)
Usein on pakkotoisto.com osoite tallennettuna koneelle. Ja olen tottunut painamaan vain osoiteriviin "p" ja painan alaspäin ja enter.
Mutta, kun painoin "p" ja vain enter :lol2:
kokeilkaa :lol2:
Parent Families and friends of Lesbians and Gays

Ps. "P" kirjainhan on yksinomaan pakkiksen käytössä(poistetaan tulevaisuudessa aakkosista)

jaki_ sanoi:
Nyt löyty jotain todella sairasta :urjo:
(mozilla)
Usein on pakkotoisto.com osoite tallennettuna koneelle. Ja olen tottunut painamaan vain osoiteriviin "p" ja painan alaspäin ja enter.
Mutta, kun painoin "p" ja vain enter :lol2:
kokeilkaa :lol2:
Parent Families and friends of Lesbians and Gays

Ps. "P" kirjainhan on yksinomaan pakkiksen käytössä(poistetaan tulevaisuudessa aakkosista)

HAHAHA!!! Mitäs vittua :lol2:

itse löysin pakkotoiston kanssa ihan sattumalta, kun katselin rikos&oikeus-palstaa suomi24.fi:ssä. Siellä oli jokin aihe josta kyseltiin mielipiteitä ja joku oli postannut pakkotoistosta vastaavan threadin URLin.
Kylläpä on monessa asiayhteydessä pakkis :D

Naene sanoi:
HAHAHA!!! Mitäs vittua :lol2:

itse löysin pakkotoiston kanssa ihan sattumalta, kun katselin rikos&oikeus-palstaa suomi24.fi:ssä. Siellä oli jokin aihe josta kyseltiin mielipiteitä ja joku oli postannut pakkotoistosta vastaavan threadin URLin.
Kylläpä on monessa asiayhteydessä pakkis :D
[korjaa väärinkäsityksen] siis en löytänyt pakkotoistoa tuolla tavalla, vaan kun menen pakkikselle niin olen tottunut painamaan vain p ja alas nuolinäppäintä(siihen tulee sopivasti pakko.../vbulletin) ja enter.[/]

edit: jätän tuon nyt tuohon. :wall: . Luin ensimmäisen saan väärin viestistäsi(itse->itsekin) :wall:

jaki_ sanoi:
[korjaa väärinkäsityksen] siis en löytänyt pakkotoistoa tuolla tavalla, vaan kun menen pakkikselle niin olen tottunut painamaan vain p ja alas nuolinäppäintä(siihen tulee sopivasti pakko.../vbulletin) ja enter.[/]

edit: jätän tuon nyt tuohon. :wall: . Luin ensimmäisen saan väärin viestistäsi(itse->itsekin) :wall:

Juu nou hätä. En luullutkaan että sitä kautta olisit pakkiksen löytänyt :D

Mike sanoi:
Uusi logo

Laiton oman kotikoneeni taustakuvaksi :D

edit: Lisäys

Huomasin tossa et auton pakoputki vuotaa ja ajattelin googlettaa että paljonko moisesta joutuisi kärsimään. Heti toisena antoi linkin Pakkiksen Osto / Myynti / Vaihto osiolle. Ei tosin sattunut löytymään putkea juuri minun autoon.

Tässä melko erikoista kamaa:
http://www.google.com/search?q=pakkotoisto&hl=en&lr=&start=50&sa=N

Jos ja kun tuo linkki kuitenkin kuolee, niin tälläinen sieltä löytyy:

Raiskaus vallankäyttöä, ei seksiä, ja jokaisella on oikeus ...
Pakkotoisto.com - Raiskaus helsingin keskustassaPakkotoisto,prolab,evolution,
lisäravinteet,proteiini,malto,maltodextriini, hiilihydraatti,lisäravinne ...
rape.x-cheerleader.com/21491429567.html - 10k - Cached - Similar pages

Tuo on siis googlen näyttämä teksti. Linkin takaa löytyy luonnollisesti:
http://rape.x-cheerleader.com/main.html

Jaa-a, ei ole tainnut mike kertoa ihan kaikkea ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom