Omituisimmat makuelämykset

joskus teininä kotibileissä oli pakko dipata munkkiä dippikastikkeeseen. ei huono :D

joka aamu vedän oman perinteisen kaurapuuro-raejuusto-soseutettu banaani-kaneli sörsselin :kuola: ei kai tossakaan mtn kovin erikoista ole, en vaa ole kovin monen kuullu vielä laittavan kanelia normipuuroon...oih, kohta onki taas aamu :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakastepullat, jäisinä. Toine loistava on kans tuopillinen vihreetä teetä johon on pilkottu helvetin voimakas punanen chilipippuri.

Kaikki vaan sekasiin mitä löytyy. Isoisä laittoi puuron päälle jaffaa:rock:
Vakiosetti on jogurtti+4viljanhiutaleet+hiukan lisää kaurahiutaleita+banaani(+hedelmiä+raejuustoa), kaikki vaan kippoon ja ääntä kohti.

joskus pikkusena ku oli himas sitä pullaa mikä näyttää iha joltai vaaleelta leivältä, heitin siihen päälle margariinit juustot jne ja heitin naamariin :D

Tuo itseasiassa toimii vieläkin hillittömän hyvin :D ei tosin vaan tuu itelle ikinä ostettua pullaa :)

ruisleipä+tuna+suolakurkku -setti on ehkä parasta mitä tunasta voi tehdä :dance: samoten opittuani käyttämään sitruunapippuria tavallisen tuoreen kurkun kanssa en ole osannut jättää sitä enää pois(leivän päällä, mitenvaan syötynä) :)

Viimeksi muokattu:
Kun olin muksu, isä opetti tekemään herkkuruokaa: nakkeja palasiksi ja sekoitetaan jugurttiin. Oli ihan hyvää ja syötiin sitä usein, nykyään en välittäisi. On edelleen isäni lempiherkkuja sillinliemen ja jäätelön ohella.

Raejuuston olen todennut sopivan käytännössä ihan kaikkien ruokien kanssa hyvin yhteen. Siispä syön sitä niin nuudelien kanssa, lämpimien leipien täytteenä juuston alla, vaniljajäätelön seassa, lättyjen kanssa omenahillon kera, jne.

Aloitin kahvinjuonnin jo ihan poikasena ja siihen laitettiinkin sitten sokeria oikein urakalla. Sitä oli joskus niin paljon, että mukin pohjalle jäi ruskeaa sokerimassaa eli kaikki ei edes sekoittunut kahviin.

Raejuuston olen todennut sopivan käytännössä ihan kaikkien ruokien kanssa hyvin yhteen. Siispä syön sitä niin nuudelien kanssa, lämpimien leipien täytteenä juuston alla, vaniljajäätelön seassa, lättyjen kanssa omenahillon kera, jne.
Samaa mieltä! Vaniljavanukas (esim. lähes rasvaton alpro soya) + raejuusto ja kookoshiutaleet. Herkullista.

Mansikkahillo + perunat on yksi mitä olen pitänyt outona, mutta täältä löytyy kyllä kerta kaikkiaan oudompia..

Mulla on semmonen mielikuva että jonnekin olen jo tämän maininnut... mulle nam mutta jollekin voi olla omituinen -> Verilettuja + perunamuusi + runsaasti ketsuppia, ja kaikki muussataan ihanaksi punaiseksi tahnaksi :)
Toinen on perus ohukaisia/lettuja + juustoa päälle + ketsuppia :)

Kun olin muksu, isä opetti tekemään herkkuruokaa: nakkeja palasiksi ja sekoitetaan jugurttiin. Oli ihan hyvää ja syötiin sitä usein, nykyään en välittäisi. On edelleen isäni lempiherkkuja sillinliemen ja jäätelön ohella.

Mä laitoin joskus lapsosena eineslihapullia jugurtin sekaan, kai se sitten oli hyvää. Nykyisin suolapähkinät jugurtissa - nimenomaan banaanijugurtissa - on aika hyviä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom