Tiputat keskellä yötä koiran sen postiluukusta sisään. Et jää ainakaan DNA testissä kiinni. :DGascoigne sanoi:Olisi niin mukavaa antaa kyseiselle kyylälle vähän omaa lääkettä ennen kuin muutan pois. Jos jollain on hyviä ideoita niin kertokaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiputat keskellä yötä koiran sen postiluukusta sisään. Et jää ainakaan DNA testissä kiinni. :DGascoigne sanoi:Olisi niin mukavaa antaa kyseiselle kyylälle vähän omaa lääkettä ennen kuin muutan pois. Jos jollain on hyviä ideoita niin kertokaa...
onkohan näin? olen luullut että jokapuolella kello 22. kannattaa hankkiutua vaan isännöitsijän, talonmiehen ym. tuttavaksi. yleensä tätä vittuilua on kohdistunut niihinkin ja valituksia tullut muiltakin tuommosesta kyttääjästä. minulle talonmies sanoi heti muutettuani että mitä ja mitä naapuria kannattaa välttää "no sehän nyt on semmonen mulkku...". hyvin on pitänyt paikkansa.fish sanoi:Hiljaisuus alkaa kello 23, sanoi isännöitsijä, puheenjohtaja tai "hallitus" mitä tahansa. Siitä on muistaakseni peräti ennakkopäätös olemassa.
Willie sanoi:Ensimmäiseksi pistäisin nettikameran kuvaamaan asuntoa ja kun tuollainen luvaton käynti tulee niin...
Omistusasunnosta ei kovin helposti saa häädettyä, ei syytä huoleen jos muiden asukkaiden kanssa ei ole ongelmaa. Tuollaisella häiriköllä on todennäköisesti ongelmia muidenkin osakkaiden kanssa ja tietävät tapauksen.
Just syynäsin taloyhtiön paperit läpi ja klo 23-7 on hiljaisuus suositus. Ja koskee ainakin tässä tapauksessa 5 kerrostaloa.nevahood sanoi:onkohan näin? olen luullut että jokapuolella kello 22.
JoAT sanoi:Tiputat keskellä yötä koiran sen postiluukusta sisään. Et jää ainakaan DNA testissä kiinni. :D
Ai ei saa tulla poliisi sun asuntoon? Tarkista tietos. Joka vitun kerta kytät vaan sanoo et "ei olla missään jenkeissä".DoDo sanoi:Edes poliisi ei saa tulla sun asuntoon ilman kotietsintä lupaa tai sun omaa lupaa.
Tee ihmeessä rikosilmoitus jos joku kyrpä on sun kämpässä käyny. :curs:
Hmmm, tämähän kuulostaa melkein viralliselta rikosnimikkeeltä.protsku sanoi:ehdottomasti rikosilmoitus luvattomasta asunnossa käynnistä.
MP-Lite sanoi:Ai ei saa tulla poliisi sun asuntoon? Tarkista tietos. Joka vitun kerta kytät vaan sanoo et "ei olla missään jenkeissä".
Sukulaku sanoi:Kyllähän noilla joku syy pitää olla. Joku pollari ainakin selitti, ettei sisään saa tulla, mutta jos he näkevät vaikka jointin pöydällä niin kotietsintälupa tulee automaattisesti. Jos pollarit jotain löytävät niin tuskin siitä voi mitään valittaa jälkeenpäin. Jos eivät niin kai siitä jonkunmoisen valituksen voi asemalle tehdä.
ironchef sanoi:Muutaman kerran olen jo ollut menossa sinne kaverin kanssa vähän tervehtiin noita untuvanaamaisia paskamunia. Joku naapuri oli niille avautunutkin, mut olivat haukkuneet pienen lapsen äidin huoraksi pystyyn.
ironchef sanoi:Mua vituttaa noi uskomattomat kyylät ja niistä on ollut kokemusta useammassakin kerrostalossa. Nyt olen siinä onnellisessa kerrostalossa, jossa ongelma ei ole kyylääjät vaan teini-idiootit. Siinä on joku niiden vanhempien omistama kämppä, jossa nää murkkurunkut käy ryyppäämässä keskellä viikkoa ja meno on jotain uskomatonta. Vitunmoista huutoa ja tappelua kämpässä, porrakäytävässä ja pihalla. Paska tekno hakkaa ihan vitun lujaa ja teiniämmät kiljuu sekaan. Menee taulu kun pitää itse kuitenkin mennä aamulla duuniin "pirteenä" ja noi lopettaa bileet viiden aikoihin tiistaina! VOi VIttu ku vituttaa... Muutaman kerran olen jo ollut menossa sinne kaverin kanssa vähän tervehtiin noita untuvanaamaisia paskamunia. Joku naapuri oli niille avautunutkin, mut olivat haukkuneet pienen lapsen äidin huoraksi pystyyn. ELi mä olenkin nyt ihan uuden ongelman edessä tässä asiassa....
OHO tulipa avautuminen...
edit: no eipähän ainakaan mun suihkussa käynnistä valiteta
Narutumppu sanoi:Soita nimetön huumevinkki poliisille, niin loppuu bileet siltä seisomalta. Hyvällä tuurilla niillä onkin essot tai marit esillä. Tai todennäköisesti on.
ironchef sanoi:Toi on tullut mieleen muutaman kerran. Tai sitten ilmoittaa että jotain tapetaan siellä niin eiköhän sinne maija pyörähdä. Kun ei vaan jaksa minnekkään puhelinkopille lähtee keskellä yötä soittamaan ja tuskin se bileitä lopettaa kuin hetkeksi.