Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Olen miettynyt muita vaihtoehtoja Pakkispaidoiksi. Laittais logon eteen ja taakse isolla joku slougani. Tai sitten eteen slougani ja taakse urli.
Tää ois siinä mielessä oikein hauska, jos edessä ois "paskapuhetta?" (Huomaa kysymysmerkki) Ja takana sitten tuollainen "Ota selvää... pakkotoisto.com"... tai jotain. Tottakai paidasta tehtäisiin vallan visuaalisesti viehättävä ja asiallinen ;)setae sanoi:paskapuhetta vois olla kyl hyvä. Taakse sitten vaikka jotain "ota asioista selvää", ja pakkotoiston osoitteistoa
jaki_ sanoi:Nyt löyty jotain todella sairasta :urjo:
(mozilla)
Usein on pakkotoisto.com osoite tallennettuna koneelle. Ja olen tottunut painamaan vain osoiteriviin "p" ja painan alaspäin ja enter.
Mutta, kun painoin "p" ja vain enter :lol2:
kokeilkaa :lol2:
Parent Families and friends of Lesbians and Gays
Ps. "P" kirjainhan on yksinomaan pakkiksen käytössä(poistetaan tulevaisuudessa aakkosista)
[korjaa väärinkäsityksen] siis en löytänyt pakkotoistoa tuolla tavalla, vaan kun menen pakkikselle niin olen tottunut painamaan vain p ja alas nuolinäppäintä(siihen tulee sopivasti pakko.../vbulletin) ja enter.[/]Naene sanoi:HAHAHA!!! Mitäs vittua :lol2:
itse löysin pakkotoiston kanssa ihan sattumalta, kun katselin rikos&oikeus-palstaa suomi24.fi:ssä. Siellä oli jokin aihe josta kyseltiin mielipiteitä ja joku oli postannut pakkotoistosta vastaavan threadin URLin.
Kylläpä on monessa asiayhteydessä pakkis :D
jaki_ sanoi:[korjaa väärinkäsityksen] siis en löytänyt pakkotoistoa tuolla tavalla, vaan kun menen pakkikselle niin olen tottunut painamaan vain p ja alas nuolinäppäintä(siihen tulee sopivasti pakko.../vbulletin) ja enter.[/]
edit: jätän tuon nyt tuohon. :wall: . Luin ensimmäisen saan väärin viestistäsi(itse->itsekin) :wall:
HabaMih sanoi:
Se joku etti muuten vappuseksiä, kokeilin juuri