Omistatko sinä leveän lantion? Ottaako päähän?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt ei tajua, tai sitte ei osaa mitata.
Mutta kuinka voi olla isoperseinen mukamas jos lantion ympärysmitta on metrin paikkeilla?
mulla on sataviis, samakuin vatsan kohdaltakin. No joo maha mulla on suuri (läskiä), muttei mulla oo iso takamus. Kaikki tuttut muijatkin on sanonu et mulla on tiukkapeppu;)
Eikä mulla oo housutkaa ollu ikänä tiukat muualta kuin vyötäröstä tai reisistä. Yleensä reisistä.
Pituusko täs ny ratkasee? oon vähä yli satakaheksankymmentä. Vai oonko mä sittenkin iso ass ja kaikki muijakki o kusettanu ja nauranu mu persauksen takana:(

Mulla pituutta 178cm ja suurin mitta jonka sain mitattua läskiperseen ympäriltä oli tyyliin 101-103cm. Harvat housut istuu oikeesti hyvin. Perseen kohdalla yleensä semmonen tyhjä roikkuva säkki.

Mutta kuinka voi olla isoperseinen mukamas jos lantion ympärysmitta on metrin paikkeilla?(
Ei se perseen koko vaan sen suhde muuhun kroppaan. Helpoin tapahan ison tarakan piilottamiseen on sitäkin suurempi maha. ;)

P.S. Onpas muuten melkein mahdotonta vastustaa kiusausta linkata tähän kohti valikoituja pakaroita... Onnistuin.

P.S. Onpas muuten melkein mahdotonta vastustaa kiusausta linkata tähän kohti valikoituja pakaroita... Onnistuin.

Tässä kohden olisin kernaasti suonut sinun epäonnistuvan.

Juu, ja kohtuuleveä lantio on täälläkin (kuin myös vyötärö, nyyh).

kapeasta vyötäröstä maksaisin mitä vain:rolleyes:
Pituus on 177cm, paino 85cm, vyötärö 82cm ja lantio 112cm:itku: ja ku perse ei oikeestaan oo levee vaan se kasvaa enemmän taakse päin:curs:

Hauska lukea näin monelta samoja tuntemuksia. Itse syytin pitkän aikaa lätkää isosta perseestä ja reisistä, kunnes huomasin vanhempana, että 185/76 kiloisena ruipelonakin se lantio oli edelleen siinä. Kun oli painoa kertyi mukavan elämän johdosta rapiat päälle 98 kiloon, lantio-vyötärö -suhde 110-85 ja vitutti koko ajan. Eniten ärsytti noi löllyvät jenkkakahvat, jotka paistavat paidan kuin paidankin alta. Vaatekaupoissa en uskalla kysyä myyjiltä neuvoja, kun erehdyksessä antavat mulle jotain 30" farkkuja, kun koko on lähempänä 36"..

Muutama kuukausi sitten aloitin käymään salilla muutaman kerran viikossa, vaikka olen kammoksunut koko paikkaa viimeiset 15 vuotta. Lisäksi pyöräilen ja käyn pari kertaa viikossa pelaamassa lätkää, jonka aloitin uudestaan (voin kertoa, että ei ole ihan yhtä helppoa enää kuin parikymppisenä :D ). Urheilutaustasta johtuen liikkuminen on onneksi helppoa ja tulokset nousee "helposti". Paino on tippunut nyt vajaa 10kg ja olen huomannut olevani harteikkaampi kuin ennen, joka kompensoi ämmämäistä lantionseutuani. Toiveissa on päästä ylimääräisestä rasvasta eroon ja saada lihaksille muotoa.

Mulla kans leveä lantio, eikä se siitä kapeemmaks muutu, yhdistettynä vielä kapeisiin hartioihin.. Ei kovin hyvä yhdistelmä. Salitreenillä olen saanut tosin hartioita leveemmäksi ja selkää myös. Mutta, kun on kapea harteinen, niiin on kapea harteinen. Muutenkin, jos vähänkin lihoo, niin kaikki menee tuhon jenkkakhvoihin, mikä korostaa vaan lantion leveyttä. Ilman salitreeniä en varmaan edes näyttäisi mieheltä, lihaksia muuten kuitenkin tullut melko hyvin.

En tiedä oliko leveä lantio vai kapea yläruumis mutta ennen salia näytin lähinnä pyramidilta. Nyt parin vuoden jälkeen yläruumis on vihdoin ottanut lantion kiinni :)

Ite mittasin, kun tätä luin ja 105cm sieltä löytyi ja vyötäro on noin 85cm eli eroa on aika reilusti, ei siitä kuitenkään kukaan ole edes maininnut, kun rinnanympärys on vielä lantiota 35cm suurempi, niin perse ei pahemmin leveältä näytä, muijakin pitää sitä jopa hyvän mallisena.
Mulla on koko luusto leveähkön mallinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom