Omituisimmat makuelämykset

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maistakaapa joskus kaupan maksalaatikkoa ketsupin kera. Kaikki aina ihmettelee kun mä vetelen maksalaatikkoa ketsupin kanssa. PALJON parempaa kun minkää puolukkahillon tms. kanssa... :D

Mä olen pienestä pennusta asti syöny maksalaatikon ketsupin kanssa. Syön edelleen.
Yks kaveri laittaa maitoa maksalaatikon sekaan jolloin siitä tulee sellaista yrjön näköistä velliä :eek:

Maksalaatikko mielellään sinapin kera.
Onhan tuota tullut syötyä koiran-ja kissanruuasta lähtien. Joskus maistissa söin ruusun kukan, sanomalehteä ja kärpäsen.
Mutta se vähän oudoksuttaa, että kaveri vetää pizzaa sinapilla. Kotipizza oli yhdellä huoltoasemalla, niin jannu runttas sen lätyn pinnan sinappia täyteen. Omituinen!

Minä syön aina pitsaa sinapilla :D Hyvää, suosittelen. Ketsuppia tietenki kans ja mahdollisesti majoneesia tai sitä punertavaa salaatinkastiketta.

vanilia jäätelö + aromisuola
mansikkakeitto + näkkileipää sekaan
kurkku halki.suolaa väliin ja puoliskot takas kiinni! kaikkee sitäki tullu vedetty :pano:

Mun vakiosetti on lämmitetyt pinaattilätyt, päälle juustoa, kinkkua, tomaattia ja kaiken kruunaa mansikkahillopläjäys! Ai että on hyvää, suosittelen! :rock:

Herkuttelupäivänä vedän joskus sipsejä ja dippailen niitä jäätelöön :D

Toinen kova on omenaviipaleet ja niiden kanssa aurajuustoa.

Kotitekonen pikapizza, lautaselle tonnikalaa levitetään lättänäks, sitte siihen ketsuppia päälle ja pitsamaustetta/oreganoa ja sitten juustoa ja mikroon/uuniin.

Maksalaatikko sinapilla, ketsupilla ja majolla on pennusta asti kuulunu vähintään kerran kahteen viikkoon ruokalistaan.. Ja tässä taannoin tuli tenutessa pitkin iltaa juotua taskulämmintä dry-votkaa ja aromisuolaa.. aromisuolat siis nuolastiin kädestä ja votkaa perään.. Like a tequila.. ja hyvää oli.. kai..

Itellä ei kait ole sen ihmeempiä sekoiluja.. Kaurapuuron sekaan viskelen raakoja kananmunia maun mukaan 1-3 välillä keltuaisineen välillä ei.. Ja jos on jääny raejuustoa jälelle niin on sitäkin menny sinne kauramunapuuron sekaan.. Ja sit aina välillä napostelen porkkanoita sinapilla ja omenoita tabascolla.. :D Tulipas nälkä kirjoittaessa..

,juustoa mansikkahillon kera ja paahtoleipä ketsupin kanssa :) ja hyvää oli mut en viittis enää kokeilla.

Nuo kaikki edellä mainitut on hyviä, erityisesti ketsuppi paahdetun ruisleivän päällä. Ketjun alussa mainittu tomaattipyree on myöskin hyvää paljaaltaan ja erityisen hyvää silloin kun sen sekoittaa rahkaan ja tonnikalaan. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom