Omistusasunnosta häätö?

Gascoigne sanoi:
Olisi niin mukavaa antaa kyseiselle kyylälle vähän omaa lääkettä ennen kuin muutan pois. Jos jollain on hyviä ideoita niin kertokaa...
Tiputat keskellä yötä koiran :kakka: sen postiluukusta sisään. Et jää ainakaan DNA testissä kiinni. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rupee kyllä suututtaa, kun lukee näitä. Sillekin on oma lakinsa kauan sen ilmoituksen pitää olla ilmoitustaululla ennen kuin niitä pyöriä saa alkaa roudaa pois.

Jotkut tosiaan kuvittelee omistavansa sen taloyhtiön ja toimii sen mukaan. Meillä on onneksi tosi rauhallinen rappu (asuntojakin on vaan 7) ja silti siellä asuu yksi henkilö, joka aina välillä laittaa jonkun ihme sääntölapun ilmoitustaululle. Allekirjoituksena on hienosti: HALLITUS.

Siellä lukee kaikkea mielenkiintoista esim. asunnoissa ei saa pestä vaatteita pesukoneella ja muuta yhtä älytöntä. Joskus sille on naurettu, mutta enpä enää välitä. Kun ei kukaan kuitenkaan ole vielä valitusta tehnyt siitä, että pesen pyykit pesukoneella :)

Isännöitsijä saa varmaankin kuulla aika lailla mielenkiintoisia tarinoita sinusta.

Taitaa olla parempi että kampaat hiuksesi, laitat kulmahousut jalkaan ja kauluspaidan yllesi ja marssit isännöitsijän juttusille. Kerrot hänelle kuinka sinua on alkanut ahdistaa jatkuva kyttääminen. Luot hyvän kuvan itsestäsi, niin että isännöitsijä alkaa epäilemään kyttääjän tekosia. Raportoi myös isännöitsijälle kaikesta mitä kys. idiootti puuhailee. Tärkeää on myös että oikaiset kaiken mitä hän sinusta kertoo.

-edit-

Hiljaisuus alkaa kello 23, sanoi isännöitsijä, puheenjohtaja tai "hallitus" mitä tahansa. Siitä on muistaakseni peräti ennakkopäätös olemassa.

fish sanoi:
Hiljaisuus alkaa kello 23, sanoi isännöitsijä, puheenjohtaja tai "hallitus" mitä tahansa. Siitä on muistaakseni peräti ennakkopäätös olemassa.
onkohan näin? olen luullut että jokapuolella kello 22. kannattaa hankkiutua vaan isännöitsijän, talonmiehen ym. tuttavaksi. yleensä tätä vittuilua on kohdistunut niihinkin ja valituksia tullut muiltakin tuommosesta kyttääjästä. minulle talonmies sanoi heti muutettuani että mitä ja mitä naapuria kannattaa välttää "no sehän nyt on semmonen mulkku...". hyvin on pitänyt paikkansa.

Mitenkäs se niksi-pirkka- tekstiviesti meni...

"Virtsaa uunipellille ja laita se pakastimeen. Jäätynyt virtsalevy on näppärä sujauttaa ikävän naapurin postiluukusta sisään. Terveisin Niksi-Pirkka."

Heh, naurattaa tuo "Goatse-kuva ilmoitustaululla" -juttu, nähty on silloin kun asuin hetken vähän lähempänä Kontulaa. Olipa vielä kirjoitettu joku viesti siihen mukaan, tyyliin "Venäläinen tekno keskellä yötä on PERSEESTÄ! Kuka sitä huudataa saa lopettaa sen tai en vastaa seurauksista!" Ois pitäntyt ottaa foto tuosta, oli siinä määrin legendaarinen.

Jos mahdollista, niin koita itte päästä hallituksen PJ:ksi. Jos se nykyinen kyylää muitakin, niin ne äänestää ketä vaan, että pääsee siitä eroon. Eiköhän lopu valittamien siihen paikkaan.

Tai toinen jo mainittukin vaihtoehto on, että todella fiksusti käyttäytyen keskustelet isännöitsijän kanssa. Ja hanki nettikamera, ei maksa paljon ja on helppo laittaa valvomaan asuntoa. Toi hiljaisuus klo 22, kuullostaa munkin mielestä siltä, että on joku oma sääntö.

Willie sanoi:
Ensimmäiseksi pistäisin nettikameran kuvaamaan asuntoa ja kun tuollainen luvaton käynti tulee niin...
Omistusasunnosta ei kovin helposti saa häädettyä, ei syytä huoleen jos muiden asukkaiden kanssa ei ole ongelmaa. Tuollaisella häiriköllä on todennäköisesti ongelmia muidenkin osakkaiden kanssa ja tietävät tapauksen.

Pirun hyvä idea. Ne kamerathan saa liikkeentunnistimella toimimaan!

Hitsi kun mullakin ois ollut webcam silloin kun asuin sen pervon sedän asunnossa. se kävi mun asunnossa useita kertoja viikossa eikä sitä lopussa edes uskaltanut nukkua omassa kotonaan muuten ku silleen että oli oven lukko jumitettu ettei sitä saa ulkoa käsin auki. monesti heräsi siihen, että ovelta kuului rapinaa kun se ei saanut sitä ovea ennen auki.. ties miten monta kertaa se oli käynyt yölläkin.

Mut sit mä muutinkin pois ja jostain syystä jätin vesihanan valumaan sinne.. on sedällä ollut kiva vesivahinko korjattavana..

Näytä sille paskiaiselle missä kaappi seisoo mutta älä tee mitään laittomuuksia. Ja ehdottomasti rikosilmoitus luvattomasta asunnossa käynnistä.

nevahood sanoi:
onkohan näin? olen luullut että jokapuolella kello 22.
Just syynäsin taloyhtiön paperit läpi ja klo 23-7 on hiljaisuus suositus. Ja koskee ainakin tässä tapauksessa 5 kerrostaloa.
Olisiko nämä hieman muuttuneet sillä joskus muistelin että oli jopa suihkussa käynnistä maininta ja nyt ei enää sellaista löytynyt.

JoAT sanoi:
Tiputat keskellä yötä koiran :kakka: sen postiluukusta sisään. Et jää ainakaan DNA testissä kiinni. :D

Tehtiin toi kaverin kanssa joskus ala-asteikäsinä yhelle kusipäälle. En tiä mistä sekin idea tuli, mut otettiin oman koiran paska pussiis ja tiputettiiin hepun postiluukusta kun se asukin siinä melkeen vieresä:D

DoDo sanoi:
Edes poliisi ei saa tulla sun asuntoon ilman kotietsintä lupaa tai sun omaa lupaa.
Tee ihmeessä rikosilmoitus jos joku kyrpä on sun kämpässä käyny. :curs:
Ai ei saa tulla poliisi sun asuntoon? Tarkista tietos. Joka vitun kerta kytät vaan sanoo et "ei olla missään jenkeissä".

MP-Lite sanoi:
Ai ei saa tulla poliisi sun asuntoon? Tarkista tietos. Joka vitun kerta kytät vaan sanoo et "ei olla missään jenkeissä".

Kyllähän noilla joku syy pitää olla. Joku pollari ainakin selitti, ettei sisään saa tulla, mutta jos he näkevät vaikka jointin pöydällä niin kotietsintälupa tulee automaattisesti. Jos pollarit jotain löytävät niin tuskin siitä voi mitään valittaa jälkeenpäin. Jos eivät niin kai siitä jonkunmoisen valituksen voi asemalle tehdä.

Tulee mieleen tästä jutusta kummelin vanhat jaksot, jossa Olmi näyttää kyylälle "palan". :D
Itse tekisin kyllä välittömästi rikosilmoituksen jos asuntoon on luvatta mennyt ja kaiken lisäksi kajonnut laatikkoihisi. Ja alkaisin tekemään kyylälle kaikenlaisia jäyniä josta ei voi jäädä kiinni. Pistää vihaksi kyylät, jotka hakee sisältöä omaan köyhään elämäänsä seuraamalla muiden elämää.

Mua vituttaa noi uskomattomat kyylät ja niistä on ollut kokemusta useammassakin kerrostalossa. Nyt olen siinä onnellisessa kerrostalossa, jossa ongelma ei ole kyylääjät vaan teini-idiootit. Siinä on joku niiden vanhempien omistama kämppä, jossa nää murkkurunkut käy ryyppäämässä keskellä viikkoa ja meno on jotain uskomatonta. Vitunmoista huutoa ja tappelua kämpässä, porrakäytävässä ja pihalla. Paska tekno hakkaa ihan vitun lujaa ja teiniämmät kiljuu sekaan. Menee taulu kun pitää itse kuitenkin mennä aamulla duuniin "pirteenä" ja noi lopettaa bileet viiden aikoihin tiistaina! VOi VIttu ku vituttaa... Muutaman kerran olen jo ollut menossa sinne kaverin kanssa vähän tervehtiin noita untuvanaamaisia paskamunia. Joku naapuri oli niille avautunutkin, mut olivat haukkuneet pienen lapsen äidin huoraksi pystyyn. ELi mä olenkin nyt ihan uuden ongelman edessä tässä asiassa....
OHO tulipa avautuminen... :hyper:

edit: no eipähän ainakaan mun suihkussa käynnistä valiteta

Sukulaku sanoi:
Kyllähän noilla joku syy pitää olla. Joku pollari ainakin selitti, ettei sisään saa tulla, mutta jos he näkevät vaikka jointin pöydällä niin kotietsintälupa tulee automaattisesti. Jos pollarit jotain löytävät niin tuskin siitä voi mitään valittaa jälkeenpäin. Jos eivät niin kai siitä jonkunmoisen valituksen voi asemalle tehdä.

Poliiseilla on oikeus Suomessa tulla sisään taloon, jos epäilevät omistajaa jostain rikoksesta, MUTTA näin harvemmin toimitaan jollei kyseessä ole todella vakava rikos.

ironchef sanoi:
Muutaman kerran olen jo ollut menossa sinne kaverin kanssa vähän tervehtiin noita untuvanaamaisia paskamunia. Joku naapuri oli niille avautunutkin, mut olivat haukkuneet pienen lapsen äidin huoraksi pystyyn.

Tuo on paljon helpompi hoitaa kuin wanhat kyylät. Mene vaan parin ison kaverin kanssa sanomaan että nyt loppu tai tulee pipi - tuskin haukkuu teitä huoriksi. Jos ei lopu niin en usko että paljoa niitä tarvitsee kurittaa että oppii. Vaikkakin tuosta joutuu helposti itse jäynien kohteeksi....

ironchef sanoi:
Mua vituttaa noi uskomattomat kyylät ja niistä on ollut kokemusta useammassakin kerrostalossa. Nyt olen siinä onnellisessa kerrostalossa, jossa ongelma ei ole kyylääjät vaan teini-idiootit. Siinä on joku niiden vanhempien omistama kämppä, jossa nää murkkurunkut käy ryyppäämässä keskellä viikkoa ja meno on jotain uskomatonta. Vitunmoista huutoa ja tappelua kämpässä, porrakäytävässä ja pihalla. Paska tekno hakkaa ihan vitun lujaa ja teiniämmät kiljuu sekaan. Menee taulu kun pitää itse kuitenkin mennä aamulla duuniin "pirteenä" ja noi lopettaa bileet viiden aikoihin tiistaina! VOi VIttu ku vituttaa... Muutaman kerran olen jo ollut menossa sinne kaverin kanssa vähän tervehtiin noita untuvanaamaisia paskamunia. Joku naapuri oli niille avautunutkin, mut olivat haukkuneet pienen lapsen äidin huoraksi pystyyn. ELi mä olenkin nyt ihan uuden ongelman edessä tässä asiassa....
OHO tulipa avautuminen... :hyper:

edit: no eipähän ainakaan mun suihkussa käynnistä valiteta

Soita nimetön huumevinkki poliisille, niin loppuu bileet siltä seisomalta. Hyvällä tuurilla niillä onkin essot tai marit esillä. Tai todennäköisesti on. Yks on tietysti, että kuokit ja sekoitat viinaan ulostuslääkettä. Heh.

Nojoo. Ihan aikuisten oikeesti ei ikävistä naapureista taida päästä eroon kuin valittamalla ja/tai käräjillä... :wall:

Narutumppu sanoi:
Soita nimetön huumevinkki poliisille, niin loppuu bileet siltä seisomalta. Hyvällä tuurilla niillä onkin essot tai marit esillä. Tai todennäköisesti on.

Toi on tullut mieleen muutaman kerran. Tai sitten ilmoittaa että jotain tapetaan siellä niin eiköhän sinne maija pyörähdä. Kun ei vaan jaksa minnekkään puhelinkopille lähtee keskellä yötä soittamaan ja tuskin se bileitä lopettaa kuin hetkeksi.

ironchef sanoi:
Toi on tullut mieleen muutaman kerran. Tai sitten ilmoittaa että jotain tapetaan siellä niin eiköhän sinne maija pyörähdä. Kun ei vaan jaksa minnekkään puhelinkopille lähtee keskellä yötä soittamaan ja tuskin se bileitä lopettaa kuin hetkeksi.

Ei siihen puhelinkoppeja tarvita, hae se mainostettu
"priipeid" liittymä, sitähän nyt ei voin keneenkän tiettyyn henkilöön jälijittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom